Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin lasagnet, hernarit ja muut paljon parempia kuin suomalaiset!!!!!!!!!!!!

profeettaMooses
16.02.2023 |

3 e tullainen iso paketti lasagneakin lidlissä 800 g, siinä on naudanlihaa 20 pros eikä sianlihaa, maksaapi jotain 3 e paketti

1000 ckal paketissa

vertaappa johonkin suomalaiseen valmislasagneen tai makaroonilaatikkoon, ne on kaikki sellaisia kuivia paketteja joissa on pari palaa sianlihaa ehkä 10 prosenttia ja maistuu paskallle

tai hernari 1,40e, iso purki siinä on savukinkkuakin ja perunaa seassa ja porkkanaa, vertaa suomalaiseen
hernariin 1 e, siinä on vettä, herneitä ja pari tulitikun pään kokoista sianlihapaperoa

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis Lildlin hernarissa oikeesti myös sotkettu sekaan perunaa? Ei perunet hernariin kuulu.

Vierailija
42/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis Lildlin hernarissa oikeesti myös sotkettu sekaan perunaa? Ei perunet hernariin kuulu.

Kukas sen määrää? Tiesitkö, että esim. tortilla on Espanjassa sellainen perunamunakas, ja meksikossakin jotain ihan muuta kuin ne vehnätortillat, joita Suomessa myydään tortilloina. Ei kannata olla niin rajoittunut. Jos haluaa syödä vain oman reseptin mukaista, niin sitten kannattaa tosiaan tehdä itse.

(Ja en tiedä, onko siinä perunaa, mutta jos vaikka onkin, niin ei se siitä syömäkelvotonta tee.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin lasange on kyllä hyvää, mutta maksaa jo 4,29€, joten se on liian kallistaa. Vain tarjouksesta pystyy ostaa sitä.

Mutta 4.29 ei ole paha kilohinta (sikaversio, nauta on saman hintainen, mutta pienempi).

2,99€ tarjouksesta on kipurajani.

Vierailija
44/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, en käy Lidlissä. Tuotteiden laatu huono, muut asiakkaat AINA jotain työttömiä/sossun asiakkaita/mammuja/avohoitokavereita/huumehemmoja. Hyi.

Kenen avohoitokavereita? Sinun?

Vierailija
45/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Lidlin lasagne oli ihan kamalaa ainakin viimeksi kun maistoin, tästä on kyllä vuosia.

Nämä valmisruokaparjaajat on aina tällaisia. Kerran 90-luvulla maistoin kanaviillokkia ja koskaan en enää syö valmisruokia :D Ne on aika paljon kehittyneet viime vuosina.

Mun yksi kaveri jaksaa aina pönkittää paremmuuttaan sillä, että tekee ruuat itse. Joskus sitten söin heidän luonaan itse tehtyä lasagnea ja mun on pakko sanoa, että vaikkapa tuo Lidlin uuniin laitettava naudanlihalasagne on mun mielestä parempaa.

Parjasinko valmisruokaa? Yleistinkö, että kaikki valmisruoka on huonoa? Sanoinko, etten koskaan syö valmisruokaa? Tasan yhdestä valmisruuasta annoin kritiikkiä ja nyt sinä sen pohjalta leimaat minut "valmisruokaparjaajaksi". :D

Myönnän kyllä syöväni valmisruokia harvoin ja mieluummin teen ruokani itse, mutta myös hyviä valmisruokia on. Tuo Lidlin lasagne ei omaan makuuni sitä ollut, sori.

46/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä, mutta se onkin vain mun mielipide ja makuasia, kaikissa noissa lasagneissa, putkimiehen oksennuksissa =lihamakis, nakkikastike ja muussi ym:ssa on ihan liikaa lihaa ja kastiketta. Keitän aina joko makaroonia tai perunamuussia lisäksi. Ihan maun vuoksi. On siitä kuitenkin sekin etu, että siten yksi annos riittää neljäksi päiväksi.

Vierailija
47/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti. Mä olen joka kerran saanut jossain tarvikkeissa ötököitä ku olen lidlissä käynyt. Ja kyllä, olen laittanut palautetta jopa saksaan asti mutta MIHINKÄÄN ei ole ikinä vastattu saati korvauksia saanut. Äänestin jaloillani. Esimerkkinä ötököistä mm peltirasiassa olevat pähkinät, pullapitko, rusinalaatikko, jugurttipurkkeja.. ymym.

Vierailija
48/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin??!??!!?! En olis uskonut!!!!!!!!!!! Aika harvoin käyn lidlissä muutenkaan!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
49/50 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs nää Lidlin ruuat on tehty? Saksassa? Puolassa?

Mikä on ckal ?

Saarioisen lihamakaronilaatikossa on 17 % naudanlihaa, valmistettu Suomessa Kangasalalla.

Kannattaisi lukea tarkemmin.

Mutta miten ne saa tehtyä siitä niin pahaa?

Vierailija
50/50 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkikartanon uusi lasagne bolognese on toistaiseksi parasta valmislasagnea mitä olen maistanut. Voittaa Lidlin lasagnen.

Oli aivan järkyttävää. Älytön määrä valkokastiketta (jota on muuten aina valmislasagneissa liikaa) ja ihan kauhea maku, jollain pekonilla vai millä se oli pilattu. En pystyny, roskiin meni.