Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin lasagnet, hernarit ja muut paljon parempia kuin suomalaiset!!!!!!!!!!!!

profeettaMooses
16.02.2023 |

3 e tullainen iso paketti lasagneakin lidlissä 800 g, siinä on naudanlihaa 20 pros eikä sianlihaa, maksaapi jotain 3 e paketti

1000 ckal paketissa

vertaappa johonkin suomalaiseen valmislasagneen tai makaroonilaatikkoon, ne on kaikki sellaisia kuivia paketteja joissa on pari palaa sianlihaa ehkä 10 prosenttia ja maistuu paskallle

tai hernari 1,40e, iso purki siinä on savukinkkuakin ja perunaa seassa ja porkkanaa, vertaa suomalaiseen
hernariin 1 e, siinä on vettä, herneitä ja pari tulitikun pään kokoista sianlihapaperoa

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin naudanlihalasagne on kyllä yllättävän hyvää. Mutta sehän ei olekaan lämmitettävä eines, vaan pitää paistaa uunissa.

Lisäksi Lidlin 2 % kreikkalainen luonnonjogurtti pesee Valion ynnä muiden happamat litkut mennen tullen.

Vierailija
22/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveäs usein ei tule valmisruokia syötyä mutta Liitelin hernekeitto on aikas hyvää. Sinappi, ruisleipä ja vielä pikku däbi smetanaa siihen keiton päälle niin maistuu. Sellainen perinteinen suomalainen jossa on pelkästään hernettä ja lihaa on myös jees mutta vaihtelu virkistää.

puhu normaalisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon uusi lasagne bolognese on toistaiseksi parasta valmislasagnea mitä olen maistanut. Voittaa Lidlin lasagnen.

Vierailija
24/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n makuaisti on aika subjektiivinen käsite, ei objektiivinen. Mitä tulee makuaistiin, niin lapsemme on kulinaristi, mutta syö kaikkea. Negatiivista palautetta tuli aikoinaan juuri Lidlin lasagnesta. Lapsella tuolloin ikää alle 5 vuotta ja teen yleensä itse lasagnen.

Hernekeitosta en tiedä, mutta niiden säilykelinssit ja pavut on sellaista muhjua, että olen ostanut tasan kerran-pettyäkseni.

Että ei jatkoon.

Vierailija
25/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos itsellesi maistuu. Minä yritän vältellä einesruokia.

Vierailija
26/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös noi Lidlin oman merkin einekset ole yleensä Suomessa valmistettuja?

Aika tarkkaan saa tiirailla. Kerran ostin eikä todellakaan ollut suomalaista tekoa.

Vierailija
27/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/FI/TXT/?uri=CELEX%3A32023R0005&…

Vienamilaisia toukkia ja sirkkojahan tässä syödään.

empänä ’hakija’, toimitti 24 päivänä heinäkuuta 2019 komissiolle asetuksen (EU) 2015/2283 10 artiklan 1 kohdan mukaisesti hakemuksen luvan saamiseksi osittain rasvattoman Acheta domesticus (kotisirkka) -jauheen saattamiseksi unionin markkinoille uuselintarvikkeena. Hakemuksessa pyydettiin, että kokonaisesta Acheta domesticus -sirkasta (kotisirkka) saatua osittain rasvatonta jauhetta saisi käyttää koko väestölle tarkoitetuissa moniviljaleivissä ja -sämpylöissä, voileipäkekseissä ja leipätikuissa, viljapatukoissa, kuivissa valmissekoituksissa leivonnaisia varten, kekseissä, kuivissa täytetyissä ja täyttämättömissä pastapohjaisissa tuotteissa, kastikkeissa, perunajalosteissa, palkokasvi- ja kasvipohjaisissa ruoissa, pizzoissa, pastapohjaisissa tuotteissa, herajauheessa, lihan korvikkeissa, keitoissa ja keittotiivisteissä tai -jauheissa, maissijauhopohjaisissa välipaloissa, oluen kaltaisissa juomissa, suklaamakeisissa, pähkinöissä ja öljysiemenissä, muissa välipaloissa kuin lastuissa sekä raakalihavalmisteissa.

Vierailija
28/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein paskinta ruokaa on ee HK ja saarioisen valmiseinekset esim. Hk kanaviillokki, se maistuu yhtä paskalle eli ei millekään kuin koulun kanaviillokki, mutta siinä on ehkä 10 prosenttia kanaa liemessä riisin seassa eli muutama GRAMMA

se on ihan naurettavaa, niitä saa ruokajonosta ja en ota niitä enää sieltäkään

Vierailija
29/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarviketurvallisuusviranomainen totesi lausunnossaan, että ottaen huomioon hyönteisiin liittyvistä ruoka-allergioista yleisesti saatavilla oleva rajallinen julkaistu näyttö, jossa Acheta domesticus -sirkkojen nauttiminen liitetään tulkinnanvaraisesti anafylaktisiin reaktioihin, ja näyttö, joka osoittaa, että Acheta domesticus -sirkat sisältävät useita potentiaalisesti allergeenisia proteiineja, tämän uuselintarvikkeen nauttiminen saattaa aiheuttaa herkistymistä Acheta domesticus -sirkan proteiineille. Elintarviketurvallisuusviranomainen suositteli lisätutkimusten tekemistä Acheta domesticus -sirkan allergeenisuudesta.

Muistaa allergeeniset tutkia jokainen tuoteseloste .On jo Suomenkin elintarvikkeissa.

Vierailija
30/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Lidlin lasagne oli ihan kamalaa ainakin viimeksi kun maistoin, tästä on kyllä vuosia.

Vierailija
31/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkikartanon uusi lasagne bolognese on toistaiseksi parasta valmislasagnea mitä olen maistanut. Voittaa Lidlin lasagnen.

Samaa mieltä olen, mutta menivät pienentämään pakkauskokoa ja nostamaan hintaa.

Vierailija
32/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Lidlin lasagne oli ihan kamalaa ainakin viimeksi kun maistoin, tästä on kyllä vuosia.

Nämä valmisruokaparjaajat on aina tällaisia. Kerran 90-luvulla maistoin kanaviillokkia ja koskaan en enää syö valmisruokia :D Ne on aika paljon kehittyneet viime vuosina.

Mun yksi kaveri jaksaa aina pönkittää paremmuuttaan sillä, että tekee ruuat itse. Joskus sitten söin heidän luonaan itse tehtyä lasagnea ja mun on pakko sanoa, että vaikkapa tuo Lidlin uuniin laitettava naudanlihalasagne on mun mielestä parempaa.

Vierailija
33/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, kuka ostaa jotain valmisruokia mistään kaupasta. Samalla rahalla tekee itse kolme kertaa enemmän ja tulee aikalailla paremman makuista.

Vaikka tulisi itse tehtynä kalliimmaksikin niin valmismössöt saa jäädä puolestani hyllyyn.

Vierailija
34/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin maksalaatikko riittoisaa kun ei koirallekiaan kelpaa.

Vierailija
35/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, kuka ostaa jotain valmisruokia mistään kaupasta. Samalla rahalla tekee itse kolme kertaa enemmän ja tulee aikalailla paremman makuista.

Mun kokkaaminen maksaa 100 e/tunti, eli ei tule halvemmaksi.

Vierailija
36/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin maksalaatikko riittoisaa kun ei koirallekiaan kelpaa.

Maksalaatikko kuuluukin paistaa viipaleina voissa paistinpannussa.

Vierailija
37/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin naudanlihalasagne on kyllä yllättävän hyvää. Mutta sehän ei olekaan lämmitettävä eines, vaan pitää paistaa uunissa.

Lisäksi Lidlin 2 % kreikkalainen luonnonjogurtti pesee Valion ynnä muiden happamat litkut mennen tullen.

Ostin kerran sen naudanlihalasagnen, mutta jäi viimeiseksi kun löysin sen täytteestä kolmesenttisen, sentin halkaisijaltaan olevan rustoputken. Valtimo tai joku keuhkoputki. Jotain teurasjätteitä siis jauhavat sekaan.

Vierailija
38/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran sen naudanlihalasagnen, mutta jäi viimeiseksi kun löysin sen täytteestä kolmesenttisen, sentin halkaisijaltaan olevan rustoputken. Valtimo tai joku keuhkoputki. Jotain teurasjätteitä siis jauhavat sekaan.

Joo, tää voi tulla shokkina, mutta tosiaan siinä eläimessä on muitakin osia kuin lihaa kiinni ja kun sitä käsitellään, voipi jäädä jotain. Et varmaan pysty syömään myöskään esim. kokonaista kanaa, kun sielläkin voi olla rustoja, jänteitä jne.? Ihmiset on niin vieraantuneita luonnosta nykyään.

Kyllä ihan siinä itse tehdyssäkin lasagnessa voi käyttää jauhelihaa, johon onkin eksynyt joku rustopala tms. Sitä sattuu.

Vierailija
39/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin lasange on kyllä hyvää, mutta maksaa jo 4,29€, joten se on liian kallistaa. Vain tarjouksesta pystyy ostaa sitä.

Mutta 4.29 ei ole paha kilohinta (sikaversio, nauta on saman hintainen, mutta pienempi).

Vierailija
40/50 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en käy Lidlissä. Tuotteiden laatu huono, muut asiakkaat AINA jotain työttömiä/sossun asiakkaita/mammuja/avohoitokavereita/huumehemmoja. Hyi.