Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun exä ärsyttää

Vierailija
15.02.2023 |

Ajattelin että eron jälkeen ei enää tarvitse katsoa exän idiotismia ja älytöntä toimintaa.

Valitettavasti hän on vain pahentunut eron myötä(tahallaan) ja tehnyt kaikesta vaikeaa.
Lapsia on joten hän pääsee jatkuvasti ihon alle ärsyttämään heidän kauttaan ja tekee minut elämästäni niin vaikeaa kun vain voi.

Miten te muut kestätte sekoja eksiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala valitus.

Vierailija
2/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään tekemisissä exän kanssa. En ole puhunut hänelle viiteen vuoteen. Nuorin lapsi on 17v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa Joo olisi pitänyt valita lasten isä paremmin. Valitettavasti hän osasi olla hurmaava niin kauan kun oli tarvis ja sitten näytti todellisen luontonsa.

Vierailija
4/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos ei tarvitsisi puhua erälle mitään mutta valitettavasti se ei onnistu. Pelkkä hänen limaisen naamansa näkeminen ärsyttää.

En ole tehnyt hänelle mitään pahaa mutta silti hän kokee että on oikeus tehdä elämästäni mahdollisimman kurjaa.

Vierailija
5/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa jos ei tarvitsisi puhua erälle mitään mutta valitettavasti se ei onnistu. Pelkkä hänen limaisen naamansa näkeminen ärsyttää.

En ole tehnyt hänelle mitään pahaa mutta silti hän kokee että on oikeus tehdä elämästäni mahdollisimman kurjaa.

Mikä pakottaa oleen tekemisissä? Vain sinä itse. Kenenkään kanssa ei tarvi tavata eikä puhua, jos ei halua. Itsestä kiinni.

Vierailija
6/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei tarvitse riidellä lasten asioista. Mutta ärsyttää exän mustasukkaisuus. Erottiin toisen naisen takia ja ovat edelleen yhdessä. Oli saanut selville että minulla tapailukumppani niin nyt laittelee haikailevia viestejä ja osoittaa mulle mieltään. Just kun luulin että pääsee oikeasti toisesta eroon.

Vierailija
7/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jos jättäisin lasten asiat ihan heitteille niin ei tarvitsisi puhua. Valitettavasti yhteishuoltajuus ja olen mm tarvinnut isän allekirjoituksen 7 eri asiaan parin kk sisällä. Näitä sitten metsästän ja menetän hermoni kun asiat ei etene ilman isän lupaa.

Että vähän pakko puhua.

Vierailija
8/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelen ihmisten itsekkyyttä ja jopa pahuutta kun luen näistä. Usein se on juuri katkera isä kun heittäytyy hankalaksi. Kun ero tuli ihan yllätyksenä, vaikka vaimo oli erosta jo puhunut pari vuotta ja toivonut parannusta. Mutta kyllä yllätti, paha ilkeä vaimo, kuinka kehtasi jättää.

Vierailija
9/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaihdon voi tehdä jossain parkkiksella, missä lapset voi itse siirtyä autosta toiseen ilman että exät tapaavat. Puhelimessa ei tarvitse puhua, asiat voi hoitaa tekstareilla.

Vierailija
10/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hankalaa on jos exä ei vastaa. Tai ei olekaan kotona kun lapset menevät sovitusti.

Exäni on idiootti. Todella tyhmä ja itsekäs. Ei paha mutta niin itsekäs ettei yhtään osaa asettua toisten aseman( esim lastensa).

Tunnen häntä kohtaan niin suurta vihaa että sitä on vaikea käsittää. En siksi että hän oli minua kohtaan mitä oli, vaan siksi että hän satuttaa lapsia toistuvasti, siis henkisesti. He kun on hyvä ase minun satuttamiseeni.

Vierailija
11/11 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, jos jättäisin lasten asiat ihan heitteille niin ei tarvitsisi puhua. Valitettavasti yhteishuoltajuus ja olen mm tarvinnut isän allekirjoituksen 7 eri asiaan parin kk sisällä. Näitä sitten metsästän ja menetän hermoni kun asiat ei etene ilman isän lupaa.

Että vähän pakko puhua.

Meilläkin on virallisessa yhteishuoltajuus, mutta ainoastaan verkkopankkitunnuksiin ja henkilökortin hakuun tarvi isän luvan, mutta ne hoitui ihan nettilinkillä isälle ja isä kuittasi pankkitunnuksillaan. Lapsi hoisi asian isänsä kanssa. Ei ole tarvinnut rippikouluun, yhteishakuun tai mihinkään muuhun isän lupia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi