Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen yökylään

Vierailija
15.02.2023 |

Minä oon halunnut kauan Päivi Räsästä minun luokse yökylään ja kysyinkin häntä pari vuotta sitten yökylään luokseni niin hän sanoi, ettei voi tulla koska on kiireitä niin paljon. Sitäkin olen toivonut, että Joensuuhun tulisi Taco Bell niminen tacoravintola jossa on hyvät tacot. Olen suunnitellut että sitten kun Päivi Räsänen on Joensuussa käymässä ja jos Joensuussa joskus on Taco Bell niin menisin Päivin kanssa sinne syömään tacoja. Olisi varmaan hyviä tacoja ja mukavaa seuraa. Minä ottaisin minun tacon väliin kanatäytteen ja kasviksia ja juustoa.Se on vaan harmillista kun nuo kansanedustajat on niin kiireisiä ettei niillä ole paljoa aikaa. Taco Bell ravintolasta olen esittänyt toiveen kun sanomalehti Karjalaisessa kysyttiin mitä ravintoloita ihmiset toivovat Joensuuhun, niin minä vastasin että Taco Bell. Helsingissä on Taco Bell ravintola ja esitin Zyskowiczin Benille toiveen, että Ben Zyskowicz veisi Päivi Räsäsen sinne herkuttelemaan tacoilla. Päivi varmasti ilahtuu. Mitä jos vaikka jo tällä viikolla tai ensi viikolla? Se olisi kivaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan