Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko rupsahtanut paljon kuluneen vuoden aikana?

Vierailija
15.02.2023 |

Jos olet, miten jaksat sen asian kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuhuu.

Vierailija
22/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen! Viimeisen 3 vuotta naama on valahtanut ihan järkyttävää nopeutta. 44 tuli täyteen. Toisaalta olen jotenkin kasvoista hoikistunut ja tullut luusto paremmin esille mikä on minusta ihan hyvä juttu. Mutta ne rypyt :(

Eihän se auta kuin kestää. Jos olis älyttömästi ylimääräistä rahaa ja uskallusta menisin kyllä kauneuskirurgin juttusille.

Rypyt vaan antaa karismaa! Miksi sitä pitäisi näyttää nuorelta, kun ei kerran ole? Vaikka ei se niin helppoa ole, itse hyväksyin helposti rypyt, olin jopa innoissani niistä, mutta tissien riippuminen ja kurttuinen kaksoisleuka ja hamsterinpussit oli vähän vaikeammat alkuun. Mutta nekin on normaalia ikääntymistä monelle meistä ja nykyään olen nämä jo täysin hyväksynyt. Ei minun tarvitse (enää) olla kaunis, se on nuorten juttuja ja hyvä niin.

Puhut kuin olisit joku 80-vuotias. Älä mummoudu ennen aikojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ainakin, että käsivarsissa olkavarsien alueella iho alkaa näyttää vanhan ihmisen ryttyyn menevältä iholta. Ei auta vaikka kuinka punttitreeniä teen ja rasvaan ihoa. Auttaisikohan punttien painon lisääminen.... 

Kamalaa.

Naamakin toki rytistyy tässä samaa menoa.

Kai sitä seuraavaksi on vuorossa reisien ihon rytistyminen, ja vatsanahkan.

Vierailija
24/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan aikana rupsahdin 10 kymmenen vuotta.

Sitten ennen miehet baarissa tappeli huomiostani. Nykyään olen plösähtänyt, omiin silmäpusseihinsa kompastuva akka, joka ei pysty avaraan ajatteluun enää laisinkaan.

Vierailija
25/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Karmeat silmäpussit, itkemisestä. Shokkiero. Käytän lukulaseja kaikkialla ettei silmäpussit näy.

Vierailija
26/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä rypistyy, kaulalla rypyt syvenee. Pitää hymyillä, että naaman valuminen ei näy.

Vierailija
27/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 v, ja olen rupsahtanut täysin viimeisen puolen vuoden aikana.

Isoin syy on varmasti liikuntaharrastusten loppuminen. Muutin jumppasalien vierestä nukkumalähiöön.

Ensin valahti bulldog-posket ja leukalinja, toinen yläluomi roikkuu silmän päällä, otsa täynnä syviä huoliuurteita molemmissa suunnissa.

Seuraavaksi keskivartalo muuttui muodottomaksi pussiksi: takapuoli jatkuu melkein samassa linjassa selän kanssa, maha pullottaa ja vyötärö katosi.

Vierailija
28/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tanssiin hän kympillä saa.

Vierailija
29/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enkä jaksakaan sen kanssa. Yritän olla miettimättä asiaa, mutta se tulee välillä vastaan. Pitäisi etsiä mieskin, mutten mitenkään voi kohdata ihmisiä tämän näköisenä, saati että pitäisi olla alasti jonkun kanssa.

Vierailija
30/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin ..kulahtanut. Sellainen raikkaus kadonnut kokonaan.

Vierailija
31/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mrna nopeuttaa mitokondrioiden tuhoa.

Vierailija
32/32 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, päinvastoin. Liikun enemmän, juon alkoholia vähemmän, syön vielä terveellisemmin kuin ennen ja ennenkaikkea: olen onnellisempi kuin vuosi sitten. Silmäni ovat kirkkaammat, hiukset kiiltävät, olen hoikka ja pystyn jopa kulkemaan ilman rintaliivejä yllättävän paljon, vaikka olen imettänyt ja mulla on E-kupin tissit. Vientiä olisi ja se on ollut hämmentävää huomata.

Vm. 1981

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi