Onko väärä tyyppi jos ei ekatreffeillä tule "pussausoloa"
Kommentit (8)
Kyllä nusasta voi ilman suuteloimistakin.
Missä ongelma?
Saat vastauksesi, kun olette tavanneet hieman useamman kerran. Ei muiden kokemukset kerro sun tapauksesta mitään. Luulisin, että ainakin neljännen kerran jälkeen voi varsin hyvin jo todeta, ettei tyyppi kiinnosta seksuaalisesti ollenkaan, jos ei vieläkään pusututa.
Vierailija kirjoitti:
Missä ongelma?
Maksullisia nusaistaan suuteloimatta.
Jos ei ekoilla treffeillä 10min sisällä ole muna kovana ja naisen sisällä, se on nou tänks. Olen yllättävää kyllä vielä sinkku.
Noh, mä olin ystävät yhden miehen kanssa monta vuotta eikä todellakaan ollut mitään haluja hänen suuntaan. Mukava tyyppi oli. Sit yhden kerran vain jotenkin huomasin, että olenkin hänestä kiinnostunut. Olin ihan puulla päähän lyöty, että mitäs ihmettä. Hänellä oli samanlaiset fiilikset; tunteet oli heränneet viimeisen parin kuukauden aikana. Päädyttiin seurustelemaan ja nyt on asuttu yhdessä 6 vuotta. Eli se, ettei heti ole pusuhaluja vaikka olisi muuten mukava mies, ei tarkoita sitä, etteikö myöhemmin voisi olla. En nyt tietenkään tarkoita, että sun pitää vuosia odottaa, mitä tapahtuu, mutta sitä vain, että ei ne tunteet välttämättä aina heti syty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ongelma?Maksullisia nusaistaan suuteloimatta.
Öööö, ei.
Enpä usko, että olisin yhtään tinder naista suudellut.
Ja niitä on nyt ollut jotain 70.
Oman kokemukseni mukaan on. Se ei tarkoita, että ensitapaamisella pussattaisiin mutta sellainen olo pitää olla, että tietää että haluaisi pussata toista. Ja enemmänkin. Jos sitä ei tule, niin suhteesta tulee parhaimmillaankin vain kaverisuhde.
Mutta me ihmiset olemme erilaisia, toiset lämpiävät vasta hitaammin. Kuuntele itse itseäsi. Jos ensitapaamisella tulee sellainen olo, että et osaa kuvitella haluavasi pussata treffikumppaniasi koskaan, niin sitten on ihan turha tavata uudestaan.
Ekoilla treffeillä? Eihän silloin edes tunneta.