Taas joku itsensä etuoikeutetuksi kokenut vuokralainen pisti asunnon kaameaan kuntoon
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009394984.html
Oikeudessa kuullun todistajan mukaan vuokranantaja ei ollut hyväksynyt maksamattomien vuokrien takia häädettäväksi määrätyn vuokralaisen pyytämää muuttopäivän lykkäystä.
Tämän jälkeen vuokralainen oli ilmoittanut puhelimessa, että "asunto menee päreiksi". Todistajan mukaan asunto oli ollut ”täysin tuhottu”, kun vuokranantaja oli saanut sen haltuunsa häädön jälkeen.
Kodinkoneet oli kaikki rikottu, erilaisia maalauksia oli tehty spray-maalilla, jotain pintoja, kuten jääkaapin ovi oli liimattu kiinni ja sähkörasioiden kansia oli poistettu. Huoneiston remontti oli valmistunut toukokuun alussa.
Kommentit (3)
Tämän takia en uskalla edes ajatella sijoitusasunnon hankintaa. Varsinkin kun saisin lainaa vain yksiöön joka tarkoittaa tiuhaan vaihtuvia vuokralaisia ja jokainen niistä on riski.
Aivan käsittämätöntä välinpitämättömyyttä. Itse vuokralla asuessani aina pidin asuntoa hyvässä kuosissa, ilmoitin vuokranantajalle jos huomasin jotain outoa jne.
Taas joku itsensä etuoikeutetuksi tunteva terveydenhuollon työntekijä soitti suutaan!
Minä olen ensimmäisenä jonossa, sinä tulet tänne ja uhkaat minun asemaani, sinä tulet ja viet sen mitä minä olen oikeutettu saamaan, sen sijaan sinä, sinä se et ole oikeutettu saamaan yhtään mitään!
Sellaista!
En kaipaa IS otsikoita. Jokainen lukee ne sieltä.