Kyllä on Aku Ankka -lehti muuttunut typeräksi!
Piirrosjälki on mitä lie, eikä siinä ole enää edes kuukausittaista palkintokilpailua. Ei jatkoon!
Kommentit (61)
Aku Ankka Klassikko on parempi, mutta siinäkin on kökköjä uudempia tjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Kalle lehti, vallan hyvä on
Ei tule, miksi puhut paskaa?
https://www.akuankka.fi/lehdet Katoppa poikani tuolla on kaikkien ilmestyneiden akuankkojen kansikuvat ja kai myös vähän tietoa kunkin lehden sisällöstä
Aku Ankassa on nykyään aivan liikaa avaruus, digi, some yms aiheisia juttuja, ja muutenkin se on nykyään liikaa sidottu tähän päivään. Juuri muutama viikko sitten eräässä jutussa viitattiin selvästi Ukrainan sotaan. Ja sitten vielä tubettajat ja somettajat ideoivat ja käsikirjoittavat tarinoita.
Olivat tosiaan ennen parempia ja paremmin piirrettyjä.
Milla Magiaa on nykyään ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen heikkolahjainen m u l k k u
Vierailija kirjoitti:
Mikä nykyisessä Aku Ankassa on niin kamalaa? Selittäkää tämä asia minullekin!
Milloin olet viimeksi lukenut uutta Akua? Minä selasin sitä jossakin odotushuoneessa, mutta lopetin ja aloin katsomaan ostos-tv: ta. Siitä voit päätellä, minkä tasoisia ne nykyään on.
Onneksi löytyy vielä vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Ankaako tarkoitat? Vai oletko niin pahasti dementoitunut, että elät vielä 1970-lukua ja luulet niidet puhkiselattujen lehtien olevan uusia?
Omat lapseni lukevat jonkin verran korealaisia ja japanilaisia sarjakuvia (löytyy suomeksi käännettynä kirjastosta ja kaupoistakin, netistä enkuksi), ovat niistä tykänneet. En ihmettele: jälki on hyvää ja tarinoissa omaperäisyyttä. Akkarin aika on ohi, kumpikaan ei ole siitä meillä kiinnostunut (vanhin teini).
HANNU HANHI ON ÄRSYTTÄVÄ. ROOPE SETÄ TAITAA OLLA DEMARI IINES VARMAAN KOKOOMUSLAINEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle Ankka varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankassa on nykyään aivan liikaa avaruus, digi, some yms aiheisia juttuja, ja muutenkin se on nykyään liikaa sidottu tähän päivään. Juuri muutama viikko sitten eräässä jutussa viitattiin selvästi Ukrainan sotaan. Ja sitten vielä tubettajat ja somettajat ideoivat ja käsikirjoittavat tarinoita.
🤮
Vierailija kirjoitti:
Sotajutut Akussa on vähän outoja, mutta noi muut on ihan normaaleja. Totta kai niissä on jotain digijuttuja mukana, kun se kuuluu nykypäivään. Sun mielestä ne vaan tuntuu oudoilta, koska todennäköisesti sun omassa lapsuudessa, jolloin luit Akkareita enemmän, ei kaikki vielä ollut digiä eikä sitä myöskään siis ollut Akkareissa. Nykylapset sitten joskus tulevaisuudessa valittaa, että miksi Akkareissa on jotain robottipalvelijoita ja holokansia kaikilla, kun ei niitä kuulu olla.
Se Kari Korhonen on tosi huono ankantekijä. Piirrostyyli on surkea ja selvästi mielistelee julkkiksia. Millä meriiteillä se on saanut julkaistua yhtään juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en suostu lukemaan sellaista Aku Ankkaa, jossa ei ole Riitta Hanhi (tai vaihtoehtoisesti Hullu-Riitta) mukana.
Kukas se olikaan se Riitan aisapari? Muistan hahmon ulkonäöltä mutten sen nimeä?
Kuuno Kaakuri
Juuri sitä tarkoitin. Tattis!
Nykypäivän Aku Ankassa ei taida enää Riitta seikkailla. Tuskin siellä on edes Touho Ankkaa sekoilemassa.
Joo ei oo. Ainakaan vanhaa tuttua Hullu-Riittaa ei ole, koska woke. Ja kaikki Barksin aiemmat tussaukset on canceoitu, koska kuvissa on käsitelty mm. köyhyyttä. Myös ne sarjikset, joissa veljenpojat saavat rangaistuksen tötöilyistään, on kielletty. Moni sarjakuvahelmi on kadonnut ihan vaan woketuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Se Kari Korhonen on tosi huono ankantekijä. Piirrostyyli on surkea ja selvästi mielistelee julkkiksia. Millä meriiteillä se on saanut julkaistua yhtään juttua?
No olisiko mielistelemällä ja perseennuolennalla. Niillä pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä lapset tykkää lukea. Ehkä sinä olet vain kasvanut ulos Aku Ankasta.
Käsität varmaan että tämä ei ole kenellekään mahdollista.
M57 ja luen vieläkin parhaita taskukirjoja. 1-30 ja muita tarinoita, mm. Minä-kirjat ja Ankalliskirjaston parhaat jne. Itse lehteä en ole lukenut, kun lapset kyllästyivät yli 15 vuotta sitten. Minusta parhaat lehdet tehtiin ennen vuotta 1975.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa AA:n vuositilaus?
Määräaikainen (12 kk) tilaus: 199,00 €.
Kestotilaus: 179,00 € (12 kk).
Mitä?Kylläpä on kallista.En ikinä maksaisi.