Itsekkyyttä?
Apua! Olenko ihan itsekäspaska? Tilanne se,että osa lapsista (isoimmat) menossa leirille hiihtolomalla,kestää 3pv. Itse halusivat leirille koska ennenki käyneet ja tykänneet.
Mutta olenko paskaäiti jos laitan kaikki muksut hoitoon sitten viikonlopuksi siskolleni jotta pääsisin lomalle. Olen viimeksi käynyt yön yli yksin (lukuunottamatta lukemattomia sairaalassa vietettyjä öitä) viimeksi vuomma 2017.
Ja mulla mahoton syyllisyys että jos laitan lapset hoitoon vain päästäkseni lomalle.
Kommentit (10)
Kyllä äidilläkin on oikeus omaan lomaan, jos on hoitopaikka mihin lapset menee mielellään ja hoitaja on halukas lapset luokseen ottamaan.
Ei kai tuossa ole mitään ongelmaa, jos siskolle sopii ottaa lapset hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa ole mitään ongelmaa, jos siskolle sopii ottaa lapset hoitoon?
Hän itse tarjoutui lapset ottamaan koska tietää että olen melko lujilla just nyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tein alustavan lasun. Lapset tehdään, lapset hoidetaan! Piste!
Tein sinusta huoli-ilmoituksen. Jyrkät mielipiteet viittaavat alkavaan muistisaurateen
Ei tuollaisesta tarvitse tulla ollenkaan huono omatunto. Lasten ajoittaiset yökyläilyt turvallisella, tutulla ihmisellä on ihan normaali osa lapsuutta ja yleensä aina kivoja muistoja, ei mitään, mitä tarvitsisi hävetä.
Missähän se isä on kun lapsia on lukuisia monikossa? Eikö hän voi olla lastensa kanssa?
Itse en lähtisi vaan säästäisin sitä tukiverkkoa oikeaan tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Missähän se isä on kun lapsia on lukuisia monikossa? Eikö hän voi olla lastensa kanssa?
Mitä se oikea tarve sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Isä voi ihan hyvin olla kuollut. Ja nythän oli nimenomaan tarjouduttu avuksi, todellista lähimmäisenrakkautta.
Et todellakaan ole. Varsinkin jos lapset lähtevät tädilleen mielellään. Saavat hekin vähän jotain erilaista arkeensa. Nyt lomalle vaan hyvillä mielin ja sitten jaksat taas olla omistautuva äiti :)