Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kun ei jaksa

auttakaa
14.02.2023 |

Hei, olen 20 vuotias ja oon henkisesti todella todella loppu mikään ei huvita reaktio kaikkeen on itku tai järjetön viha.
Enempään historiaan menemättä niin nämä on alkanut todella pahoina vasta viimevuoden aikana, ja ennen tätä elämä on ollu todella sekavaa ja nyt asiat on menossa hyvin.... silti tuntuu tältä.... Jos meen sanomaa että mä tuun hulluks ni mitä sitte tapahtuu
auttakaa tarviin apuu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko lataamossa pian molemmat

Vierailija
2/4 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet uupunut ja mahdollisesti traumatisoitunut, tunteet tulevat nyt pinnalle kun asiasi ovat paremmin. Hae heti keskusteluapua ja sairauslomaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisipuhelin 09 2525 0111 - keskusteluapua kriisiin

MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.

Kriisipuhelin auttaa esimerkiksi silloin, kun

elämäsi on juuri muuttunut ja sinun on paha olla,

olet kokenut järkyttävän tapahtuman,

koet, ettet jaksa yksin pelon, huolen tai surun kanssa,

sinulla on itsetuhoisia ajatuksia tai

olet huolissasi läheisestäsi.

Kriisipuhelin-päivystäjät ovat kriisityön ammattilaisia, alan opiskelijoita sekä vapaaehtoisia.

Jos linja on varattu, kehotamme soittamaan hetken kuluttua uudelleen.

Jos tarvitset viranomaisapua esimerkiksi hengenvaarallisen tilanteen takia, soita hätänumeroon 112, hakeudu lähimpään päivystykseen tai ota yhteys asuinpaikkakuntasi sosiaali- ja kriisipäivystykseen.

Mitä puhelu maksaa?

Soittajan oma puhelinoperaattori veloittaa puhelusta soittajan liittymäsopimuksen mukaisen hinnan (pvm/mpm). MIELI ry ei peri maksua.

https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Vierailija
4/4 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan