Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnasta löytyi kyhmy - voisiko tämä olla syöpä?

Vierailija
13.02.2023 |

Löysin noin kaksi viikkoa sitten todella kovan, sileän ja pyöreän kyhmyn rinnan sivusta. Olen menossa näyttämään sitä tällä viikolla. Mulla on ollut samassa kohdassa pari vuotta sitten samanlainen kyhmy, joka meni sittemmin pois. Lääkäri epäili sitä ateroomaksi.

Mua mietityttää, että voisiko tämä olla jotain pahanlaatuista? Olen kuumeillut ja ollut väsynyt viime aikoina. Lääkityksistä ei sen enempää, kuin että yhteys tähän on mahdollinen. Mietityttää, luin netistä, että jollakin oli luultu rintasyöpää juurikin aluksi ateroomaksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selviää vain tutkimalla. Minullakin oli aikoinaan parikin kertaa kyhmy, joka oli hyvälaatuista. Kun kolmannen löysin , en pitänyt kiirettä tutkimukseen, kun luulin, että samaa sarjaa, vaan olikin syöpä. Kaikki meni hyvin, hoidot ei kauheita ja terve olen ollut jo 15v.

Joten lääkäriin vaan!

Vierailija
2/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viimeyönä unta, että minulla todettiin rintasyöpä..

Samalla nosto ap:n ketjulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen, joka oli kysta. Hävisi itsestään jonkin ajan kuluttua. Kannattaa tutkia ilman muuta.

Vierailija
4/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla syöpä, ja kannattaa varata aika sinne Porvoon terveysasemalle, joka taitaa olla varsin ruuhkaisa. Mutta lycka tiill 🙏

Vierailija
5/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se selviää vain tutkimalla. Minullakin oli aikoinaan parikin kertaa kyhmy, joka oli hyvälaatuista. Kun kolmannen löysin , en pitänyt kiirettä tutkimukseen, kun luulin, että samaa sarjaa, vaan olikin syöpä. Kaikki meni hyvin, hoidot ei kauheita ja terve olen ollut jo 15v.

Joten lääkäriin vaan!

Hui, että noinkin voi siis käydä. Kiitos tarinastasi ja kaikkea hyvää!

Ap

Vierailija
6/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vauvapalstahan se on oikea paikka tällaiselle. Normaali ihminen menisi kyllä lääkäriin.

Vierailija
7/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vauvapalstahan se on oikea paikka tällaiselle. Normaali ihminen menisi kyllä lääkäriin.

Normaali ihminen osaisi kyllä lukea...

Aapeehan on menossa näyttämään sitä tällä viikolla lääkärille.

Vierailija
8/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla syöpä 👍

Vierailija
9/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla syöpä, mutta on paljon muitakin vaihtoehtoja. Eipä nuo selviä kuin vain tutkimuksilla. Onneksi syöpäkään ei ole mikään kuolemantuomio automaattisesti. Nykyään on niin hyvä hoito, että suurinosa toipuu. Itsekkin tiedän kaksi ihmistä joilla ollut rintasyöpä ja molemmat parani.

Vierailija
10/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpä voi olla oireettomanakin, joteen tottakai tuo voi olla syöpä. Se kuitenkin selviää vain tutkimalla. Neuvoni on, että lopeta googlailu, saat vain itsesi pelkäämään pahinta ja jos (ja toivottavasti kun) se todetaan vaarattomaksi, olet vain tuhlannut aikaasi turhaan murehtimiseen. 

Minulla on myös ollut tuollainen kyhmy rinnassa, oli hyvän laatuinen. Sain kuulla, että niitä on aika monella.