en jaksa enää kuunnella esimiestäni, voiko tästä seurata ongelmia?
Teen itseohjautuvasti asiakastyötä ja asiakashankintaa ilman että kysyn esimieheltäni mitään. Vastaan kaikkiin hänen esittämiin kysymyksiin tai pyyntöihin "ei".
Asiakastyytyväisyys on tapissa ja hommaa piisaa.
Kommentit (3)
Asiakastyytyväisyys on tapissaa, mutta entä työnantajasi tyytyväisyys? Jos et kuuntele työnantajaa niin myytkö tavaraa liian halvalla, myytkö olematonta tuotetta, myytkö väärää tuotetta?
Olen itse töissä työnantajani yksikössä jossa seurataan myyjien lakisääteistä tiedoksiantovelvollisuutta järjestelmään liittyvien työtehtävien yhteydessä. Ellei myyjät ota huomioon lakisääteisiä velvollisuuksia, heidät voidaan tahallisuudesta riippuen saattaa jopa oikeusteitse korvausvastuuseen.
Luonnollisesti esimiehet tekevät myyjistä myös lain mukaista tarkastusta, joten heidän kannattaa ohjeistuksia kuunnella ja niihin reagoida.
Joko ylennys tai potkut. Kummastakin tulee harmia