Harmittaako velat/lainat?
Itellä semmoinen 2500e velkaa ja on koko ajan ollut mielessä näitten maksaminen. Lisäksi ei ole rahat riittänyt muuhun kun kaikki menee velkoihin. Kyllä harmittaa! Kunhan nämä saan maksettua, niin meinaan pysyä velattomana täst edes.
Kommentit (13)
Asuntolainaa jäljellä 25t€ ja ei harmita, se harmittaisi, jos olisin vuokralla ja rahat menisivät kuukausittain kuin wc-pyttyyn. Opintolainan viimeinen erä meni ollessani 24v.
Ensivuonna asuntokin maksettu ja täytän silloin kuitenkin vasta 48v.
Muita lainoja tms ei ole, laskut maksanut aina ajallaan.
Asuntolainaa 100 000. Ja ei harmita. Vuokralla asuminen harmittaisi. Investointeihin laina kannattaa, syömävelkaa taas ei kannata ottaa.
Ei, koska on laina on otettu suunnitellusti ja hyvään tarkoitukseen. Korkojen nousuun on täytynyt varautua.
Autolaina harmittaa, tuli ostettua turhan kallis auto. Olihan se kiva ostaa ihan pakasta vedetty, ei sillä
🇺🇦🇮🇱
Täällä näkyy olevan henkilöitä joilla on velkaa ja ei ole velkaa joten voisiko joku lainata minulle 20 euroa ostaisin sillä ruokaa hyvin pitkäksi aikaa ,kerron vielä että asun yksin.
Harmittaa korkojen nousu, oli sitten kuinka hyvin tahansa varauduttu asiaan. Ainahan se ylimääräinen kuluerä harmittaa.
Toivottavasti saat pian velkasi maksettua ja pääset harmituksestasi.
Tulonhankkimislainaa on reilu 100 000€, joten ei harmita, kun ne on investointeihin ja korkoja voi vähentää verotuksessa.
Yhteensä velkaa reippaasti yli 300k
Ei harmita.
Miten tuollaisen pikkusumman maksamiseen voi mennä rahat ettei riitä mihinkään? Eihän tuo ole mitään. Minä otin saman verran autolainaa ja maksan sitä satasen kuussa, joskus kun on ollut enemän niin olen maksanut enemmänkin, niin aika nopeasti tulee maksettua. Mutta ei kyllä mikään laina harmita mitenkään, siinä ne tulee maksettua muun kulutuksen ohessa.
300k€ asuntolainaa, töissä yt:t päällä, kolme kakaraa ja puoliso matalapalkka-alalla.
Nyt ollaan jännän äärellä.
Opintolainaa on n. 4 tuhatta ja yksi oma menolaina on 2.3tuhatta. Ei haittaa ollenkaa, kyllä nämä lähtee parissa vuodessa :)
Kyllä. On kertynyt ihan ulosottovelkaa ja opintolainaa. Kuvittelin saavani rahakkaita töitä opiskelemalla, ja maksavani niillä rahoilla sitten ulosottovelan, kun pienistä palkoista ei pysty. Velkaannuin vain lisää, ja ikää karttuu.