Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvähenkinen lukio Helsingissä, suositelkaa

Vierailija
13.02.2023 |

Lapsellani ka on todennäköisesti niin korkea, että pääsee lähes mihin vain yleislinjalle.

Hakusessa olisi sellainen lukio, jossa olisi hyvä henki. Ei kilpailua, kauheita suorituspaineita, elitismiä jne. Toki taso saisi olla hyvä, yläkoulun on kokenut turhan helpoksi.

Olen itse yh eikä olla mitenkään varakkaita, eli olisi kiva, jos koulussa olisi kaikenlaista porukkaa eikä vain ylimmistä yhteiskuntaluokista.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norssit ovat kaikkialla paras valinta. Jos niihin pääsee.

Valtio rahoittaa joten ryhnäkoot pienempiä kuin kunnan lukioissa.

Tutkimus kokeilu ja kehittämistoimintaa koko ajan. Opettajat usein lisensiaatteja ja tohtoreita ja olleet yliopistolla opettamassa. Tiiviit yhteydet yliopistojen laitoksiin.

Vierailija
42/43 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töölön TYKissä on lämmin henki.

Vastakkainen kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkka (myk)

Toivottavasti tästä on apua jollekin

Munkka on ehdottomasti paras lukio!

Vahvat perinteet, tasokas opetus, opettajia kiinnostaa oppilaat ja heidän oppiminen.

Suurin osa, munkkalaisista (yläasteen käyneet) jää sinne, niihin porukoihin vähän vaikeampi päästä mukaan, mutta myös suuri osa tulee uutena (esim minä), joten varmasti löytyy kavereita kaikille.

Kannattaa siis hakea, myös ihan yksin.

Ruoka on iso plussa. Laadukasta hyvää, ei ole ollut yhtäkään niin sanotusti pahaa ruokaa lisäks tuoretta hyvää itsetehtyä leipää jokapäivä. Ja sen myös huomaa, koska suurin osa lukiolaiset syö päivittäin. Hyvä tiivis yhteishenki on myös mahtava asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi