Olen vuodesta 1979 saanut automaattikirjoituksella sanomia kuoleman rajan toiselta puolelta
Ns. kuolleiksi luulemamme ihmiset elävät vapaana maallisen ruumiinsa kahleista henkisessä, ihmisen todellisessa olomuodossa omassa maailmassaan, meidän lähellämme, seuraten ja auttaen omaistensa elämää täsmälleen samallal tavalla kuin maanpäällisessä elämässään. Ei kuolema ole elämän loppu, eikä syntymä maanpäälliseen ruumiiseen ole elämän alku. Elämä on ikuista kiertokulkua ja ihmisen henkistä kehittymistä kohti kaikkiallista rakkautta.
Kommentit (28)
No heitä jotain sieltä arkistoista että mitä ovat jubailleet?
Ne on Raamatussakin mainittuja vainajahenkiä, eli demoneja jotka tekeytyvät rakkaiksi vainajiksi.
Rukoile Jeesusta, niin ne häviävät, koska Jeesus on suurempi.
Eli tämä h...vettikö ei lopu edes kuolemalla? No kiitos vaan tästäkin tiedosta. Auttaen meitä täsmälleen samalla tavalla kuin eläessään? No on huomattu, ei saa apua siltäkään suunnalta. Tosi masentava tieto.
Jatkuuko tämä ralli ikuisesti? Syntyvätkö uudestaan ja uudestaan opettelemaan vai onko tämä kertaluonteinen komennus? Onko nyt lopunajat ja viimeinen tuomio tai ylösnousemus lähellä, meidän elinaikana, vai pyöriikö tämä karuselli vielä pitkään ennen kun aletaan olla tarpeeksi oppineita?
Tuota, tuota, ole nyt hyvä ihminen varovainen harrastuksesi kanssa!
Pistävätkö myös kapuloita rattaisiin samaa malliin ne narsistiset vainoavat exät, toksiset sukulaiset ja muut kiusaajat? Sepä ikävä, jos ei kuolemakaan heistä erota, vaan jatkavat näkymättöminä kiusanhenkinä.
Ihmisellä on oikeus uskoa mihin haluaa. Mä olen lapsesta asti uskonut elämän jälkeiseen elämään.
Homo sapiens-sapiens ihmislajin arvioidaan erottuneen omaksi lajikseen n. 200.000 vuotta sitten. Minua kiinnostaisi tietää, että saatko viestejä myös apinaihmisiltä? Entäs välimuodoilta?
Ihan mielenkiintoista. Laitan muutamia kysymyksiä joihin toivon aloittajalta vastauksia. 1. Onko ainoastaan sukulaiset tai vain lähisukulaiset yhteyksissä vai voitko olla yhteyksissä kenen tahansa vainajan kanssa. 2. Onko yhteyksiä vain suomalaisilta vainajilta vai ympäri maailman. Millä kielellä vierasmaalaisten kanssa kommunikoit. 3. Kuinka kaukaa historiasta vainajat ovat? 4. Miten tämä automaattikirjoitus toimii, voiko sitä opetella tai herättää käyttöön jotenkin
Millainen lääkitys sinulla on nykyään ja milloin sitä on viimeksi vaihdettu? Muistatko ottaa lääkkeesi aina ajallaan? Kirjotapa meille joku näyte saamistasi viesteistä.
Edesmenneet leijailevat henkinä universumin äärettömyydessä eivätkä keksi muuta kuin lähetellä viestejä joillekkin selvännäkijä mummeleille?
Uuu, ihan automaattikirjoituksella... telexikö se oli alkuun vai faxillako aloittelit -79?
Mä näin joskus unta, jossa mulla oli kynä ja lehtiö kädessä. Yhtäkkiä kirjoitin automaattikirjoituksella siihen paperiin jotain ja kun luin sen siinä unessa pelästyin niin järjettömästi, että heräsin siihen.
En pystynyt millään muistamaan, mitä siinä luki, mutta suurinpiirtein ihmiskunnan täydellisestä tuhosta siinä taisi olla kyse.
Arvaan, että eivät koskaan sano mitään mielenkiintoista.
Olisi mielenkiintoista kuulla lisää. Miten tuo automaattikirjoitus toimii ja millaisia asioita he kertovat?
Ap:lla on vain vilkas mielikuvitus.
Vain otettu lääke auttaa.