Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittavaa... Kun on jokin tapaaminen ja et kuule mitään mistään, paitsi sitten ihan viime tingassa

Vierailija
13.02.2023 |

Minä kun olen sellainen, että ensinnäkin inhoan, kun suunnitelmat muuttuvat. Inhoan myös sitä, kun on jokin tapaaminen eikä kenestäkään kuulu mitään eikä tule vastauksia viesteihin. Aina ei voi soittaa, jos ei vaikka ole numeroa. No sitten minä asennoidun niin, että en minä nyt sitten voi osallistua asiaan, kun en saa mitään tietoja eikä kukaan vastaa. Sitten viime tingassa tuleekin vastaus -___- ja en minä enää siinä vaiheessa ole valmiudessa. Sitten kun se toinen osapuoli ei yleensä edes ymmärrä, miksei siinä vaiheessa enää sovikaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tekisi mieli ärähtää, että onko niin v:n vaikeaa vastata ajoissa -___-

Vierailija
2/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Tapaaminen, aika ja paikka sovittu. En minä ainakaan silloin odota mitään viestittelyä ja varmistelua, jos homma on kerta sovittu. Lähtökohtainen oletus on tietenkin, että se pitää. Eri juttu, jos täytyykin perua tai on myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oletan, että jos on joku tapaaminen niin se on silloin kun ollaan sovittu. Ei tarvitse varmistella ja viestitellä erikseen, kun kerran on sovittu. Poikkeuksena eräs tuttuni joka unohtaa aina kaikki sovitut tapaamiset ja häneltä täytyy vielä tapaamispäivänäkin varmistaa, että käy.

Vierailija
4/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa lukea sekavaa tajunnanvirtatekstiä.

Vierailija
5/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää olla vähän spontaanimpi ja joustavampi. Elämä sujuu helpommin niin 🙂

Vierailija
6/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kuinka? Sekavaa, en lue.

Vierailija
7/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis sopii tapaamisen ja jättää menemättä, koska hänen kanssaan ei olla sopimisen jälkeen viestitelty tapaamisesta?! Sepä vasta kuulostaa rasittavalta.

Vierailija
8/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosiaan rasittavaa.  En voi sietää epätäsmällisyyttä, viivyttelyä enkä sovituista asioista lipsumista. Joskus järkkäsin harrastusryhmän tapahtumia niin raivostuttavaa, kun ei ihmiset voi edes ilmoittautua ajoissa, vaikka kysymys lähetetään monta kertaa ja painotetaan nopsan vastauksen tärkeyttä. Että voisi varata tilan yms.

Toinen kivireenraahaaminen on työpaikan lottoporukan vetäminen. Ei enää ikinä, sen verran korkealle nousi verenpaineen.

Kun asiat tehdään , ne tehdään heti, välittömästi ja kunnolla.

Onneksi en ole kenenkään pomo, olisin siinä roolissa tosi pomottaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi