Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MIHIN se työnhakuvelvoite kirjataan??

Vierailija
13.02.2023 |

Kyllä, olen idiootti, mutta en mä löydä tuolta työkkärin sivuilta kohtaa mihin kirjoittaa mitä olen hakenut ja milloin. Apua 😔

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ketään tollasia jaksa kirjata

Vierailija
2/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu Oma asiointi-sivulle https://asiointi.mol.fi/omaasiointi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudu Oma asiointi-sivulle https://asiointi.mol.fi/omaasiointi/

No just näin tein. Sitten? En mä löydä tuolta sellaista kohtaa mihin laittaa niitä haettuja duuneja.

Ap

Vierailija
4/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään löydä

Vierailija
5/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole idiootti. Minä etsin ihan samaa, mutta mistään ei löytynyt. Määräaikaispalaverin jälkeen virkailija muokkasi työllistymissuunnitelmaani, ja jonkin aikaa tämän jälkeen sinne suunnitelman jatkoksi ilmestyi lomakkeen osio, johon kirjoitetaan haetut työpaikat.

Vierailija
6/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole idiootti. Minä etsin ihan samaa, mutta mistään ei löytynyt. Määräaikaispalaverin jälkeen virkailija muokkasi työllistymissuunnitelmaani, ja jonkin aikaa tämän jälkeen sinne suunnitelman jatkoksi ilmestyi lomakkeen osio, johon kirjoitetaan haetut työpaikat.

Jeeees, kiitos! En siis olekaan täysi urpo, se on jo lohdullinen tieto :D Koitan soittaa sinne työkkäriin ja kysyn että mitä vittua. Toivottavasti se virkailija tietää mikä on AV-palsta.

Ap

Vierailija
7/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeeees, kiitos! En siis olekaan täysi urpo, se on jo lohdullinen tieto :D Koitan soittaa sinne työkkäriin ja kysyn että mitä vittua. Toivottavasti se virkailija tietää mikä on AV-palsta.

Ap

Älä hermostu niille. Virkailija ei voi mitään sille, että kone kulkee byrokratian mutkissa hitaasti. Tarkennan vielä äskeistä: virkailija laati suunnitelman, minä hyväksyin sen, ja vasta sitten lomakkeeseen ilmestyi tuo hakujen kohta. Muistaakseni tuohon meni päiviä.

Minä täytin äskettäin kolmen kuukauden hakujen viimeisen kohdan. Saa nähdä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Työllistymistä ei ainakaan ole tapahtunut.

Vierailija
8/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle mappiin. Ootteko vauvoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme