Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö sulla unirytmi helposti sekaisin? Mulla menee, enkä saa sitä korjattua

Vierailija
12.02.2023 |

Menen nukkumaan aamulla ja herään klo 16. Tää on ollu tätä siitä lähtien kun olin 12, nyt oon 43. Vuorotyö vielä sekoittanut päätä entisestään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Yritän mennä nukkumaan aina samaan aikaan ja herätä samaan aikaan.

Vierailija
2/9 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan mitään unirytmiä ollutkaan. Nukun miten sattuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun luontainen rytmi on tuollainen ja yhteiskunta vaan yrittää sekoittaa sinun rytmisi.

Mikä oikeus muilla on määrätä jokaiselle yksilölle "oikea" rytmi.

Meitä on ilta-, yö- , aamu- ja päiväihmisiä. Aamuvirkut ovat saaneet rellestää ja määräillä muita jo ihan tarpeeksi. Emme elä enää missään agraariyhteiskunnassa, jossa oli pakko herätä aamulypsylle.

Iltavirkut ovat ihan yhtä tärkeitä ihmisiä kuin muutkin.

Vuorotyöt ovat epäinhimillisiä, ja ihmettelen miksi noin terveydellehaitallista asiaa saa enää harjoittaa nykyään.

Vierailija
4/9 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulla aina kun olen työttömänä. Menen nukkumaan joskus klo 3-6 aamuyöstä ja herään klo 15.00-16.00 iltapäivällä.

Koko päivä menee hukkaan ja vihaan sitä miten en jaksa tai ehdi tehdä mitään.

Vierailija
5/9 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä että saat tehdä pelkkää yötä

Vierailija
6/9 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä, miksi en ole koskaan ollut työssä, jossa on aamuvuoroja. 

Vierailija
7/9 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulla aina kun olen työttömänä. Menen nukkumaan joskus klo 3-6 aamuyöstä ja herään klo 15.00-16.00 iltapäivällä.

Älä ajattele noin. Mikään päivä ei mene sinulla hukkaan. Eihän yöllä nukkuvat normotkaan itke, kun tuli nukuttua taas koko yö, ja meni yö ihan hukkaan.

Työttömänä saa nukkua milloin haluaa. Yöllä voi kokkailla, syödä, pelata, katsella sarjoja, lukea, lenkkeillä ja elää ihan niin kuin haluaa. Pankkiasiat ja virastoissa käymiset voi hoitaa nykyään kaikki netissä.

Kaupassa voi käydä nykyään milloin haluaa.

Vierailija
8/9 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vuorokausirytmiä ole ja vuorotyö niin ei kannata yrittää korjata. Nuku kun väsyttää, laita vehkeet äänettömälle ettei kukaan herätä.

Ja unohda sosiaalinen elämä....

Vierailija
9/9 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ajattele noin. Mikään päivä ei mene sinulla hukkaan. Eihän yöllä nukkuvat normotkaan itke, kun tuli nukuttua taas koko yö, ja meni yö ihan hukkaan.

Työttömänä saa nukkua milloin haluaa. Yöllä voi kokkailla, syödä, pelata, katsella sarjoja, lukea, lenkkeillä ja elää ihan niin kuin haluaa. Pankkiasiat ja virastoissa käymiset voi hoitaa nykyään kaikki netissä.

Kaupassa voi käydä nykyään milloin haluaa.

Ei tässä kaupungissa voi käydä kuin 6-23 välillä. Ei ole yksikään kauppa auki yöllä. 

t. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi