Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma naama

Vierailija
12.02.2023 |

No niin, taas se tapahtui. Luulin jo eläväni tavallista aikuisen ihmisen elämää, mutta en näköjään pääse koskaan pakoon negatiivisia ulkonäkökommentteja.

Tapahtui seuraavanlainen: Lojuimme pimeässä miesystävän kanssa. Hän silitteli poskiani ja sanoi hymyillen: "Sulla on lämpimät posket ja MUHKEA NAAMA."

Oikeasti tuntui ihan hiton pahalta. Nuorena minua kiusattiin ulkonäöstä, haukuttiin vaikka millä nimillä ja joka ikistä ulkonäköni piirrettä arvosteltiin. Tiedän itsekin, että piirteeni ovat rumat: liian iso otsa, paksut posket, tihrusilmät, kapeat huulet...

Luulin miehen pitävän minusta, mutta näytänkin hänen mielestään turpealta sialta.

En jaksa tuota ulkonäön haukkumista. Harkitsen oikeasti jotain leikkausta tähän siannaamaan, en vain jaksa. Niin ja naamani on "muhkea", vaikka olen hoikka.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂 Mitä hittoa? Ei sun miesystävä sua ole haukkunut, sulla itselläsi on vain huono itsetunto ja otat kehutkin ittees! Rauhotu ja käy vaikka juttelemassa ammattilaisen kanssa!

Missä universumissa "muhkea naama" on muka kehu?

- ap

Tietääkö miesystäväsi, että ulkonäköäsi on haukuttu? Jos hän silittelee poskeasi, hymyilee ja sanoo kasvojasi muhkeiksi, ei varmaan tarkoittanut mitään pahaa? Tykkää sinusta ja kasvoistasi.

Ei selvästikään tykännyt vaan halusi ilkeillä. Minua on aina kiusattu samoista asioista, joten ei voi olla sattumaa, että hänkin kommentoi samoja piirteitä ivallisesti hymyillen.

Aion lopettaa deittailun. En vain jaksa tätä haukkumista.

- ap

Jos hän halusi ilkeillä ja oli tarkoituksella ivallinen, niin silloin saa mennäkin. Ei ole arvoisesi. Mutta jos et olisi ihan varma tarkoittiko pahaa, niin voisiko asian jotenkin ottaa puheeksi... esim. "en oikein tykännyt kun sanoit kasvojani muhkeiksi..." - silloin voisit seurata ilmettään ja sitä mitä vastaa.

Kyllä hän tarkoitti nimenomaan pahaa. Hän ei ole koskaan sanonut ulkonäöstäni mitään positiivista. En aio tavata häntä enää.

- ap

Aiotko kertoa hänelle miksi et enää aio tavata? 

En tiedä kerronko syyn. Tuntuu jotenkin kiusalliselta koko tilanne.

Ajattelin jättää hänet tekstiviestillä. Tiedän, ettei niin pitäisi tehdä, mutta en halua hänen näkevän minua enää.

- ap

Vierailija
22/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö vähän liioittele?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on myös rumat kasvot. Ainoa kaunis asia on silmät. Hiukset on pitkät ja paksut sekä vartaloon olen tyytyväinen. Olen hoikka, rinnat on muhkeat ja peppu treenattu. Mutta rumat kasvot pilaavat kaiken. Olen tehnyt jotain kasvojoogaa vuoden päivät, mitään kaunistumista ei ole tapahnut.

Ohis, mistä löytyisi hyviä kasvojoogaohjeita?

Vierailija
24/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman samanlaisia kokemuksia kuin ap:lla, eri asiaan liittyen tosin.

Tämä turhauttaa todella. Ei minua tarvitse kehua, mutta jättäisivät edes ne ikävät asiat sanomatta.

Vierailija
25/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂 Mitä hittoa? Ei sun miesystävä sua ole haukkunut, sulla itselläsi on vain huono itsetunto ja otat kehutkin ittees! Rauhotu ja käy vaikka juttelemassa ammattilaisen kanssa!

Niin missä kohtaa se kehu oli?

Vierailija
26/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset olette niin pinnallisia? Kehittäkää muita asioita itsessänne niin saatatte päästä eroon tuosta ulkonäkökeskeisestä ajattelutavastanne.

Vierailija
27/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä paitsi meikillä näytän EHKÄ ihan normaalilta ehkä jopa kauniilta joillekin välillä. En ole ikinä antanut miesten nähdä minua kokonaan ilman meikkiä ja tämän takia en seurustelekaan vakavasti kenenkään kanssa ja envarmaan koskaan hanki lapsia. Näytän ihan erilaiselta ilman meikkiä. Kun olen muka ilman meikkiä miehen kanssa on minulla vähäsen poskipunaa, peitevoidetta, kuomakarvat tehtynä ja ripsiväriä. Joka päivä meikkini on todella vahva, koska vihaan kaikkea kasvoissani.

Minulla on kyllä bdd, eli kehon dysmorfia. Sinullakin voi olla se ja et välttämättä oikeasti edes ole ruma. Minä olen ollut jo yhdessä leikkauksessa ja se auttoi siihen kehon osaan, mutta minulla on vielä paljon muutakin jota haluan muuttaa ja mitä aivoni sanovat että PITÄÄ muuttaa ennenkuin kukaan rakastuisi minuun tai ennenkuin voin aloittaa elämäni. Kuulostaa hullulta, tiedän. En välitä muiden ulkonäöstä, vain omastani.

Vierailija
28/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset olette niin pinnallisia? Kehittäkää muita asioita itsessänne niin saatatte päästä eroon tuosta ulkonäkökeskeisestä ajattelutavastanne.

Kyse saattaa olla siitä, että ap on saanut kuulla arvostelua pinnallisilta ihmisiltä. Hyvää palautetta ei ole ikinä tullut, joten suhtautuminen omaan ulkonäköön on mitä on. Se ei ole oma vika.

Vierailija
29/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä mies.Moro ja näkemiin ???

Vierailija
30/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä paitsi meikillä näytän EHKÄ ihan normaalilta ehkä jopa kauniilta joillekin välillä. En ole ikinä antanut miesten nähdä minua kokonaan ilman meikkiä ja tämän takia en seurustelekaan vakavasti kenenkään kanssa ja envarmaan koskaan hanki lapsia. Näytän ihan erilaiselta ilman meikkiä. Kun olen muka ilman meikkiä miehen kanssa on minulla vähäsen poskipunaa, peitevoidetta, kuomakarvat tehtynä ja ripsiväriä. Joka päivä meikkini on todella vahva, koska vihaan kaikkea kasvoissani.

Minulla on kyllä bdd, eli kehon dysmorfia. Sinullakin voi olla se ja et välttämättä oikeasti edes ole ruma. Minä olen ollut jo yhdessä leikkauksessa ja se auttoi siihen kehon osaan, mutta minulla on vielä paljon muutakin jota haluan muuttaa ja mitä aivoni sanovat että PITÄÄ muuttaa ennenkuin kukaan rakastuisi minuun tai ennenkuin voin aloittaa elämäni. Kuulostaa hullulta, tiedän. En välitä muiden ulkonäöstä, vain omastani.

Onko sinua kiusattu joskus? Minua on, ja minulla on todella paha pakkomielle ulkonäöstäni. En ole kovin hyvä meikkaamaan, joten yleensä en meikkaa. Deittailu ei tule kysymykseenkään, koska en vain pysty. En halua kenenkään näkevän minua läheltä.

Vierailija
31/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän olisi paljon helpompi kehua muhkeaa naamaasi, jos olisit viitsinyt laittaa valokuvan liitteenä iloksemme!

Vierailija
32/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö vähän liioittele?

Taitaapa liioitella enemmänkin kuin vain vähän, suorastaan valehdella. ;-)

Vierailija
33/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö vähän liioittele?

Millä perusteella?

Vierailija
34/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö vähän liioittele?

Tämä aloitus on totisinta totta. Miehet ovat haukkuneet ulkonäköäni aina, ikinä ei ole sanottu mitään hyvää. Kun sitten rohkaistun tapailemaan, saan kuulla juuri noita outoja "muhkea naama" -vittuiluja. Tiedän kyllä itsekin näyttäväni järkyttävältä.

- ap

Vierailija
35/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja!

Vierailija
36/45 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on sikoja!

Niinhän ne ovatkin.

Vierailija
37/45 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse saattaa olla siitä, että ap on saanut kuulla arvostelua pinnallisilta ihmisiltä. Hyvää palautetta ei ole ikinä tullut, joten suhtautuminen omaan ulkonäköön on mitä on. Se ei ole oma vika.

Miksi kaipaatte kehuja? Olkaa omia itsejänne välittämättä muista. Heikkoa itsetuntoahan tuo on. Harva mies on koskaan kuullut mitään kehuja varsinkaan ulkonäöstään, mutta silti täällä vaan päivästä toiseen tallustellaan. 

Vierailija
38/45 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuomakarvat on ihan must ja best.

Entä napa, miltä se näyttää, kun oikein sitä tuijottaa? Näkyykö mitään muuta? Kannattaisikohan katsoa ympärilleen?

Vierailija
39/45 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän itsekin, että piirteeni ovat rumat: liian iso otsa, paksut posket, tihrusilmät, kapeat huulet..."

Kuvailusi perusteella, näytät sellaiselta valkoiselta maitovalaalta. Googlaa. 

Vierailija
40/45 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille käppänälle, että sulla on lämmin kalu, mutta ihmeteltävän pieni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi