Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma naama

Vierailija
12.02.2023 |

No niin, taas se tapahtui. Luulin jo eläväni tavallista aikuisen ihmisen elämää, mutta en näköjään pääse koskaan pakoon negatiivisia ulkonäkökommentteja.

Tapahtui seuraavanlainen: Lojuimme pimeässä miesystävän kanssa. Hän silitteli poskiani ja sanoi hymyillen: "Sulla on lämpimät posket ja MUHKEA NAAMA."

Oikeasti tuntui ihan hiton pahalta. Nuorena minua kiusattiin ulkonäöstä, haukuttiin vaikka millä nimillä ja joka ikistä ulkonäköni piirrettä arvosteltiin. Tiedän itsekin, että piirteeni ovat rumat: liian iso otsa, paksut posket, tihrusilmät, kapeat huulet...

Luulin miehen pitävän minusta, mutta näytänkin hänen mielestään turpealta sialta.

En jaksa tuota ulkonäön haukkumista. Harkitsen oikeasti jotain leikkausta tähän siannaamaan, en vain jaksa. Niin ja naamani on "muhkea", vaikka olen hoikka.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan heität helvettiin kaikenlaiset ulkonäkökommentoijat. Jos SINÄ joskus jostain syystä haluat muokata OMAA ulkonäköäsi, syistä jotka vain sinä tiedät, niin ok.

Vierailija
2/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan heität helvettiin kaikenlaiset ulkonäkökommentoijat. Jos SINÄ joskus jostain syystä haluat muokata OMAA ulkonäköäsi, syistä jotka vain sinä tiedät, niin ok.

Kiitos viestistäsi.

En tiedä, mitä tehdä tai ajatella. Minua on haukuttu noista tietyistä asioista jo iät ja ajat. Harkitsen todellakin jotain leikkausta. Valitettavasti muiden mielipiteet ovat vaikuttaneet näkemyksiini omasta ulkonäöstäni.

Rahaa on koossa sen verran, että jonkin toimenpiteen voisin teettää. En vain tiedä mitä se voisi olla... Ehkä lykkään leikkausta vielä ja hankin säästetyillä rahoilla jotain muuta.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://koreaboo-cdn.storage.googleapis.com/2016/04/Screen-Shot-2016-04… TUollaisia vasta sanoisin rumiksi. Järkkyä että korealaiset tekevät itsestään tuollaisia vauvanaamoja. Ei mitään sympathiaa heru noille, pelkkää turpiinvetohinkua syntyy. Voihan tuo olla toki filtteröitykin mutta seevetin vastenmielisen näköinen silti

Vierailija
4/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 Mitä hittoa? Ei sun miesystävä sua ole haukkunut, sulla itselläsi on vain huono itsetunto ja otat kehutkin ittees! Rauhotu ja käy vaikka juttelemassa ammattilaisen kanssa!

Vierailija
5/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Moikat vaan Porvooseen!

Vierailija
6/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ihmiset menkää kotiinne

Vierailija
7/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂 Mitä hittoa? Ei sun miesystävä sua ole haukkunut, sulla itselläsi on vain huono itsetunto ja otat kehutkin ittees! Rauhotu ja käy vaikka juttelemassa ammattilaisen kanssa!

Missä universumissa "muhkea naama" on muka kehu?

- ap

Vierailija
8/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on myös rumat kasvot. Ainoa kaunis asia on silmät. Hiukset on pitkät ja paksut sekä vartaloon olen tyytyväinen. Olen hoikka, rinnat on muhkeat ja peppu treenattu. Mutta rumat kasvot pilaavat kaiken. Olen tehnyt jotain kasvojoogaa vuoden päivät, mitään kaunistumista ei ole tapahnut.

Vierailija
9/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ihan vaikka tässä meidän universumissa. Miksi miesystäväsi olisi kanssasi alunperinkään aloittanut suhteen jos et olisi hänen silmään kaunis? Ihmisen ulkonäköön kun usein ensin ihastutaan. On minunkin mies sanonut minulle, että minulla on omalaatuiset kasvonpiirteet, ne tekevät minusta minut ja voi kyllä kuinka paljon on miehiä ollut ja kauniiksi kehuneet. Kehu sekin!

Vierailija
10/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen sietämättömän ruma, tosin minä olen sitä myös vartalostani. Eipä sille voi mitään, yksin kun elelee niin ei tarvitse kuunnella haukkuja.

Vierailija
11/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa oikeasti kukaan teistä on ruma. Oikeastaan kukaan ihminen ei ole ruma. Kaikki eivät vain viehäty jokaisesta ja hyvä niin! 😊 Lopettakaa tuollainen.

Vierailija
12/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ihan vaikka tässä meidän universumissa. Miksi miesystäväsi olisi kanssasi alunperinkään aloittanut suhteen jos et olisi hänen silmään kaunis? Ihmisen ulkonäköön kun usein ensin ihastutaan. On minunkin mies sanonut minulle, että minulla on omalaatuiset kasvonpiirteet, ne tekevät minusta minut ja voi kyllä kuinka paljon on miehiä ollut ja kauniiksi kehuneet. Kehu sekin!

Jaa, no minua ei ole koskaan sanottu kauniiksi.

- ap

Vierailija
13/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kaunis vartalo voi kaunistaa  vähän ankeatkin kasvot mutta väärät arvot, kuten vihvas-femiys/koronauskovaisuus voi ankeuttaa varpaista päälakeen viimisen päälle nätin kropin

Vierailija
14/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Tietääkö miesystäväsi, että ulkonäköäsi on haukuttu? Jos hän silittelee poskeasi, hymyilee ja sanoo kasvojasi muhkeiksi, ei varmaan tarkoittanut mitään pahaa? Tykkää sinusta ja kasvoistasi.

Vierailija
15/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Tietääkö miesystäväsi, että ulkonäköäsi on haukuttu? Jos hän silittelee poskeasi, hymyilee ja sanoo kasvojasi muhkeiksi, ei varmaan tarkoittanut mitään pahaa? Tykkää sinusta ja kasvoistasi.

Ei selvästikään tykännyt vaan halusi ilkeillä. Minua on aina kiusattu samoista asioista, joten ei voi olla sattumaa, että hänkin kommentoi samoja piirteitä ivallisesti hymyillen.

Aion lopettaa deittailun. En vain jaksa tätä haukkumista.

- ap

Vierailija
16/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Tuo ei nyt tarkoita mitään. En osaa sanoa onko kehu vai haukku, omassa päässä tulkinta!

Vierailija
17/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Sinä elät ihan eri todellisuudessa kuin me rumat naiset. Minut kelpuutetaan vain paremman puutteessa. Yksikään mies ei ole koskaan sanonut ulkonäöstäni mitään positiivista: olen saanut osakseni vain arvostelua, ilkeilyä ja vitsiksi verhoiltua naljailua. Uskon, että ap:lla on sama kokemus kuin minulla.

Vierailija
18/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ei selvästikään tykännyt vaan halusi ilkeillä. Minua on aina kiusattu samoista asioista, joten ei voi olla sattumaa, että hänkin kommentoi samoja piirteitä ivallisesti hymyillen.

- ap

Jos hän halusi ilkeillä ja oli tarkoituksella ivallinen, niin silloin saa mennäkin. Ei ole arvoisesi. Mutta jos et olisi ihan varma tarkoittiko pahaa, niin voisiko asian jotenkin ottaa puheeksi... esim. "en oikein tykännyt kun sanoit kasvojani muhkeiksi..." - silloin voisit seurata ilmettään ja sitä mitä vastaa.

Vierailija
19/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Jos hän halusi ilkeillä ja oli tarkoituksella ivallinen, niin silloin saa mennäkin. Ei ole arvoisesi. Mutta jos et olisi ihan varma tarkoittiko pahaa, niin voisiko asian jotenkin ottaa puheeksi... esim. "en oikein tykännyt kun sanoit kasvojani muhkeiksi..." - silloin voisit seurata ilmettään ja sitä mitä vastaa.

Kyllä hän tarkoitti nimenomaan pahaa. Hän ei ole koskaan sanonut ulkonäöstäni mitään positiivista. En aio tavata häntä enää.

- ap

Vierailija
20/45 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Kyllä hän tarkoitti nimenomaan pahaa. Hän ei ole koskaan sanonut ulkonäöstäni mitään positiivista. En aio tavata häntä enää.

- ap

Aiotko kertoa hänelle miksi et enää aio tavata? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi