Voiko keski-ikäinen pukea mekon kanssa maiharit?
Kommentit (21)
Keski-iän paras puoli on se, että silloin ei enää kysellä, vaan tehdään niin kuin huvittaa.
Kyllä voi. Myös keski-ikäinen voi pukeutua ihan miten haluaa ja omalta fiilispohjalta. Ikärasismi on tuomittavaa.
Olen 66 v. ja kysymättä keneltäkään lupaa, puen mekon kanssa maiharit.
Tietysti voi. Tietysti täytyy vähän katsoa millaisen mekon kanssa maiharit laittaa, ettei näytä ihan pöntöltä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-iässä on se hyvä puoli, että voi tehdä juuri niin kuin haluaa.
Tää on kyllä niin totta. Viimeistään siinä vaiheessa kun lapset on ohittaneet teini-iän...
Toisaalta, ei ne mun kanssa kulje kuitenkaan.
T. aloittaja
Olen 87v ja käytän Prismareissuilla paljettibiksujen kanssa tolppakenkiä ja peruukkia . Enkä kysele keltään!
Vierailija kirjoitti:
maiharit 🤮, jos olet nainen.
Ei se keski-ikäinen mies mekossa ja maihareissa ole ainakaan yhtään kauniimpi näky. Kyllä se yhdistelmä sopi paremmin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä voi luokitella itsensä keski-ikäiseksi vai vaikuttaako siihen oma ulkoinen olemus todellisestä iästä riippumatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä voi luokitella itsensä keski-ikäiseksi vai vaikuttaako siihen oma ulkoinen olemus todellisestä iästä riippumatta?
Siinä vaiheessa kun alkaa olla jo varma itsestään ja haluistaan sekä toteuttaa ne. Harva alle kolmevitonen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä miellän itseni keski-ikäiseksi. Mulla on aikuisia lapsia, olen mummi, mutta olen alle 50, joten en vielä hetkeen ole vanha
Mä oon suunnitellut sellaista talvityyliä että on maiharit, paksut sukkikset ja säärystimet, lyhyehkö hame, paitapusero, neule, takki sen hameenhelman yläpuolelle.
Mutta oikea tyylini on ihan toista, niinpä tänä talvena on tullut vasta käyttöön legginsit ja neulemekot kun pikku hiljaa totuttelen :D
maiharit 🤮, jos olet nainen.