Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara on suosittu Tinderissä, Jani ei

Vierailija
12.02.2023 |

https://yle.fi/a/74-20017282

"Ota huomioon nämä, kun teet Tinder-profiilia:

Profilointi: Tinderin taustalla algoritmi vaikuttaa siten, että se profiloi sovelluksen käyttäjiä jatkuvasti muun muassa keräten tietoa käyttäjän muista sovelluksista,kuten Instagramista ja Facebookista.

Selkeät kasvokuvat: Tinderissä tykkäysten saamiseksi kannattaa sovellukseen ladata selkeitä kasvokuvia ja lisäksi mukana kannattaa olla edes yksi kokovartalokuva. Sovelluksessa kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen, että kuva on laadultaan tarkka.

Kerro, mitä haluat: Tinderin biossa kannattaa kertoa se, mitä sovelluksesta hakee.

Algoritmi suosii paljasta pintaa, mutta vain naisilla

Yritä miellyttää mahdollisimman monia: Janakan mukaan profiilista ei kannata tehdä sellaista, että siihen tarttuvat vain todelliset sielunkumppanit."

---
On tutkittu, että valtaosassa kaupungeista mieskäyttäjiä on 70% kaikista Tinderin käyttäjistä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään sieltä..En seksiä En parisuhdetta. Miehiä ei tunnu kiinnostavan yli 22 vuotiaat. Omanikäiset etsii nuorempia.

N26

Täytyy olla kyllä aivan harvinaislaatuisen epäviehättävä nainen, jos kokemus on tuo (tosin taitaa olla jonkun tylsistyneen miehen provoilua)

Kun olin nuorempi niin oli helpompaa. Olen melko tavallinen. Meikkaan luonnollisesti ja pukeudun klassisesti. Ei ylipainoa vaan terveelliset elämäntavat.

N26

Vierailija
22/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään sieltä..En seksiä En parisuhdetta. Miehiä ei tunnu kiinnostavan yli 22 vuotiaat. Omanikäiset etsii nuorempia.

N26

Kelpuuta muitakin kuin miesmallleja. Sinullakin on ainakin satoja tykkäyksiä, mutta itse tykkäät vain eliittimiehistä. He saavat kyllä parempaakin. Tykkää oman tasoisista ja lopeta ulina

Aina kun kirjauduin sinne niin tuli "sinulla on yksi uusi tykkäys". Eli ei tule kyllä niitäkään. Miesmalli ei ole makuuni.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Koska miehet swaippaavat Tinderissä käytännössä kaikki naiset oikealle, kun taas naiset eivät yleensä edes yhtä miestä kymmenestä, johtaa se siihen että pärjätäkseen miesten täytyisi osata panostaa kuviinsa ja profiiliteksteihin huomattavasti enemmän kuin naisten täytyy. Ironista on, että suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään käsitystä siitä, millainen profiili viehättäisi naisia ja he eivät ota naisten neuvoja kuuleviin korviinsa vaan itsepintaisesti tekevät sellaisia profiileja, jotka aiheuttavat naisissa hylkimisreaktion. 

Tinder on osittain taktiikkalaji, mutta koska taktiikkaan kuuluu toisen ihmisen saappaisiin asettumisen taito sekä sosiaaliset taidot, miehet mieluummin syyttävät omaa pituuttaan tai leuan väärää muotoa kuin ottaisivat haasteen vastaan. 

Vaatimattomamman näköinen mies voi mennä vaikka ammattivalokuvaajalle kuvauttamaan itsensä ja kirjoittaa bioon ties mitä runoja. Silti saa kuukaudessa vain muutaman tykkäyksen.

Komea mies voi laittaa vaikka yhden peilin kautta otetun kuvan tai alhaalta päin napsaistun selfien huonossa valotuksessa ja bionkin voi jättää ihan tyhjäksi. Tämä komea mies saa satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä kuukaudessa. Hänen ei tarvitse tehdä muuta kuin näyttää komeutensa naisille. Nainen kyllä tunnistaa komean miehen, ihan sama millainen valotus tai tausta tai vaatetus yms siinä kuvassa on. Jos naisella on satoja tai jopa tuhansia ehdokkaita, miksi hän valitsisi muun kuin pitkän ja klassisen komean? Vaikka itse on tavallisen näköinen

Siksi seuraava kysymys on: Miksi se vaatimattoman näköinen mies silti haluaa olla siellä Tinderissä? Mitä hän odottaa tapahtuvan? Että yhtäkkiä tilanne kuitenkin muuttuu?

No miksiköhäm? Koska haluaa parisuhteen. Nykyään suurin osa muodostetaan netissä. Monta kertaa olette täälläkin julistaneet kuinka ette halua että teitä lähestytään kaupoissa, lenkkipoluilla yms. Kaikilla ei ole laajoja ystäväpiirejä joissa on paljon sinkkunaisia

Mutta jos se ei kerran toimi niin mitä järkeä siinä siinä on?

NO MISTÄ SITTEN? LUE VIESTI JOHON VASTASIT AJATUKSELLA. MITÄ TAVISMIESTEN SITTEN PITÄISI TEHDÄ? HYVÄKSYÄ KOHTALONSA JA TAPPAA ITSENSÄ?

Vierailija
24/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies runkkarit haluaa tuollaisen nuoren naisen mutta eivät saa koska naisilla on kriteerit tapissa. Tavis miehet ei kelpaa edes tavis naisille.

Vierailija
25/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka siellä tinderissä menestyy, minä en ainakaan. Miehet eivät ole matchin saatuaan yhtään kiinnostuneita viemään asiaa eteenpäin.

N41

Vierailija
26/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Täytyy olla kyllä aivan harvinaislaatuisen epäviehättävä nainen, jos kokemus on tuo (tosin taitaa olla jonkun tylsistyneen miehen provoilua)

Kun olin nuorempi niin oli helpompaa. Olen melko tavallinen. Meikkaan luonnollisesti ja pukeudun klassisesti. Ei ylipainoa vaan terveelliset elämäntavat.

N26

Ei tavallisella naisella ole noin nuorena tuollaisia ongelmia, eli jotenkin harvinaisen epäviehättävä täytyy olla. Tosin yksi kaverini kertoi, että kuulemma jollekin tosi lihavillekin oli komeita miehiä jonossa panolle, kun oli tehty Tinderissä testi.

Vierailija
27/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

N26

Ei tavallisella naisella ole noin nuorena tuollaisia ongelmia, eli jotenkin harvinaisen epäviehättävä täytyy olla. Tosin yksi kaverini kertoi, että kuulemma jollekin tosi lihavillekin oli komeita miehiä jonossa panolle, kun oli tehty Tinderissä testi.

Kai mä sitten olen epäviehättävä. Itse olen kyllä ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Enemmän tykkään luonnollisesta lookista kuin hirveän laitetusta.

N26

Vierailija
28/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juttua, mistä en ole ihan samaa mieltä. Jos tavoitteena on löytää elämänkumppani, eikä vain kevyttä seuraa, niin tottakai kannattaa laittaa sellainen profiiliteksti, joka houkuttaa vain sielunkumppaneita. Siis jos tavoite ei ole olla Tinderissä suosittu, vaan löytää yksi elämänkumppani.

Myös vähän vierastan ajatusta siitä, että etukäteen tulisi määritellä, mitä etsii. Eihän pariutuminen ja parisuhteet oikeassa elämässä useinkaan noudata mitään tiettyä ennaltamääriteltyä kaavaa. Ainoita selkeitä juttuja on esim. toive lapsista, mutta sekin voi joillekin olla asia, että lapsia voi tulla, jos löytyy sopiva kumppani siihen, mutta yhtä hyvin voisi ottaa vain parisuhteen ilman lapsia, jos löytyy hyvä kumppani, joka ei halua lapsia. Että ei sekään ainakaan kaikille ole niin mustavalkoista.

Itselläni on lapset jo tehty ja ikääkin melkein 40v, ja mun on lähes mahdoton määritellä, mitä etsin, jos menisin tinderiin. Sehän riippuisi ihan siitä, mitä sieltä tulee vastaan. Joku voi olla hyvää seuraa ja seksiä mukaviin viikonloppuihin, muttei enempää. Joku voi kolahtaa syvemmin ja hänen kanssaan taas voisin halutakin vakavan, sitoutuneen parisuhteen. Sen ei tarvitse tarkoittaa yhteenmuuttoa tai naimisiin menoa, eli kahden asunnon malli kävisi hyvin, mutta en minä niitäkään etukäteen halua poissulkea, koska mistäs sitä tietää, vaikka jonkun kanssa tuntuisikin hyvältä muuttaa yhteen.

Vierailija
29/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

N26

Tämäkö nyt on se suuri epäoikeus? Että nainen, jopa ruma läski nainen,joka on epänainen ja hirviö, pääsee miesten pillureiäksi? Ooooh ,Kylläpä meidän naisten pitää nyt olla onnellisia.

Kyllä kuka tahansa mieskin kelpaa reiäksi, johon voi puutteessa olevat miehet lastinsa tyhjentää. Kerrotte vaan asian Tinderissä,niin kyllä taatusti tehtävään löytyy halukkaita miehiä.

Vierailija
30/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Mies runkkarit haluaa tuollaisen nuoren naisen mutta eivät saa koska naisilla on kriteerit tapissa. Tavis miehet ei kelpaa edes tavis naisille.

Miksi pitäisi? Pillun antaminen tai parisuhteeseen suostuminen miehen kanssa ei ole naisten velvollisuus.

Parisuhde alentaa naisen terveyttä ja elämänlaatua, miehillä se on toisinpäin.

Mitä sinulla esim on tarjota kenellekään naiselle? Kyrpäsi ja 5 min jumps jumps

Vierailija
31/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Miksi pitäisi? Pillun antaminen tai parisuhteeseen suostuminen miehen kanssa ei ole naisten velvollisuus.

Parisuhde alentaa naisen terveyttä ja elämänlaatua, miehillä se on toisinpäin.

Mitä sinulla esim on tarjota kenellekään naiselle? Kyrpäsi ja 5 min jumps jumps

Mitä itsellesi on tarjota miehelle? Siitäkö rakkaussuhteessa on kyse että tarjotaan toiselle jotain? Sinulla on tainnut mennä rakkaus ja prostituutio sekaisin

Vierailija
32/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Koska miehet swaippaavat Tinderissä käytännössä kaikki naiset oikealle, kun taas naiset eivät yleensä edes yhtä miestä kymmenestä, johtaa se siihen että pärjätäkseen miesten täytyisi osata panostaa kuviinsa ja profiiliteksteihin huomattavasti enemmän kuin naisten täytyy. Ironista on, että suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään käsitystä siitä, millainen profiili viehättäisi naisia ja he eivät ota naisten neuvoja kuuleviin korviinsa vaan itsepintaisesti tekevät sellaisia profiileja, jotka aiheuttavat naisissa hylkimisreaktion. 

Tinder on osittain taktiikkalaji, mutta koska taktiikkaan kuuluu toisen ihmisen saappaisiin asettumisen taito sekä sosiaaliset taidot, miehet mieluummin syyttävät omaa pituuttaan tai leuan väärää muotoa kuin ottaisivat haasteen vastaan. 

Vaatimattomamman näköinen mies voi mennä vaikka ammattivalokuvaajalle kuvauttamaan itsensä ja kirjoittaa bioon ties mitä runoja. Silti saa kuukaudessa vain muutaman tykkäyksen.

Komea mies voi laittaa vaikka yhden peilin kautta otetun kuvan tai alhaalta päin napsaistun selfien huonossa valotuksessa ja bionkin voi jättää ihan tyhjäksi. Tämä komea mies saa satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä kuukaudessa. Hänen ei tarvitse tehdä muuta kuin näyttää komeutensa naisille. Nainen kyllä tunnistaa komean miehen, ihan sama millainen valotus tai tausta tai vaatetus yms siinä kuvassa on. Jos naisella on satoja tai jopa tuhansia ehdokkaita, miksi hän valitsisi muun kuin pitkän ja klassisen komean? Vaikka itse on tavallisen näköinen

Siksi seuraava kysymys on: Miksi se vaatimattoman näköinen mies silti haluaa olla siellä Tinderissä? Mitä hän odottaa tapahtuvan? Että yhtäkkiä tilanne kuitenkin muuttuu?

No miksiköhäm? Koska haluaa parisuhteen. Nykyään suurin osa muodostetaan netissä. Monta kertaa olette täälläkin julistaneet kuinka ette halua että teitä lähestytään kaupoissa, lenkkipoluilla yms. Kaikilla ei ole laajoja ystäväpiirejä joissa on paljon sinkkunaisia

Mutta jos se ei kerran toimi niin mitä järkeä siinä siinä on?

NO MISTÄ SITTEN? LUE VIESTI JOHON VASTASIT AJATUKSELLA. MITÄ TAVISMIESTEN SITTEN PITÄISI TEHDÄ? HYVÄKSYÄ KOHTALONSA JA TAPPAA ITSENSÄ?

En ymmärrä. Ihan itse kerrotte, että tavismies ei Tinderistä naista saa. Silti haluatte olla siellä ja perustelette sen sillä, ettei saa mistään muualtakaan. Mutta mitä ihmeen hyötyä siitä on, kun kerran sieltä ei ketään löydä? Kyllä, minä todellakin kehottaisin mieluummin hyväksymään tilanteen ja keskittymään elämässä eri asioihin, jos kerran on aivan varma, että Tinderistä ei mitään löydä.

Vierailija
33/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Saaralla isot tissit ja Janilla metsästyskuvia?

Vierailija
34/34 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät sen, että tekivät miehet ihan mitä tahansa, niin naiset pyyhkivät silti vain sen 1/10 oikealle? Jos kaikilla miehillä on esimerkiksi hyvä profiiliteksti, niin sitten rajausta tehdään muiden kriteerien perusteella ja lopputuloksena ihan yhtä pieni osa miehiä saa edelleen sen tykkäyksen.

Naisilla on tietenkin kaikki syy ja oikeus olla valikoivia, mutta ei nyt viitsitä heittäytyä ihan lapsellisiksi näiden juttujen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme