Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimppa

Vierailija
12.02.2023 |

Meillä ollaan puhuttu kimppa seksistä ja sitä nyt suunnitellaan. Minä, nainen haluan mukaamme naisen ja mieheni haluaisi miehen. Hän haluaa katsella, kun vieras mien nai minua. Mua ei tuo kyllä ollenkaan kiinnosta, vaan haluaisin kokeilla seksiä toisen naisen kanssa. Näytää siltä, että yhteis ymmärrykseen asiasta ei päästä.
N54 ja M52

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko N54 kimppa seksin tapahtuvan niin että vieras mies nai sinua miehesi ollessa toiseessa huoneessa?

Vierailija
2/16 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko N54 kimppa seksin tapahtuvan niin että vieras mies nai sinua miehesi ollessa toiseessa huoneessa?

En. Minua ei ainakaan tässä kohtaa kiinnosta vieras mies mitenkään.

N54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette pääse yhteisymmärrykseen eli ette kokeile kimppaa. Mikä jäi epäselväksi?

Vierailija
4/16 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin kaksi naista. M49

Vierailija
5/16 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N54 jos miehesi suostuisi toiseen naiseen niin mitä tekisit hänen kanssaan ja miten reagoisit jos miehesi panisi toista naista?

Vierailija
6/16 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N54 jos miehesi suostuisi toiseen naiseen niin mitä tekisit hänen kanssaan ja miten reagoisit jos miehesi panisi toista naista?

Nainen olisi ensi sijassa minua varten. Toki minua ei haittaa, vaikka mieheni naisi myös häntä.

N54

Vierailija
7/16 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä nimenomaan lähdetään. Myös minä haluan naisen sänkyymme, en missään nimessä miestä. Miehelleni tämä tietysti sopii. Minä haluan nähdä kun mieheni ottaa tämän toisen naisen kuin näyttääkseen minulle. Olen paikalla ja masturboin. Tulen jo ajatuksesta sormin hyvin nopeasti. Silti tuo nainen olisi lähinnä minun komennossani ja minun käytettävissäni. Kuten yllä kirjoitin minua ei tosiaankaan häiritse että mieheni nai toista. Kunhan olen paikalla ja saan tyydyttää kaikki toteutumattomat naisten väliset jutut kolmannen kanssa ja nään että myös mieheni nauttii samasta naisesta miten haluaa.

N40

Vierailija
8/16 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä nimenomaan lähdetään. Myös minä haluan naisen sänkyymme, en missään nimessä miestä. Miehelleni tämä tietysti sopii. Minä haluan nähdä kun mieheni ottaa tämän toisen naisen kuin näyttääkseen minulle. Olen paikalla ja masturboin. Tulen jo ajatuksesta sormin hyvin nopeasti. Silti tuo nainen olisi lähinnä minun komennossani ja minun käytettävissäni. Kuten yllä kirjoitin minua ei tosiaankaan häiritse että mieheni nai toista. Kunhan olen paikalla ja saan tyydyttää kaikki toteutumattomat naisten väliset jutut kolmannen kanssa ja nään että myös mieheni nauttii samasta naisesta miten haluaa.

N40

Oletko saanut toteuttaa ko. fetissisi vai kirjoitatko lämpimästi provoillen?

Vierailija
9/16 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama juttu. Mies halusi miehen ja minä naisen sänkyyn. Päätimme aloitaa kumpi ensin löytyy. Eräänä perjantaina tuli textari ukolta että illaksi tulee seuraa sänkyyn. Pillu alkoi kostumaan ja sykkimään, vapisevin käsin kysyin textarilla, mies vai nainen? Vastaus oli seksiä saamme. Kotona oli olkkarissa vierasmies mieheni kanssa. Kerroin meneväni suihkun kautta sänkyyn. Suihkussa mietin isokokoista vierasta ja se sai pimpan villiksi. Suihkussa mietin että mihin olen suostunut. Livahdin nopeasti makkariin, peiton alle. Miehet tulivat perässäni alasti sänkyyn ja lyhyen esileikin jälkeen mieheni työmtyi sisälleni. Hetken pantuaan veti kalunsa ulos ja pyysi vierasta jatkamaan. Vieras työntyi sisälle niin minulla katosi kontrolli ja estot. Koko ilta naitiin ja osa yöstäkin.621

Vierailija
10/16 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama juttu. Mies halusi miehen ja minä naisen sänkyyn. Päätimme aloitaa kumpi ensin löytyy. Eräänä perjantaina tuli textari ukolta että illaksi tulee seuraa sänkyyn. Pillu alkoi kostumaan ja sykkimään, vapisevin käsin kysyin textarilla, mies vai nainen? Vastaus oli seksiä saamme. Kotona oli olkkarissa vierasmies mieheni kanssa. Kerroin meneväni suihkun kautta sänkyyn. Suihkussa mietin isokokoista vierasta ja se sai pimpan villiksi. Suihkussa mietin että mihin olen suostunut. Livahdin nopeasti makkariin, peiton alle. Miehet tulivat perässäni alasti sänkyyn ja lyhyen esileikin jälkeen mieheni työmtyi sisälleni. Hetken pantuaan veti kalunsa ulos ja pyysi vierasta jatkamaan. Vieras työntyi sisälle niin minulla katosi kontrolli ja estot. Koko ilta naitiin ja osa yöstäkin.621

Olisipa se noin yksinkertaista. Meillä vaimo ainankin tarkkaan valitsee kenen kanssa sitä harrastetaan.

Vierailija
11/16 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa se noin yksinkertaista. Meillä vaimo ainankin tarkkaan valitsee kenen kanssa sitä harrastetaan.

Se on tarkkaa ja luottamuksellista työtä, näon naisena. Meillä on mennyt paremmin mieheni kanssa kun ollaan oltu tarkkoja

Vierailija
12/16 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette hae toista paria kimpaan. Olisi kompromissi. Kummatkin saisi toteutaa oman haaveensa.

13/16 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,  tässä asiassa kanattaisi uskoa miestäsi, kyllä kanden miehen ja naisen kimppa on parasta.

Vierailija
14/16 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti en ole saanut toteutettua. Syynä pieni kaupunki, pienet piirit ja tunnustettakoon ujous. Olen laiha, sekä myös hyvin seksuaalinen ja tykkään näyttää sen. Miehelläni ei ole se jota ujostuttaa, hänellä myös on kokemusta aiempien suhteiden tiimoilta. Mutta silti, miten ulkopuolinen suhtautuu minuun ? Iskeekö sittenkin tissikateus ja muut oman vartalon virheet. Mistä luotettavaa seuraa ? Mieluiten ei omilta kyliltä.

Maksullinen on ehkä kampeamassa kärkeen. Seuraavalla lomareissulla viimeistään, mutta milloin sinne pääsee. Olisiko Ruotsin tai Tallinan risteilystä apua. Kellään kokemuksia ? Wildclubista olen lueskellut. Jotain tarvitsisi tehdä. Kohta on kevät ja naisten vaatetus vähenee. Nyt ymmärrän miehiä paremmin, en meinaa saada silmiäni irti hyvistä nuorempien naisten pepuista. Onko nolo tunnustus jos joku =(

Vierailija
15/16 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiilä tuon hoidettu niin, että meillä on sekä mies- että naisvieraita sekä pareja ja useamman parin kimppatouhuja. XU:n bileissä on riittävästi kaikkea. Tervetuloa Himokselle juhlimaan kanssamme. Seuraavan kerran 17.5.

Vierailija
16/16 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni halusi itse valita miehen tai meillä alkoi kahdella miehellä.

Vaimo oli tosi kiimassa kun se hetki tuli.

Vaimolle oli tosi tärkeä että halu on vieraalla miehellä häneen.

Pelkäsi ekaa kertaa ,että mies nousee päälle ja tekee kerran ja lähtee pakoon.

Toisinkävi miehet kilpailivat vaimosta ja olivat jatkuvasti kimpussa.

Piti olla kondoomeilla, oli varattu kolme pakettia että pojat saavat naida .

No mentiin ilman kumia ja sänky natisi.

Pojat nyt kavereita ja molemmin puolin pidetään huolta ettei ole puutetta.

Mukaan tullut toisen pojan nuorempi veli ja hänen kaveri. Hänellä muuten eka hillittömän kokoinen peli.