Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä on ruokana tänään?

Vierailija
12.02.2023 |

Mulla jauhelihaperunalaatikkoa.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkuperunoita ja maustamattomia possunpihvejä itse tehdyssä kastikkeessa.

Vierailija
22/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse hernekeittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuusto gratinoituja naudan filepihvejä ja uunijuureksia, just syötiin, nyt sohvalla ja vauva palstalla...

Jotain pientä illalla...

Vierailija
24/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on vielä lihapullia ja pottumuusia, niitä se sentään syö mielellään.

Itse syön ehkä vain pastaa, en jaksa tässä varmaan muuta pelkästään itselleni.

No höh, onko teilläkin kranttuilija joka ei syö oikein mitään? No hyvä että jokin kelpaa, siksi minäkin jätän tuon lopun laatikon nyt hänelle.

t. 1

Vierailija
25/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaisemme kovasti. Ulkoilemassa iltapäivään, ostin kilon Pirkka -pyttipannupakasteen. Siitä neljä syönee hyvin viiden maissa kunhan kotiudumme.

Vierailija
26/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla jauhelihamakaronilaatikkoa ja päivällisellä perunamuusia ja sitruunakalaleikettä. Lapset saivat päättää.

Vierailija
27/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illaksi paahdettua munakoisoa tomaattikastikkeessa, couscousia ja fetasalaattia.

Vierailija
28/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotletteja, perunoita ja keitettyjä porkkanoita. Kahvin kanssa pieniä donitseja. Illalla lämpimiä voileipiä, joiden päällä juustoa, tomaattia ja kurkkua.Kurkun ja tomaatin laitan vasta leipien lämmityksen jälkeen. Tuosta päiväruoasta sen verran, että en syö usein lihaa ja perunaakin harvoin. Kasviksia ja juureksia syön yleensä enemmän kuin tänään. Aamulla söin viiliä, marjoja, hedelmiä sekä leipää maustekurkun kanssa.

Vierailija
29/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha-soijarouhekastiketta ja keitettyjä perunoita. Lisäksi porkkanaraastetta ja kasvissalaattia. Jälkkäriksi puolukkapuuroa maidon kera.

Vierailija
30/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakeittoa, ruisleipää ja juustoa.

Vierailija
31/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia ja makkaraa. Laitan myös lihattoman kaalilaatikon uuniin hautumaan, jota syön myöhemmin illalla ja alkuviikon lounailla.

Vierailija
32/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta, bataattiranskalaisia, pikkupizzoja kesäkurpitsasta ja fetasta ja kasviksia.

Vierailija
33/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla alapeukutetaan kasvisruokaa lähes aina. Aika hauskaa oikeastaan. Olen sekasyöjä mutta syön silti enimmäkseen kasvisruokaa. Kikherneet, pavut ja monet vihanneksetkin nostaa tunteita pintaan. Monet suomalaiset muistuttaa jo ulkonäöltäänkin makkaraa ja luonteeltaan ruskeakastiketta. Ohiksena vaan.

Vierailija
34/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poronkäristys ja muusia missä kunnolla voita, puolukoilla toki! Jälkkäriksi korvapuusteja. Kovin suomalainen menu tänään totesi esikoinen.

Vierailija
35/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla alapeukutetaan kasvisruokaa lähes aina. Aika hauskaa oikeastaan. Olen sekasyöjä mutta syön silti enimmäkseen kasvisruokaa. Kikherneet, pavut ja monet vihanneksetkin nostaa tunteita pintaan. Monet suomalaiset muistuttaa jo ulkonäöltäänkin makkaraa ja luonteeltaan ruskeakastiketta. Ohiksena vaan.

Hyvä että oot sekasyöjä, monet veget muistuttaa kuivan kesän oravaa.

Itsellä sama, syön kaikkea ja tykkään tehdä etenkin arkilounaita ilman lihaa. Kikherneet ja kukkakaali suosikit.

Vierailija
36/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsillä on vielä vähän karjalanpaistia jäljellä ja Lidlin perunamuusia. Teen 700g:sta yhden lihakeiton ja toisen erän käytän karjalanpaistiin, johon laitan vähemmän vettä ja vain juureksia+sipulia. Hyvin riittoisaa, pärjää melkein koko viikon, ja ei tule kalliiksi varsinkin jos ostaa tarjouksesta.

T. Lidl-mies

Vierailija
37/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan just nyt tehdä itse pinaattikeittoa. Illaksi pohdittiin kana- tai kalasalaattia. Eilen tuli popsittua pitsaa niin tänään tekee kevyempää ruokaa mieli.

Vierailija
38/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi söin parsakeittoa, päällä paahdettuja auringonkukansiemeniä, 2 näkkäriä, joissa juustoa päällä ja jälkkäriksi mandariini. Nyt keitän vielä kauramaitolaten ja otan ehkä pari keksiä.

Vierailija
39/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerinkoipia kasvisriisipedillä, salaattia

Vierailija
40/79 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounaaksi söin parsakeittoa, päällä paahdettuja auringonkukansiemeniä, 2 näkkäriä, joissa juustoa päällä ja jälkkäriksi mandariini. Nyt keitän vielä kauramaitolaten ja otan ehkä pari keksiä.

Löysitkö jostain jo tuoretta parsaa vai purkkiparsasta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi