Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää kumppani?

Vierailija
12.02.2023 |

En ole itsekään mikään Miss Maailma, joten täydellisyyttä en ole etsimässä. Tahtoisin 1) samaa ikäluokkaa olevan miehen, jolla on 2) suunnilleen sama koulutustaso, joka 3) asuu samalla paikkakunnalla ja 4) elättää itsensä (niin kuin minäkin). Viides kriteeri on, että ei polta tupakkaa (tai käytä huumeita). Ulkonäössä ei haittaa ylipaino, kalju tai edes pituus. En siis todellakaan ole ollut kranttu, mutta netissä deittaillessa ei silti ole löytynyt miestä, joka olisi sopinut kriteereihin.

Todella pettynyt olo. Eikö tällä paikkakunnalla tosiaan löydy sitä yhtä miestä, joka sopisi minulle? En minä tarvitse laumoittain ihailijoita. Se yksi olisi kaikki, mitä haluan.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetarkoitus kumppani. Nyt vaan pitäisi jostain voida hankkia sellainen hyödyke.

Vierailija
22/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia kuin ap:lla. Netistä on vaikea löytää hyvää miestä. Paremmin niitä löytyy harrastuksista yms.

n29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ihan sama eli en löydä vaimo ehdokasta vaatimukseni on 1) Reilusti nuorempi 2) Ei pidä koulutusta/uraa tärkeänä vaan parisuhdetta 3) Ei väliä missä asuu 4) Ei puhu mistään elättämisestä vaan meidän taloudesta.

Vierailija
24/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tahansa jos on tuuria. Onhan näitä tarinoita joissa on tyyliin rappukäytävässä kohdattu. Jotain tällaista minä haluaisin, vaikka äärimmäisen pieni todennäköisyys onkin. Mistään Tinderistä en haluaisi kumppania löytää, ennemmin olen ilman.

"Mistään Tinderistä en haluaisi kumppania löytää, ennemmin olen ilman."

En pysty ymmärtämään tällaista asennetta. Mitä väliä sillä on mistä se kumppani löytyy? Pääasiahan kuitenkin lienee saada itselleen hyvä elämänkumppani, eikä se mistä se kumppani löytyi.

Vierailija
25/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa miehistä etsii netissä unelmiensa naista. Lähettävät tuhansia viestejä ja toivovat, että edes kerran osuisi jackpottiin.

Vierailija
26/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Naiset ovat keskimäärin koulutetumpia kuin miehet, joten tuo karsii jo pois suurimman osan miehistä. Jos lisäksi on passiivinen kumppanin etsinnän suhteen ja odottaa miehiltä aloitteellisuutta, niin eihän mahdollisuudet kummoiset ole.

Herää kysymys miksi koulutus on naisille niin tärkeä?

Vierailija
27/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat keskimäärin koulutetumpia kuin miehet, joten tuo karsii jo pois suurimman osan miehistä. Jos lisäksi on passiivinen kumppanin etsinnän suhteen ja odottaa miehiltä aloitteellisuutta, niin eihän mahdollisuudet kummoiset ole.

Kyllä se kuule miehillekkin on tärkeää se naisen koulutus.

Vierailija
28/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder jos kuka tahansa kelpaa.

Kyllä ap:lla oli kriteerejä.

- suunnilleen samanikäinen mies

- suunnilleen sama koulutustaso

- käy töissä

- samalta paikkakunnalta

- ei polta tai käytä huumeita

Näillä spekseillä mies saa nuoren ja kauniin naisen. Sen takia se ei mätsää.

Vierailija
29/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tahansa jos on tuuria. Onhan näitä tarinoita joissa on tyyliin rappukäytävässä kohdattu. Jotain tällaista minä haluaisin, vaikka äärimmäisen pieni todennäköisyys onkin. Mistään Tinderistä en haluaisi kumppania löytää, ennemmin olen ilman.

En pysty ymmärtämään tällaista asennetta. Mitä väliä sillä on mistä se kumppani löytyy? Pääasiahan kuitenkin lienee saada itselleen hyvä elämänkumppani, eikä se mistä se kumppani löytyi.

Jotkut jostain syystä toivovat, ettei asioiden saavuttamikseksi tarvitsisi tehdä mitään vaan ne vaan ilmaantuisivat elämään. Sitten valitetaan, kun niin ei taphdu.

Vierailija
30/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on todella vähän kriteerejä AP, nyt kyllä mättää jossain muussa asiassa. 

Vierailija
31/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä väliä. Olen ollut Tinderissä hetken ja muodostui kyseisestä sovelluksesta kuva, josta en ollenkaan pitänyt. Tinder ei ole kaltaiselleni romantikolle oikea paikka. Jos sieltä hitonmoisella tuurilla kumppani löytyisikin, se ei muuttaisi sitä tosiasiaa, että kyseessä on oksettava paikka ja häpeäisin, jos olisin sitä kautta pariutunut.

Vierailija
32/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuule miehillekkin on tärkeää se naisen koulutus.

Harvemmin miehet korostavat naisen koulutuksen merkitystä parisuhdekriteerinä. Enemmistö miehistä ottaisi mielummin mukavan ja nätin lähärin kuin vaatimattomamman näköisen lääkärin.

Vierailija
33/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut jostain syystä toivovat, ettei asioiden saavuttamikseksi tarvitsisi tehdä mitään vaan ne vaan ilmaantuisivat elämään. Sitten valitetaan, kun niin ei taphdu.

Kirjoitin tuon tinderkommentin. Olen ihminen johon vastakkainen sukupuoli ottaa aika kivasti kontaktia tavallisissa arjen tilanteissa, joten en omalla kohdallani pidä ollenkaan mahdottomana, että löytäisin kumppanin niin sanotusti tekemättä mitään.

Vierailija
34/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa vaatimuksia. Jos ikäsi on yli 40v, on melkein mahdotonta löytää samanikäistä miestä, koska kaikki miehet etsivät tuossa iässä 5-10 vuotta nuorempaa naista.

Vaatimuksia on tasan viisi ja ne ovat kaikki kohtuullisia. Ja ei, ikäni ei ole yli 40v.

ap

Saanko näin miehenä kommentoida, että unohdit ja sivuutit avauksessasi minusta, jotain olennaista: Jätit kertomatta. että mitä sinä itse olet. - Se, että et ole kranttu, jota et minusta viiden kohdan listauksesi peruteella ole -minuatkin ihan kohtullisilla vaatimuksella-  kertoo sinusta itsestäsi kovin vähän. tiedän vain, että elätät itsesi, kuten minäkin.  Ja minullekin riittäisi se yksi.

Ulkoisista piirteistä ihanne kumppanissani en käy väittämään, etteikö sillä olisi mitään merkitystä, ainakin aluksi, koska ulkoine olemus / ulkonäkö on ,kuitenkin useimmitsen ensimmäinen, johon kiinnittää toisessa huomiota.

Sinkkumies

Vierailija
35/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä väliä. Olen ollut Tinderissä hetken ja muodostui kyseisestä sovelluksesta kuva, josta en ollenkaan pitänyt. Tinder ei ole kaltaiselleni romantikolle oikea paikka. Jos sieltä hitonmoisella tuurilla kumppani löytyisikin, se ei muuttaisi sitä tosiasiaa, että kyseessä on oksettava paikka ja häpeäisin, jos olisin sitä kautta pariutunut.

Ok. No vaikea tuohon on mitään sanoa. Toivottavasti kumppani sitten löytyy harrastuksien, tuttavien tai työn kautta.

Itse asun PK seudulla, ja omassa tuttavapiirissäni lähes kaikki uudet suhteet on syntyneet tinderin kautta. Kuten myös oma avioliittoni. Ihan onnellisilta nuo kaverien Tinderin kautta syntyneet suhteet vaikuttaa.

Vierailija
36/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder jos kuka tahansa kelpaa.

Kyllä ap:lla oli kriteerejä.

- suunnilleen samanikäinen mies

- suunnilleen sama koulutustaso

- käy töissä

- samalta paikkakunnalta

- ei polta tai käytä huumeita

Näillä spekseillä mies saa nuoren ja kauniin naisen. Sen takia se ei mätsää.

Vaikka kuinka sulla kuola valuu nuoria naisia kohtaan, niin ei ne nuoret naiset sinua halua. Kyllä me "nuoret naiset" halutaan kumppani, joka on saman ikäinen meidän kanssa. 

Vierailija
37/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Status ja raha kiinnostaa.

Vierailija
38/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No vaikea tuohon on mitään sanoa. Toivottavasti kumppani sitten löytyy harrastuksien, tuttavien tai työn kautta.

Itse asun PK seudulla, ja omassa tuttavapiirissäni lähes kaikki uudet suhteet on syntyneet tinderin kautta. Kuten myös oma avioliittoni. Ihan onnellisilta nuo kaverien Tinderin kautta syntyneet suhteet vaikuttaa.

Ihanaa muistella jälkikäteen kuinka ensimmäisen kerran kohdattiin ruudun välityksellä, kun sun naama oli vain yksi satojen muiden yhtä kiinnostavien joukossa. Tapailukin oli sellaista että siinä oli kymmenen muuta kierroksessa ja kattelin toki Tinderissäkin edelleen jos vielä joku kauniimpi tulis vastaan, mutta sä olit sitten se joka vei voiton, kun olin vähän tehnyt kilpailutusta. Sun takia sit jätin ne yhdeksän muuta kuin nallin kalliolle, vaikka tokihan olin heillekin vakuutellut kiinnostustani ja lupaillut jo jatkoa. Kyllä tää meidän love story on niin special.

Vierailija
39/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa miehistä etsii netissä unelmiensa naista. Lähettävät tuhansia viestejä ja toivovat, että edes kerran osuisi jackpottiin.

Yksi hyvä riittää, kunhan on molemminpuolista. Naiset eivät juttele tarpeeksi esim tinderissä.

Hiljaisena miehenä ei kedkustelu etene jos toinen ei vastaa edes peruskohteliaisiin kysymyksiin.

Vierailija
40/58 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullekaan löytynyt miestä vaikka olen nettideittaillut monta vuotta. Kun ei löydy niin ei löydy. Armotonta peliä.

N26