Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset vaatteet pitäisi laittaa kuntosalille?

Vierailija
12.02.2023 |

En ole ikinä elämäni aikana käynyt kuntosalilla ja olen viime aikoina miettinyt jäsenyyden hankkimista. Tavoitteena olisi ihan peruskunnon ylläpito ja ehkä vartalon "kiinteyttäminen". En kuitenkaan kokemattomana oikein tiedä minkälaiset vaatteet siellä pitäisi olla. Onko perus t-paita ja shortsit ok vai pitäisikö panostaa ns. "treenivaatteisiin"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja shortsit käy hyvin, verkkarit jos on viileämpää salilla tai kylmä ilma. Muista salikengät. Tavalliset puhtaat lenkkarit on hyvät, pääasia ettet mene sinne ulkokengillä.

Vierailija
2/6 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule vaikka kulahtaneet rytkyt, missä sulla itsellä mukava olla. Mulla ainakin oli vanha t-paita ja sopivan löysät caprit. Enkä muista mitä muilla oli päällä, koska ei kiinnostanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vaatteet, missä on mukava kuntoilla. Mihinkään erityisiin salivaatteisiin ei kannata panostaa ennen kuin tiedät onko sali sinun juttusi vai ei. Jos olet nainen, niin urheiluliivit on ainoa ehdoton juttu.

Vierailija
4/6 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja caprit on aina mulla.

Ihan se että kuinka paljon haluat kerjätä huomiota. Laita tuollaiset persvakohousut ja urheilurintsikat jos on tarve.

Vierailija
5/6 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Taidanpa käydä siellä joku päivä kokeilemassa :)

Ap

Vierailija
6/6 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja verkkarit tai sortsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi