Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomistit, voisitteko auttaa!

20.11.2006 |

Eli mua kiinnostaisi, että minä kiertopäivinä olette clomit ottaneet ja milloin on ollut ovis?

Ihmettelen, kun toiset siis syö 3-7 ja toiset 5-9 eli miksi näin?

Ja jatkuu..

eli mitä haittaa voi olla, jos epätoivoissaan aloittaisi ne jo kp2? Onko sillä tavoin mahdollista ylipäätään varmistaa, että ovis ois viimeistään viikon päästä viimeisestä pilleristä?

Onko mitään hyötyä, jos söisi esim kp2-5 ..

Ja mitä mieltä olette, että kannattaako niitä aloittaa, jos ei ovuloimattomuudesta voi olla varma? itse olen viime kierrossa käynyt ultrassa kp12 ja silloin oli 22mm kypsä munarakkula näkyvissä ja sain pregnylpiikin samantien.

ohje oli lääkäriltä, että clomit mukaan seuraavaan kiertoon, jos sellanen tulee ja nyt se siis tuli..

Äh, varmaan melko sekavaa tekstiä, mutta olisin erittäin kiitollinen, jos joku ehtisi/vaivautuisi vastaamaan!

T: piipaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinähippusten pinoon..

S

Vierailija
2/4 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida muita clomeja käyttäneitä enää palstalla pyöriä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin clomeja aluksi kp5-9 ja sitten vaihdettiin siihen kp3-7. Jos nyt en ihan väärin muista niin clomit otetaan aikaisemmin jos voi käydä niin että limakalvo ohenee liikaa, sillä sitähän ne tekevät.

Aluksi mulla tuli ovis n. kp17-18 eli n. 9-10pv viimisen tabletin jälkeen ja sitten kun söin aikaisemmin niin pari päivää aikaisemmin tuli ovis. Mulla tosi alkoi menkat aina monen päivän tuhrulla johon sainavuksi luget ja sen jälkeen menkat alkoikin heti kunnolla ja myös ovis tuli aikaisemmin. Viime kierrossa söin clomit kp3-7 ja ovisoli kp13-14 et pikkuisen aikasemmin mitä ilman lugeja, uskon niittennimittäin kyllä vaikuttaneen siihen. Nyt olen taoulla clomeista ja tammikuussa jatkan taas uudesta. Mulla clomit on toiminut hyvin, mutta seurantaultrissa en ole käynyt joten en tiedä sitä muniksen kokoa, enkä huomannut kysyä lääkäriltä kun inssissä käytiin.

En tiedä onko siitä jotain haittaa et clomit aloittaa jo kp2, mutta kannattais kuitenkin syödäne 5-9 tai 3-7 kun ohjeessakin niin sanotaan.

Aika ihme että sulle clomit määrättiin kun mun käsittääkseni tuo 22mm on kyllä ihan hyvänkokoinen. Mutta kait se lääkäri sitten tietää paremmin.

Mulle tuli kysta kun söin yhden kierron kaksi tablettia/pv, lääkärikin oli sitä mieltä et se oli mulle liian suuri annostus. En sit tiedä voiko samanlaista tapahtua jos ovuloi jo kunnolla ja sit siihen vielä clomit lisäksi niin onko se sit liikaa.

Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.

Vierailija
4/4 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta oli paljon apua! =)

Mä luulen, että syy miks lääkäri nuo clomit määräs oli se, että hän epäili etten ovuloisi läheskään joka kierrossa tms. koska edellisessä näkyi vain follikkelikysta silloinkun oisi pitänyt näkyä keltarauhanen.

Ja ikäähän mulla on jo runsain mitoin niin se saatto vahvistaa hänen epäilyä.

Kyllä se mua hiukan huolestuttaa, siks mietinkin, että oisko mun järkevä ottaa vaan puolikas tässä ekassa kierrossa.

ja nyt mun kiertopäiväpähkäily tavallaan ratkes, kun laskin eilisen tuhrupäivän ykköseks niin voin sitten alottaa ne kp3! =) Se ei oo paljoo " huijaamista" , koska yöllä täti oli kunnolla saapunut!

Voi kun vois ennustaa sen oviksen.. Viimeks oli kp12 ja luget ilmeisesti pitkitti kiertoa tähän 28 asti ja/tai oli taas kerran kemiallinen raskaus.

mut vois kai olettaa, ettei clomien ansiosta ainakaan siitä paljoo myöhästys.

no joo, tää on niin tätä..

Toivottavasti teillä tärppää pian!

t: piipaa kp2/28