Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ojennatteko toisten lapsia, vaikka

Vierailija
25.08.2008 |

Myös silloin jos ovat meillä ja tekevät jotain meillä kiellettyä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pahoinpitelyä, siis lapsi pahoinpitelee toista lasta. Hänestä kasvaa väkivallalla kommunikoiva lapsi jos omat vanhemmat eivät puutu käytökseen. En antaisi toisen lapsen tehdä omalleni noin missään nimessä ja jos vanhemmat eivät puutu on se jonkun tehtävä. Loukkaantukoon vaan, kyllä pojan on aika oppia miten yhteiskunnassa eletään.

Vierailija
22/23 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä vahtinut itse n. 5-6 vuotiaita poikia?

Kokeilepa huviksesi hoitaa vaikka yhden kokonaisen päivän ajan kolmea 6-vuotiasta kaverusta ja tule sitten tänne meille kertomaan, kuinka selvisit. Jos edes jaksat.

voi kokemus olla erittäin ahdistava ja todellakin koskemattomuuden rikkomista.

Minulle tulee mieleen koiran kouluttaminen, jolloin toisinaan viestin perille meneminen ja komento hyvinkin varmistetaan otteella, joka pakottaa koiran katsekontaktiin. Jo koiralle ote on alistava ja epämukava, saati sitten lapselle.

Vastauksena siis hänelle yllä, joka puolusteli leukaotetta sillä, että ojentaa omia lapsiaan näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä koko kylä kasvattaa, jos vanhemmat ei siihen pysty. Minä olisin kyllä sanonut äidillekin pari valittua sanaa ja pakottanut lapsen pyytämään anteeksi.

Leuasta kiinni pitäminen on vähän niin ja näin, olisin itse ottanut kiinni vaikka olkapäistä. Kyllähän kaikissa noissa tv:n lastenkasvatusohjelmissakin opetetaan, että laskeudutaan lapsen tasolle, katsekontakti ja pidetään rauhallisesti kiinni vaikka juuri olkapäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän