Kirjoitetaan runoja automaattisesti
Automaattisen tekstinsyötön ehdotuksilla, keskimmäinen sana.
Aloitan seuraavassa viestissä sanalla 'on'. Seuraava aloittaa edellisen viimeisellä sanalla.
Kommentit (113)
Erota kirkosta eroaminen ja erottaminen toisistaan mittaa kattilaan kerma voi sokeri ja mausteet ovat joulupöydässäkin hyvin vähän maitotuotteita.
Järjestötoiminta on ollut vieraana ja poistanut kaikki itse tuomani asiat tieltä pois
Pois kotoa käsin tehty tuote toimitetaan välittömästi maksun saavuttua tililleni eikä kone myöskään laskenut että ei suostu lääkäriin
Pois se meistä me kitisijät velkaantuvat.
Erota asiasanat ja linkki kirjeessä
että me olemme lähettäneet sähköpostiisi. Onko kukaan nähnyt tänään.
Velkaantuvat ja miten paljon töitä pitää tehdä meditaatio-ja energiaharjoituksia pystyäkseni puhumaan heidän kanssaan jutellessa minä olen mököttänyt vuosia sitten
Tänään illalla nuoskalunta ja miten se on tehty
Tehty Brysselissä on ollut vieraana
ja hänellä on oikeus tarkastella myös sellaista pakotettua
ja kun olen niin onnellinen että
on oikeasti olemassa
Tehty Google My Maps of ja siihen viestiin et ryhmään sais lisätä uusia matkakohteita ja pieniä paljastuksia on lehdissä ja siihen viestiin et ryhmään sais lisätä uusia matkakohteita
Oikeasti olemassa olevia naisia jotka eivät käytä podcasteja on ollut aina
Vierailija kirjoitti:
Tehty Brysselissä on ollut vieraana
ja hänellä on oikeus tarkastella myös sellaista pakotettua
ja kun olen niin onnellinen että
on oikeasti olemassa
Olemassa olevan perinnön perään ja sitten jos häntä ei ole vielä twiitannut ja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Velkaantuvat ja miten paljon töitä pitää tehdä meditaatio-ja energiaharjoituksia pystyäkseni puhumaan heidän kanssaan jutellessa minä olen mököttänyt vuosia sitten
Sitten vaan että se ei ole vielä tullut mieleen sanasta sana tai yritys tekee asioita
Aina kun juttelimme niitä näitä ja muita lähtemään mukaan niin pitää niille jotka ovat yleensä henkilökohtaisia tietojasi muille ja voit voittaa mahtavia tuotteita
Aina vierelläsi ja miten se käyttäytyy
niin että sormi oli liian suorassa lähetyksessä katso video ap
Ap voi kirjoittaa uuden hittibiisin
on ollut ja tulee olemaan niin
Niin meilläkin tehtiin tätä tavaroiden ja palvelujen liiallista mainontaa
Mainontaa markkinointia ja myyntiä varten vaan ovat alkaneet tahmeasti ulkomaan uutiset ja lehdet kirjat ja lehdet
Lehdet ovat osittain jo julkaistu muissa maissa ja Afrikassa väestö kasvaa nopeasti
Ilmoitusvelvollisuutta ja kun olen työmatkalla etten halua vähentää töitä ja kun en ymmärtänyt mitä mieltä testaajaperhe oli aluksi vetää Valio laajentaa Oulun meijeriä talous ja juridiikka järjestötoiminta