Jos lähdet Afrikkaan, uskallatko ottaa puhelimen mukaasi? Vai pelkäätkö että tileiltäsi alkaa lähteä arkaluontoisia kuvia?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Multa oli yöllä lähtenyt tosi arkaluonteinen kuva yhdelle miehelle, kun olin baarissa ja siitä tullut yksin kotiin. Afrikassa olen tosin käynyt viimeksi vuonna 2016, mutta mistä näitä siis tosiaan tietää.
Oliko nudekuva?
Eikös Afrikassa ole paljon erilaisia viruksia. Voi hyvinkin sujahtaa jokin niistä puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa oli yöllä lähtenyt tosi arkaluonteinen kuva yhdelle miehelle, kun olin baarissa ja siitä tullut yksin kotiin. Afrikassa olen tosin käynyt viimeksi vuonna 2016, mutta mistä näitä siis tosiaan tietää.
Oliko nudekuva?
Saattoipa olla
Mutta eikös mun nyt pidä sanoa, etten voi kommentoida kuvaa, josta en tiedä mitään
Vierailija kirjoitti:
Eikös Afrikassa ole paljon erilaisia viruksia. Voi hyvinkin sujahtaa jokin niistä puhelimeen.
Afrikassa on eri internet kuin Suomessa
Afrikassa ei toimi intternet, siellä käytetään rumpuja sekä savumerkkejä
Pyh. En mene Afrikkaan, ja toisekseen, mulla ei ole arkaluontoisia kuvia yhtikäs missään.
Uskaltaako kukaan enään lähteä afrikkaan
Vierailija kirjoitti:
Osaako se virus tehdä meemejä?
Juuri näissä korkean teknologian maissa erityisesti pelottaa, että puhelin hakkeroidaan ihan vaikka kaupan kassajonossa tai kadulla kävellessä. En ota vakiopuhelinta mukaan, vaan matkailua varten hankitun kännykän.
Jos mokaan viesteissäni, niin ainahan voin valehdella ja keksiä satuja.
Se ei tuota minulle omatunnontuskia. Olenhan poliitikko.
Varottaisin ainakin kaikkia tuttujani, että lähitulevaisuudessa minulta lähteneet viestit on oikeasti lähettänyt joku hottentotti (khoi).