Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään kokemusta silmänliiketerapiasta, mitä maksaa ja kuinka usein/kauan täytyy käydä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
http: // www. tukiasema. net/ teemat/ artikkeli. asp?docID=321
Olen saanut EMDR - terapeutin hoitoa muutamalla käyntikerralla. EMDR- terapia soveltuu syvien traumojen hoitoon.
Netistä voit lukea hyvistä kokemuksista, joita hoidosta on saatu maailmalla. Myös kriittisiä kommentteja on syytä lukea, sillä ihmisillä on tästä terapiasta myös huonompia kokemuksia, ja on hyvä tuntea vähän taustaa, että osaat arvioida omaa toipumistasi ja yhteistyötä terapeutin kanssa.
Periaatteessa muutama käyntikerta riittää. Vaikutukset voivat olla voimakkaita, ja jopa syvistä traumoista voi toipua.
Omalla kohdallani antoisinta oli, että pääsin pois iänikuisesta puhumisesta terapiassa. Minulle puhuminen ja kielellä leikkiminen on niin innoittavaa, että saatoin perinteisessä psykodynaamisessa terapiassa käydessäni höpistä ja jaaritella kerta kerralta huimempia näkyjä, jotka olivat ristiriidassa keskenään, ja minulle se oli ihan ok, koska olin aina valmis muuttamaan näkökulmaa. Focus oli hukassa. Suggestion ja EMDR:n etuina on, että pintatason puheet ohitetaan tarpeettomina ja mennään suoraan ytimeen. Tämä on siis maallikon eli minun kokemuspohjainen vertailu, ei virallista tietoa terapioiden eroista.
Kannattaa lukea tuota linkin artikkelia ja tukiaseman saitin tekstejä muutenkin.