Testasin mieheni uskollisuuden ja petyin pahasti
Lähetin miehelle ihan perinteisen postikortin, jossa kerroin, että olimme tavanneet silloin ja silloin eräässä kulttuurikeskuksessa. Kerroin, että jäit jotenkin mieleeni. Voitaisiinko tavata siellä ja siellä kello silloin ja silloin, terveisin Nanna. Menin hyvissä ajoin katselemaan tuleeko ko. paikkaan ja sinnehän se tuli.
Oli kyllä näkemisen arvoinen ilme hänellä kun meikäläinen saapuikin paikalle:).
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui erään kerran kun vielä olin naimisissa silloisen mieheni kanssa. Kutsuimme kylään erään hyvän ystävättäreni. Lähdin käymään kaupassa ja sillä aikaa tämä "ystävätär", joka on nyt muuten entinen, oli mennyt kopeloimaan miestäni ja yrittänyt ottaa suihin häneltä, hyi helvetti. Onneksi mieheni ei suostunut moiseen ja kertoi tämän minulle itse.
Jaa. Mikä oli ystävättären versio tapahtumista, ja miksi valitsit uskoa juuri miestä?
Vierailija kirjoitti:
Tänään vuoksi niin moni nainen että mieluummin koiran kuin miehen kanssa. Samat tavat molemmilla, mutta koiraa voi opettaa ja se on uskollinen.
Eikä palstalla ole miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään vuoksi niin moni nainen että mieluummin koiran kuin miehen kanssa. Samat tavat molemmilla, mutta koiraa voi opettaa ja se on uskollinen.
Ja tämän vuoksi monella sinkkunaisella on iso uroskoira, joillain jopa useampi.
jep, vähän maksapateeta alakertaan niin koira nuolee pitkään ja hartaasti
Kaikki naiset ovat tällaisia testailijoita. Vainoharhaisia pikkupaskoja jotka epäilevät miestä milloin mistäkin. 1000 testiä jotka epäonnistuu, sitten kun se kerran katsoo että mitähän nyt taas niin se onkin todiste siitä että mies olisi ollut valmis pikapanolle kulttuurikeskuksen vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnistan kyllä rouvani käsialan vaikka yrittäisi miten sitä muuttaa.
Voihan sitä pyytää kaveria kirjoittamaan
Nykyisinhän on ihmisillä käyntikortteja joita jaellaan jossa on yhteystiedot puhelinnumerot, osoitteet ym. Onhan myöskin helppoa panna joku toinen kirjoittamaan kortti, ettei omaa käsialaa tunnistettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä 'Nanna' oli saanut käsiin miehesi osoitteen?
Itse olisin mennyt tsekkaamaan paikan päälle, kuka tämä stalkkeri on. Enkä olisi mennyt yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin mennyt tsekkaamaan paikan päälle, kuka tämä stalkkeri on. Enkä olisi mennyt yksin.
Ei mennyt mieskään. Nainen ei vain tunnistanut sen kavereita jotka olivat hieman syrjemmässä kuvaamassa tilannetta. Vieraalle naiselle olisi tehty hyvin selväksi että jatkossa yhteyden ottaminen on poliisiasia.
Siksi se hämmästynyt ja pettynyt ilme että onko oma puolisoni noin sairas...
Vierailija kirjoitti:
Nykyisinhän on ihmisillä käyntikortteja joita jaellaan jossa on yhteystiedot puhelinnumerot, osoitteet ym. Onhan myöskin helppoa panna joku toinen kirjoittamaan kortti, ettei omaa käsialaa tunnistettaisi.
Onko tosiaan? Ja ihan kotiosoitteella? En ole koskaan törmännyt sellaiseen. Aina on firman yhteystiedot, ja sitten niissä vanhoissa visiittikorteissa oli pelkkä nimi ilman painettuja yhteystietoja.
Niin no, ehkä jollain pienyrittäjällä voisi olla, jos tekee töitä kotoaan. Mutta silti?
Vierailija kirjoitti:
Eikö aikuinen ihminen saa tavata muita ihmisiä?
Tottakai saa, mutta tuollaisen kortin lähettää ihminen joka on kiinnostunut enemmänkin, kuin vain kaverimielessä
Luettehan tekin hyvät ihmiset kirjoja jotka ovat täysin kirjailijan mielikuvituksen tuotantoa. Miksi ette voi uskoa siihen, että joskus todellisuus voi olla tarua ihmeellisempää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ainakin kertonut omalle puolisolleni saaneeni moisen kortin.
Ei mielestäni kuulosta normaalilta, että jätetään kertomatta ja sitten mennään tapaamaan tämä toinen nainen salassa.