Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muillakin iäkkäillä alkanut olemaan ongelmia muistin kanssa?

Vierailija
11.02.2023 |

Koen toiston toimivan ja toimittavan. Tykkään, kun kuulen samat asiat moneen kertaan. Ei pääse unohtumaan :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri meni tutkituttamaan päänsä kun muisti alkoi pettämään. Aivoista löytyi kalkkeutumia mikä on kuulemma normaalia kun vanhenee. Lääkäri käski harrastaa liikuntaa, syödä kasviksia ja vähentää viinan juontia. Eli ne samat neuvot mitä aina annetaan. Miksi lääkärit toistaa aina samaa mantraa? Ihan kuin se vähentäisi äkkikuolemia kun harrastaa liikuntaa, syö kasviksia ja lopettaa viinan ja tupakoinnin.

Vierailija
2/4 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks kaveri meni tutkituttamaan päänsä kun muisti alkoi pettämään. Aivoista löytyi kalkkeutumia mikä on kuulemma normaalia kun vanhenee. Lääkäri käski harrastaa liikuntaa, syödä kasviksia ja vähentää viinan juontia. Eli ne samat neuvot mitä aina annetaan. Miksi lääkärit toistaa aina samaa mantraa? Ihan kuin se vähentäisi äkkikuolemia kun harrastaa liikuntaa, syö kasviksia ja lopettaa viinan ja tupakoinnin.

Eli ei ollut muistisairautta? Lääkärin neuvot on oikeassa. Terveelliset elämäntavat auttavat pitkälle ja pitävät sairaudet ja vaivat loitolla. Tietenkään kaikkeen ei pysty itse vaikuttamaan vaikka kuinka terveellisesti eläisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole iäkäs mutta kyllä välillä muisti pätkii. Etenkin töissä kun olen väsynyt ja on kova kiire.

Vierailija
4/4 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin muistisairaaksi ryöstössä.  Uudemmat asiat unohtuvat usein nopeasti. Olen myös ruvennut ajoittain eksymään ja tavaroita saa etsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi