Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15v on ihan hirveän väsynyt koko ajan

Vierailija
10.02.2023 |

On taas nukkunut koko sen ajan kun oon ollut kotona. Mitään hän ei koe jaksavansa tehdä. Aina vaan väsyttää. Viidestä kymmeneen kertaa tuo on lähtenyt koulustakin kotiin nukkumaan kesken päivän.

Oon tosi huolissani että mistä on kyse :/ lääkärissä on käyty ja verikokeet on otettu. Kaikki on kunnossa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aiheuttanut todennäköisesti. Näitä on paljon, mutta ihmiset eivät osaa yhdistää. Kilpirauhaskokeet ja ferritiini myös hyvä mitata.

Vierailija
22/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet noin vi tu n tyhmä? Urpo sillä on paha olla.

vinkki, joku muu nyt on tässä ketjussa se tyhmä, ei ap.

Miksi toisten huoleen pitää vastata näin ilkeästi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako koulusat lähteä nukkumaan kesken päivän. Tuollainen ei olisi tullut 90 luvulla kysymykseenkään, vaan heti olis soitettu kotiin.

Pari kertaa on ihan ope lähettänyt kun tuo on valittanut väsymystä ja nuokkunut paikallaan. Muuten tuo on laittanut mulle viestiä että hän ei jaksa olla koulussa. Olen sitten antanut tulla kotiin. Paremmin se täällä virkeänä ne asiat oppii kun koulussa puoliunessa.

Mun isä kuoli joku aika sitten ja hän oli pojalle tosi tärkeä. Iskä hoiti poikaa paljon ja opetti tuolle erätaitoja. Onhan tuo ollut aika surullisena. Ollaan me yhdessä siitä puhuttu ja itketty, meillä kaikilla on ikävä. Voi kai tämä sitäkin olla.

Ap

Jos alkoi silloin, kun isäsi kuoli niin ihan varmasti on yhteys. Ja osanottoni. 

Kiitos.

Ei tämä heti alkanut. Ja oikeastaan vasta nyt viime aikoina pahentunut.

Ap

Vierailija
24/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä isä? Iso menetys jos ainoa miehem malli on nyt haudassa.

Vierailija
25/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes

Vierailija
26/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako koulusat lähteä nukkumaan kesken päivän. Tuollainen ei olisi tullut 90 luvulla kysymykseenkään, vaan heti olis soitettu kotiin.

90-luvulla mihinkään soitettu. Itse menin usein myöhässä kouluun eikä vanhemmat saaneet tietää. Koulustakin tuli lintsattua pari tuntia ja päivää aina silloin tällöin. Mitään tietoa näistä vanhemmat eivät saaneet.

Vierailija
27/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tarvitsevat purkista D-vitamiinia tarvella pimeässä Suomessa.

Vierailija
28/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa on ihan ope lähettänyt kun tuo on valittanut väsymystä ja nuokkunut paikallaan. Muuten tuo on laittanut mulle viestiä että hän ei jaksa olla koulussa. Olen sitten antanut tulla kotiin. Paremmin se täällä virkeänä ne asiat oppii kun koulussa puoliunessa.

Mun isä kuoli joku aika sitten ja hän oli pojalle tosi tärkeä. Iskä hoiti poikaa paljon ja opetti tuolle erätaitoja. Onhan tuo ollut aika surullisena. Ollaan me yhdessä siitä puhuttu ja itketty, meillä kaikilla on ikävä. Voi kai tämä sitäkin olla.

Ap

Hahaa itkupilli

Vierailija
29/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hahaa itkupilli

Jos rakas ihminen kuolee niin saa ollakin. Ja muutenkin saa olla.

Vierailija
30/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus on rankka vaihe. Ajatellaan vaikka pituuskasvua. Hormonit käynnistyy, siirtyminen lapsuudesta aikuisuuteen. Alkaa tulla oma vastuu, tulevaisuuden valinnat.

Voi vaan tulla stressi.

B,C,D-vitamiinit, rautatabletit on kai kokeiltu. Vähemmän valkoisia hiilareita.

Älylaite pois öiksi. Voisko sininen valo aiheuttaa jopa neurologisia oireita?

Vierailija
31/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä teini-iässä vastaava tilanne ja kilpirauhasen vajaatoiminta sekä raudanpuute ilman anemiaa paljastui syyksi tajuttomaan ja lamaavaan uupumukseen

Vierailija
32/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako hirveästi? Mun poika oli niin väsynyt että olin tosi huolissani, sinä vuonna kun kasvoi pituutta reilusti yli 10 senttiä. Nyt kasvuvauhti on taitt7nut ja väsymys helpottanut. Tottakai pitää pitää mielessä että voi olla jotain muutakin, hyvä että on tutkittu.

Vierailija
33/33 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa puhelin, tietokone, pelikoneet ym. pois sen huoneesta aina öiksi tai aina pois välille 19:00-07:00

Saattaa todella nopeasti se rutiini tulla takaisin.