Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten villapaidat muotoillaan pesun jälkeen?

Vierailija
10.02.2023 |

Ilmeisesti pitäisi muotoilla jotenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen niistä Havis Amandan muotoisia.

Vierailija
2/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mielikuvitus on rajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat saumoista ja reunoista kiinni ja venytät sen joka suuntaan, jotta se on normaalikokoinen (ei ole mennyt kasaan) eikä myöskään mittasuhteiltaan vääristynyt vaan sellainen kuin se normaalistikin oli ennen pesua.

Ei niitä aina tarvitse mitenkään erityisesti muotoilla, joskus pelkkä ravistaminen riittää. Riippuu ihan siitä, miltä neule näyttää pesun jälkeen.

Vierailija
4/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännät vain kuivaksi niin kovaa kuin jaksat ja vähän venytät samalla

Vierailija
5/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kylläkään ole erityisemmin "muotollut" - hengariin vaan (villapesu-ohjelma linkoaa vähän aikaa pienemmillä kierroksilla). Muutama on kyllä virttynyt, mutta niin vanhoja, et olkoot.

Pipoja joskus pesin käsin ja, äidin neuvosta, kuivasin ne pyhkeessä "rullalla". En ole koskaan samaa konstia kokeillut -paitojen kanssa.

Mulla on joku faijan antama kauluspaita (demari-punainen, jossa ananaksia tjtn., tirsk). Pesuohje oli jtn.: kuivata pöydän päällä (=tasaisella). Tein niin, viimeset kerrat kuivatin senkin ihan hengarissa.

Vierailija
6/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kylläkään ole erityisemmin "muotollut" - hengariin vaan (villapesu-ohjelma linkoaa vähän aikaa pienemmillä kierroksilla). Muutama on kyllä virttynyt, mutta niin vanhoja, et olkoot.

Pipoja joskus pesin käsin ja, äidin neuvosta, kuivasin ne pyhkeessä "rullalla". En ole koskaan samaa konstia kokeillut -paitojen kanssa.

Mulla on joku faijan antama kauluspaita (demari-punainen, jossa ananaksia tjtn., tirsk). Pesuohje oli jtn.: kuivata pöydän päällä (=tasaisella). Tein niin, viimeset kerrat kuivatin senkin ihan hengarissa.

*pyyhkeessä

- sama