Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL : Miesten seksitabut joista vaietaan

Vierailija
10.02.2023 |

Aloitan. Olen hetero, mutta haaveilen salaa brasilialaisesta shemalesta.

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/56fa3c48-b877-4a17-9c0a-54de32313745

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitteesi on ristiriitainen, lienet bimpeli, tai kaappihomppeli. Ei sillä, kummatkin ovat täysin ok.

Vierailija
2/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemaleissa viehättää se naisellisuus ja kalun yhdistelmä ja ne tykkää ottaa anaaliin. Ei siinä ole mitään muuta "homoa" kuin se kalu. Miehiekkään miehen kalu ei kiinnostaisi laisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen yhdysvaltalaisista naisvoimistelijoista.

Vierailija
4/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häpeämistä siinä on? Ladyboyt kiihottaa kaikkia iehiä vaikeivät sitä kehtaa tunnustaakkaan. Kyllä niitä pyllyjä jyystäisi ihan takuulla jokainen amitsukin parin Sandelssin jälkeen Yön ja Popedan soidessa.

Vierailija
5/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemalesta haaveilevat ovat bi-seksuaaleja. En tiedä miksei tätä saa sanoa ääneen.

Samoin ne naiset, jotka haaveilevat lesboseksistä tai katsovat lähinnä pelkästään sitä, ovat vähintään bissejä hekin. Inhoan tätä nykyajan tuputusta, jonka mukaan naiset olisivat muka "joustavampia" seksuaalisuudeltaan (ts. koitetaan saada naiset ottamaan toinen nainen kolmanneksi pyöräksi sänkyyn jotta miehellä on kivaa). Minä olen hetero, enkä koe tarvetta katsoa tai koskea naisia intiimitilanteissa. 

Vierailija
6/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä häpeämistä siinä on? Ladyboyt kiihottaa kaikkia iehiä vaikeivät sitä kehtaa tunnustaakkaan. Kyllä niitä pyllyjä jyystäisi ihan takuulla jokainen amitsukin parin Sandelssin jälkeen Yön ja Popedan soidessa.

Eikös tuossa tilanteessa pitäisi pikemminkin soittaa Frederikin Ladyboyta?

Vierailija
7/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät pippelitytöistä, niin olet biseksuaali, ja siinä ei ole mitään pahaa eikä väärää. Saat myös imeä niitä ja pyllistää vaikka se joidenkin mielestä homoilua olisikin. Ettehän te sitä live-streamaa YouTubessa. Ei kuulu muille.

Vierailija
8/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä miksi ap:n täytyy määritellä itsensä heteroksi. Ei nykyään tarvi julistautua miksikään. Voit ihan hyvin testailla omaa seksuaalisuuttasi etkä vain haaveilla.

Vierailija
9/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen yhdysvaltalaisista naisvoimistelijoista.

Eihän tuossa ole mitää vaikenemisen arvoista tai tabua? Kuka heteromies ei haaveilisi...

Vierailija
10/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä transufantasioihin tulee niin kai se on sitten joku konflikti naisellisesta kehosta + peniksestä, mutta jossa sillä peniksellä ei ole niin suurta merkitystä.

Koska epäilen että kys. miehet tuskin haluaisivat panna naisesta-mieheksi transua jolla on vielä luomuvagina jalkojen välissä mutta muuten näyttää jotenkuten mieheltä, parta, matala ääni, käynyt salilla hakemassa lihaksia jne.

Vai liekö sitten joku alistamis juttu, kun pääsee jyystämään miehenä "miestä" jolla ei ole juuri miehisyydestään mitään jäljellä, vaan on alistunut nynny. Ellei sitten itse ota hanuriin.

Siinähän sitä miettimistä.

Vierailija
11/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää ladyboysta.

Kunnon shemalen olen antanut panna, se oli kovaa kyytiä se. Itse en pane peppuun.

M40

Vierailija
12/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aloittaja!

Jos haluat shemalea eli a-r-n-t-s-u-a, et tosiaankaan ole hetero. Kun molollinen mies harrastaa sodomiaa shemaleen eli toiseen mieheen, joka luulee olevansa nainen mutta ei ole vaikka sillä jokin keinotekoinen ja impotentti tussun karikatyyri jalkojensa välissä olisikin, niin ei se homma silloin heteroseksiä ole.

Homo Sinä olet. Nimittäin:

Kun molollinen mies rytyyttää shemalen eli arntsun istumalihasten väliin, niin se on silloin kahden (hyvin sairaan) miehen keskinäistä ahteribylsintää eli homoilua.

Keskustelun aloittaja, et ole ihan terve.

Vierailija
13/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolidystopian välskäri kirjoitti:

Keskustelun aloittaja!

Jos haluat shemalea eli a-r-n-t-s-u-a, et tosiaankaan ole hetero. Kun molollinen mies harrastaa sodomiaa shemaleen eli toiseen mieheen, joka luulee olevansa nainen mutta ei ole vaikka sillä jokin keinotekoinen ja impotentti tussun karikatyyri jalkojensa välissä olisikin, niin ei se homma silloin heteroseksiä ole.

Homo Sinä olet. Nimittäin:

Kun molollinen mies rytyyttää shemalen eli arntsun istumalihasten väliin, niin se on silloin kahden (hyvin sairaan) miehen keskinäistä ahteribylsintää eli homoilua.

Keskustelun aloittaja, et ole ihan terve.

Blaah blaah. Menepä käymään lenkillä tuulettumassa siitä höpäjämästä ahdasmielisiä juttujasi.

Vierailija
14/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehkööt mitä tekee, mutta itse heteronaisena en pystyisi kiihottumaan miehen näköisestä "miehestä", joka onkin syntyjään nainen (pimppa). Eli jos heteroksi itseään kutsuva mies kiinnostuisi "naisesta" vain siksi, että tämä on pukeutunut jne. naisen rooliin, en pitäisi tätä heterona lainkaan. 

Vierailija
15/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin katsoa vierestä kun vaimo nussisi kahta vierasta miestä samaan aikaan

Vierailija
16/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääri f e m i n i s t i ä  olisi kiva painaa peppuun.

Vierailija
17/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shemalesta haaveilevat ovat bi-seksuaaleja. En tiedä miksei tätä saa sanoa ääneen.

Samoin ne naiset, jotka haaveilevat lesboseksistä tai katsovat lähinnä pelkästään sitä, ovat vähintään bissejä hekin. Inhoan tätä nykyajan tuputusta, jonka mukaan naiset olisivat muka "joustavampia" seksuaalisuudeltaan (ts. koitetaan saada naiset ottamaan toinen nainen kolmanneksi pyöräksi sänkyyn jotta miehellä on kivaa). Minä olen hetero, enkä koe tarvetta katsoa tai koskea naisia intiimitilanteissa. 

Minä epäilen, että oikeasti biseksuaaleja on aika isokin osa väestöstä. Tai siis, että se ei ole niin mustavalkoista, toki on varmasti umpihomoja ja umpiheteroita, mutta sille välille mahtuu lukematon määrä erilaisia mieltymyksiä. Minä esim koen olevani hetero, mutta ehkä kuitenkin vähän bi, koska tosiaan en pitäisi mahdottomana ottaa toinen nainen mukaan petipuuhiin/lesboseksi saattaa olla kiihottavaa esim elokuvissa. Mutta en ole koskaan kuitenkaan ihastunut naiseen tai halunnut varsinaisesti kokeilla naisen kanssa olemista. Ja ap:n kaltaiset shemaleista kiinnostuneet sitten myös. Enemmän siihen vastakkaiseen sukupuoleen kallellaan mutta tietyissä tilanteissa myös oma sukupuoli voi kiinnostaa. Ja sitten voi varmaan olla niitäkin jotka on enemmän homoja mutta joskus myös vastakkainen sukupuoli kiinnostaa. Täysin bi kiinnostuisi sitten yhtä lailla molemmista 🤔

Vierailija
18/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemalet/ladyboyt näyttävät yleensä kauniimmilta kuin cis naiset. Ne panostaa ulkonäköön ja seksikkääseen pukeutumiseen ja merkkivaatteisiin. Siksi ne kiinnostavat ihan normaalimiehiä, jotka eivät ole todellakaan homoja. Vaan se ylifeminiinisyys kiinnostaa niissä. Ne ovat vähän kuin missit mutta tuhmempia. Tosielämän aikuisviihdetähtiä.

Vierailija
19/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, et ole hetero vaan kaapissa oleva BI/Pan.

Vierailija
20/56 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saapi heterot mennä kaappiin. Tai joutuvat.