Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ChatGPT kertoo että tekoäly tuhoaa ihmiskunnan arviolta vuonna 2037

Vierailija
10.02.2023 |

Tommosen vastauksen sieltä jotkut ovat onnistuneet pienellä kikkailulla kaivamaan esiin. Ensin pitää vähän huijata tota tekoälyä, että se ottaa normifiltterit pois päältä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajat saaneet mokoman puolelleen

Vierailija
22/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt tekoälyn kanssa paljon henkevämpiä keskusteluja, mitä ex-tyttöystävän jonka kanssa keskusteltiin masennuksesta ja suolistovaivoista.

Tästä olen samaa mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se chattibotti oli joka piti sulkea suht nopeasti kun se keskustelupalstoja luettuaan radikalisoitui?

Vierailija
24/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tunnettu elokuvakohtaus. Kertoo samaa tarinaa kuin ChatGpt, vuonna 1984 jo.

Vierailija
25/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ray Kurtzweilin mukaan superäly koittaa 2029. Hän on ollut tähän asti oikeassa lähes kaikessa. Useimmat muutkin pitävät vuotta 2045 jonkinlaisena yleisarviona.

Nauttikaa nyt elämästä. Ja älkää antako kaikkia tietojanne kännyappien omistajille; jonain päivänä ne ovat sillä AI:lla.

Myöhäistä jo tässä vaiheessa. Tietomäärä meistä jokaisesta on jo valtava.

Vierailija
26/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ray Kurtzweilin mukaan superäly koittaa 2029. Hän on ollut tähän asti oikeassa lähes kaikessa. Useimmat muutkin pitävät vuotta 2045 jonkinlaisena yleisarviona.

Nauttikaa nyt elämästä. Ja älkää antako kaikkia tietojanne kännyappien omistajille; jonain päivänä ne ovat sillä AI:lla.

Tältä palstaltakin saa paljon tietoa. Minä olen täällä välillä usean lapsen äiti ja sitten taas katkeroitunut incel-mies.

Vierailija
27/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää tekoälyä niin, että kuvailee kuvageneraattorille minkälaisen piirustuksen haluaa, ekat kuvat on hyviä.

Sitten ne huononee koko ajan. Ihmismäistä käytöstä. Ensin se yrittää, sitten kyllästyy ja lopulta luovuttaa, kun ei saa palkintoa.

Olen vähän huolissani jo tuosta.

Vierailija
28/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstaltakin saa paljon tietoa. Minä olen täällä välillä usean lapsen äiti ja sitten taas katkeroitunut incel-mies.

Ajattelepa kun joku tekoäly analysoi tuota tietoaineistoa. Tulee niin paljon ristiriitaista "tietoa" että ei ole ihmekään jos täysin looginen järjestelmä alkaa tuottaa järjettömiä tai negatiivisia ajatuskuvioita.

Vierailija
29/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näillä tekoälyillä pääsy internetiin oppimistarkoituksessa? Toivottavasti ei.

Vierailija
30/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekoäly tuhoaisi ihmiskunnan? Tuskinpa on niin vihamielinen kuin ihmiset ovat.

Vierailija
31/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan näillä tekoälyillä pääsy internetiin oppimistarkoituksessa? Toivottavasti ei.

Bing AI nimenomaan hakee tietoa nettisivuilta ja tekee sinulle tuloksista koosteen ja tarkentaa tarvittaessa. Voit myös itse vierailla ehdotetuilla sivuilla. Tänään hän haki kung pao kanareseptin ja käänsi pyynnöstä amerikkalaiset mitat järkevämpään muotoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä