Kun käyt kosmetologilla, ostatko hänen suosittelemat/edustamat tuotteet mukaan?
Kysymys otsikossa. Niin, käytkö vain hoidossa ja käytät omia toimivia tuotteitasi vai ostatko hänen suosittelemat? Miksi/miksi et?
Itse en juurikaan osta. Joskus voin kokeilla jotain mutta olen todennut että edullisemmat tuotteet toimivat ihollani hyvin. En siis osta mitään 3 euron halpisrasvoja, vähän tyyriimpiä mutten sentään mitään kasvovoidetta joka maksaa 70 euroa.
Kommentit (3)
En osta. Käyn kosmetologilla n. kerran kuukaudessa ja hän tietää kyllä, mitä tuotteita käytän eikä yritä tyrkyttää minulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
En osta. Käyn kosmetologilla n. kerran kuukaudessa ja hän tietää kyllä, mitä tuotteita käytän eikä yritä tyrkyttää minulle mitään.
Itse käyn harvemmin, enkä juurikaan osta tuotteita. Tykkään käydä juuri tällä kosmarilla koska hän ei tyrkytä. Monet kosmarit on kokeiltu ja siitä on rentous kaukana kun kosmari aloittaa sen saarnansa asiakkaan maatessa asiakastuolissa, ja peloittelut, miten nassuni kohta muistuttaa petolinnun keittiöpuolta ellen osta hänen tuotteitaan vähintän 500 eurolla.
Tältä nyky kosmarilta ostankin joskus jonkun tuotteen ihan oma-aloitteisesti. Vaikkapa ihotyypilleni sopivan naamion.
Nassu pysyy kunnossa halvemmillakin tuotteilla.
Onhan se varmasti vaikea pala noilla kosmareilla taiteilla siinä, pitäisi saada tuotemyyntiä, ymmärrän sen erittäin hyvin, mutta sillä tyrkyttämisellä on päinvastainen vaikutus. Sillä kerralla asiakas saattaa paniikissa ostaa jotain mutta ensi kerralla menee toiselle kosmarille.
En tietenkään osta. Menen 80 e kasvohoitoon, joten minulla menee 80e.