Ihmisiä sairaalassa ilman maskia
Vierailijoita. Hississä, käytävillä. Joka paikassa kylttejä, että maski pitää olla.
Mitä mieltä?
Kommentit (20)
Nyt täytyy vaan ymmärtää, että tämä oli tässä. Voit itse käyttää sinua suojaavaa maskia, jos haluat.
Tokko kuitenkaan on fyysisenä luonnonlakina määrätty pakko vaan suositus. Osaatko lukea?
Olin neuropsykologian laitoksella. Osa potilaista oli ilman maskia.
Mutta eniten yllätti vierailijat.
Tulivat ilman maskia, ja eräs mies penis esillä mitenkään elintään peittämättä tuli potilashuoneeseen.
Ihme toimintaa.
Pöyristittyävää! Pitäisi olla vaatimuksena maski, visiiri ja ilmatiivis kokovartalokortonki!
Maskit vähentävät tartuntoja vähän tai eivät ollenkaan, näytön taso kohtalainen
Luotettavimpana pidetty tutkimuskatsaus löysi enemmän näyttöä käsien pesun vaikuttavuudesta.
Tuon se teetä kun on koko ajan hapen puute maskin takia. Kannataa nyt vaikka rauhoitua ja mennä ulos luonton kävelylle ilman maskia.
Olin tammikuun alussa isossa yhteispäivystyksessä. Harvalla oli maski ja yllättäen niillä yskivillä ei juurikaan maskia ollut.
Pakko laittaa ffp2 itselle, jos jotain suojaa haluaa.
Säännöissä lukee että älä tule sairaana paikanpäälle. Jos Et ole sairas niin ei mitään suojiakaan tarvita.
Minä menin rakenneultraan ilman maskia, kun sitä ei enää missään muuallakaan käytetty, niin ei tullut jotenkin mieleenkään edes kaivaa mistään maskia. :( Vähän hävetti, koska käytin kyllä kuuliaisesti aina silloin kun se oli suosituksena. Nyt en jotenkin tajunnut ajatella, että tokihan sairaaloissa saattaa suosituksia vielä ollakin...
Vierailija kirjoitti:
Säännöissä lukee että älä tule sairaana paikanpäälle. Jos Et ole sairas niin ei mitään suojiakaan tarvita.
Miksi ihmisten on niin vaikea ymmärtää ettei sairaalaan saa tulla sairaana?
Vierailija kirjoitti:
Maskit vähentävät tartuntoja vähän tai eivät ollenkaan, näytön taso kohtalainen
Luotettavimpana pidetty tutkimuskatsaus löysi enemmän näyttöä käsien pesun vaikuttavuudesta.
Nuo tutkitut maskia olivat kevyitä. Parempiakin on eli ffp maskeja, jotka suojaavat.
https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/uutiset/tuore-suomalaistutkimus-f…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt sairaalan tarkoitus aivan ohi..
Toivoisin sairaalassa käytettävän maskia.
T syöpäsairas
Siihen aikaan alussa kun kaikilla oli maskit niin siltikin sain kaikki taudit. Parempi sitten sairastaa ne jotta tulee parempi vastustuskyky. Ensimmäinen korona tauti oli kaikkein pahin ja sen jälkeen on tullut lievempiä. Ilman rokotuksia olisin varmaankin ollut teho-osastolla.
Kaipaan niitä käsidesejä ja miksi ne ovat poistettu monista kaupoista. Mielestäni niissä pitäisi olla ne pysyvästi. Kädet ovat kaikkein pahin tautien levittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin sairaalassa käytettävän maskia.
T syöpäsairas
Keuhko sairaat eivät pysty käyttämään maskia. Ei saa happea tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt sairaalan tarkoitus aivan ohi..
No niin siinä kutsulomakkeessa ja ajan vahvistus tekstiviestissä aina lukee, että peruutathan ajan jos on mitään hengitystie oireita. Keuhkovaivaiset otetaan erillisissä tiloissa vastaan kuin muut sairaat.
Vastuutonta