Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikaillen muistelen sitä seksikertaa

Vierailija
10.02.2023 |

Onko mieleesi jäänyt joku kerta seksissä, jota jälkikäteen muistelet haikaillen ja joka ei lähde mielestäsi pois?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku niistä ihanista pitkistä sessioista, jolloin meillä oli aikaa rakastella hellästi, pitkään ja antaumuksellisesti. Lojua vierekkäin sängyssä, jatkaa uudelleen, jos haluttaa.. nyt lapsiperhearkea elävälle nämä ovat lähinnä muistoja, ja seksi on ihanaa, mutta usein ei ihan hirveästi aikaa sille ole. Ja jos aikaa olisikin, nukahdamme, emmekä jaksa kovin pitkiä sessioita.

Vierailija
2/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Haikua? Muistoista aina..runoihin.Kiva kuulla.

Totta, japanilaisen runouden historiaan kuuluva osa: ensimmäiset haikurunot kirjoitettiin Japanissa satoja vuosia sitten. Jo tuolloin japanilainen runo eli haiku oli paljon enemmän kuin vain runon muoto sillä: se oli ja on edelleen runoilijoiden tapa ilmaista itseään.

Ja sitten ajan saatossa alun perin vitsikkäät haikut muuttivat muotoaan syvällisiksi runoiksi, sellaisiksi, joina ne tänä päivänä parhaiten tunnetaan., mm.

' Vain tyttö tietää

kuinka paljon saa kestää

kun seksi valtaa '

..

' Tyttö antautuu

salaisuus kuiskaa

poika yllättyy '

..

' Kaikki alkoi kun seksi sanoi

me olemme kaikki sellaisia

alastomat pysyi vaiti '

..

' Alastomat kuuntelee

kukaan ei laula niin

kauniisti kuin orgasmi '

..

' Huomenna tyttö

palaa vihdoin kotiin

penis odottaa ovella '

..

' Tyttö supattaa

korvaasi salaisuuden

orgasmi vaikenee.. '

(Näin. Kävi minulle sitä joskus haikailen.. ;)

Totta, haiku on maailman lyhin runo ja mielikuvitukselle tilaa jättävä kolmen säkeen maailma tiettyä tyyliä ja tiettyä tavumäärää noudattava hetken kuvaus eli tuokiokuva.

Kyllä, haikurunous on erinomainen tapa oppia näkemään ja kuvailemaan maailmaa ytimekkäästi; lukijan tulee sisäistää kolmen lyhyen säkeen aikana se hetki, joka pysäytti haikurunoilijan ajattelemaan..

..Kokeile! (ja yllätyt itse, itsekin.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

japani.ei.ole.kotini kirjoitti:

Totta, japanilaisen runouden historiaan kuuluva osa: ensimmäiset haikurunot kirjoitettiin Japanissa satoja vuosia sitten. Jo tuolloin japanilainen runo eli haiku oli paljon enemmän kuin vain runon muoto sillä: se oli ja on edelleen runoilijoiden tapa ilmaista itseään.

Ja sitten ajan saatossa alun perin vitsikkäät haikut muuttivat muotoaan syvällisiksi runoiksi, sellaisiksi, joina ne tänä päivänä parhaiten tunnetaan., mm.

' Vain tyttö tietää

kuinka paljon saa kestää

kun seksi valtaa '

..

' Tyttö antautuu

salaisuus kuiskaa

poika yllättyy '

..

alastomat pysyi vaiti '

..

' Alastomat kuuntelee

kukaan ei laula niin

kauniisti kuin orgasmi '

..

' Huomenna tyttö

palaa vihdoin kotiin

penis odottaa ovella '

..

' Tyttö supattaa

korvaasi salaisuuden

orgasmi vaikenee.. '

Totta, haiku on maailman lyhin runo ja mielikuvitukselle tilaa jättävä kolmen säkeen maailma tiettyä tyyliä ja tiettyä tavumäärää noudattava hetken kuvaus eli tuokiokuva.

Kyllä, haikurunous on erinomainen tapa oppia näkemään ja kuvailemaan maailmaa ytimekkäästi; lukijan tulee sisäistää kolmen lyhyen säkeen aikana se hetki, joka pysäytti haikurunoilijan ajattelemaan..

Mee nyt jo räplään per##ttäs.

Vierailija
4/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ikimuistoinen yö. Tulin viikon työmatkalta perjantain illansuussa. Olin ostanut tuliaisiksi LP:n silloiselta suosikkiyhtyeeltä. Oli kesäinen helleyö vähän ennen juhannusta. Heti levy soimaan ja sänkyyn noin tunniksi. Sitten nautittiin iltapalaa, vähän viiniä ja taas levy soimaan. Rakastelu kesti tämän jälkeen pari tuntia ja tulin kaksi kertaa sinä aikana Puoliyö meni ohitse. Enää ei voinut soittaa levyä ja mentiin alastomina sänkyyn juttelemaan ja nukahdettiin lusikkaan. Joskus aamuyöllä heräsin, kun oli kuuma ja oli heitetty peitto pois. Kumppani oli selin minuun ja se kaunis sydämenmuotoinen peppu sai halut taas heräämään. Kumppani heräsi käsieni silittelyyn, kipusi mitään sanomatta päälle ratsastamaan. Olipa se neljäs kuti tiukassa, mutta sitten kun se lopulta lähti, kun kuuntelin kumppanin valittavan orgasminsa kourissa, niin tunsin, etten ole koskaan ennen ollut niin kuivaksi tyhjiin pumpattu kuin silloin. Ei ihme, että aamuherääminen lauantaiaamuna meni myöhään. Kumpikin muistelee tätä vielä nyt parin vuosikymmenen jälkeenkin.

Vierailija
5/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan harrastettin pikkuserkkutytön kanssa kesälomalla salaa suuseksiä teltassa.

Oli ihana kesä.

Vierailija
6/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauteni, lukioaikaisen poikaystävän kanssa pyöräiltiin kesäiltana uimarannalle. Juotiin parit oluet, istuttiin pussailemassa ja lopulta rakasteltiin lämpimässä kesäyössä paljaan taivaan alla Kaikki oli vaan jotenkin niin täydellistä ja kaunista.

Vielä vuosikymmenten jälkeen tuo muisto saa sydämen läpättämään.

Vierailija
7/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muistelen sitä tässä, alan itkeä.

Vierailija
8/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

japani.ei.ole.kotini kirjoitti:

' Vain tyttö tietää

kuinka paljon saa kestää

kun seksi valtaa '

..

' Tyttö antautuu

salaisuus kuiskaa

poika yllättyy '

..

alastomat pysyi vaiti '

..

' Alastomat kuuntelee

kukaan ei laula niin

kauniisti kuin orgasmi '

..

' Huomenna tyttö

palaa vihdoin kotiin

penis odottaa ovella '

..

' Tyttö supattaa

korvaasi salaisuuden

orgasmi vaikenee.. '

Mee nyt jo räplään per##ttäs.

Kiitos,ihaitelles vaa: "tuo muisto saa sydämen läpättämään.."

Vierailija
9/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain ensimmäisen puumanpoikasen kellistettyä,sen jälkeen ei ole vanhaa pukkia sänkyyn päässy. Se voimakas työntö ja laukeaminen ekaan työntöön oli jotain niin koskettavan herttaista..

Vierailija
10/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikaillen muistelen erästä Hennaa, alaluokkien ihastusta, jonka kanssa pidettiin uimakoulua kotikylän lapsille parina kesänä 2000-luvun alussa lukion alkajina. Niitä kielisuudelmia kesäyön sylissä, tyttö mun sylissä ja rakastelua luonnossa metsäteillä pyöräretkien varrella. Unohtumattomin oli yö rannalla. Rakasteltiin vielä kerran pukukopissa ennen aamun sarastusta. Silloin ei nukuttu kuin hetki. Kerho alkoi aamupäivällä ja ehdittiin vielä käydä kodeissamme pesulla ym. ja syömässä jotakin.

Vierailija
11/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni häätoimitus aurinkorannikolla. Tuore vaimo käveli valkeassa häämekossa ja kaikki vastaantulevat ihmiset hymyili, osa toivotti onneakin. Sitten kun sen mekon sai pois hotellissa, oltiin vain ja nautittiin. Vierekkäin, sylikkäin, päällekkäin. Kesti pitkään, olin kai rakkauden kyllästämä enkä niinkään himon. Ja ilta-auringossa ensimmäistä iltaa avioparina terassilla viettäen. Mutta se päivä, se on jäänyt sydämeen. Ajalta ennen nykyistä lapsiperhearkea 🙂

Vierailija
12/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haikaillen muistelen erästä Hennaa, alaluokkien ihastusta, jonka kanssa pidettiin uimakoulua kotikylän lapsille parina kesänä 2000-luvun alussa lukion alkajina. Niitä kielisuudelmia kesäyön sylissä, tyttö mun sylissä ja rakastelua luonnossa metsäteillä pyöräretkien varrella. Unohtumattomin oli yö rannalla. Rakasteltiin vielä kerran pukukopissa ennen aamun sarastusta. Silloin ei nukuttu kuin hetki. Kerho alkoi aamupäivällä ja ehdittiin vielä käydä kodeissamme pesulla ym. ja syömässä jotakin.

Ja noista kerroista se ihanin oli se viimeinen siellä kopissa. Ahdasta oli tilan puolesta ja jotenkin ne aikaisemmat laukeamiset olivat uuvuttaneet nuoren minunkin. Siltikin se rytmi ja stamina oli käsittämätöntä, oli pakko saada vielä kerran. Tytön alkava sykkiminen kovissa työnnöissä oli se joka sysäsi "rajan yli" ja yhtäaikaiseen tulemiseen. Se oli aivan maaginen kokemus.

Vierailija
13/20 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun loppupuolella olin silloisen tyttöystäni ja hänen parhaan kaverinsa kanssa telttailemassa Luukin leirintäalueella. Olin riidellyt tyttöystäväni kanssa, ja hän lähti toisen kundin matkassa pois. Olin surun murtama, mutta tyttöystäväni kaveri tuli lohduttamaan minua, ja lohdutti ottamalla suihin omassa teltassaan. Se oli tavallaan yksi parhaista seksikokemuksistani ikinä: siinä yhdistyi täysin yllätyksenä ja yllättävältä taholta tullut suihinotto, suihinotto oli erittäin nautinnollinen loppun asti nieltynä, ja tuntui suloiselta kostolta petolliselle tyttöystävälleni. 

Vierailija
14/20 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuntuu jotenkin väärältä, mutta näin ajattelen. Haikailen ekaa kertaani. Paikka ei ollut mitenkään romanttinen, eikä oloni ollut mukava kuin sängyssä. Makasimme koulussa porraskäytävässä välitasanteen alla. Olimme niin vartalot vastakkain kuin voimme. En osaa selittää kunnolla, mutta siinä oli jotain ihmeellistä, kun ensimmäistä kertaa tunsin pojan halun koko vartalollani, en vain sisälläni, enkä päässyt siitä mihinkään. Olin siinä hetkessä todella himottu ja haluttu.  

Vierailija
15/20 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kertaani tapailumiehen kanssa. Emme osanneet lopettaa. Hänellä on toisinaan yli nelikymppisenä ns. kestoerektio, jossa se ei mene ohi, vaikka hän laukeaisi. Hän muistuttaa tuossa teinivuosien poikaystävääni. Olimme ihan vaan sängyssä ja teimme sitä koko yön. Pari kertaa niin, ettei hän tullut edes ulos välillä. Yhdynnät pitenivät kerta kerralta ja kuudennen jälkeen oli pakko lopettaa, koska hän ei enää lauennut vaikka yritti tulla vielä kerran panemalla todella kovaa. Itselläni orgasmeja tuli tuplamäärää mieheen verrattuna. Olen ollut aina herkillä tuossa. Toisen viriliteetti ja kiihkoilu tarttui ja halu vaan kasvoi jatkaa ja jatkaa. Se oli vähän niin kuin lapsellinen testi samalla, kuinka moneen aktiin pystytään. Paikat kyllä kipeytyivät, mutta se oli sen arvoista.

Vierailija
16/20 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän varmaan ikuisesti mielessä säilyy, kun seksibileissä 3 eri naista otti suihin. Yksi oli puolisoni ja yhdessä toisen kanssa antoivat minulle suuhoitoa samanaikaisesti. Onneks tää on ihan tuoreessa muistissa.

- m60

Vierailija
17/20 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikioskin takana. Olin töissä siellä ja poikaystäväni otti minut selkä seinää vasten. Hän meni koukkuun polvista ja silleen.. pani niin lujaa ja sitkeästi että tulin, ei hellittänyt hetkeksikään ja kiihdytti vielä ennen kuin itse sai. Oli myöhä ja hämärää, mutta silti... tuollaista ei enää tapahdu. Ikävä sitä kiihkoa. 

Vierailija
18/20 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas taasko uusi ketju jossa muistellaan jotain yläasteaikojen ihqpihq ihastuksia ja koulun takana pussailuja

Vierailija
19/20 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas taasko uusi ketju jossa muistellaan jotain yläasteaikojen ihqpihq ihastuksia ja koulun takana pussailuja

On täällä muutakin.

Vierailija
20/20 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten erottuani tapasin varatun naisen,m jonka kanssa tapasimme sovitusti tansseissa ja rakastelimme autossa metsäteillä hieman kiireellä. Joskus sitten saimme järjestymään hotelliyön tai osan yötä edes. Illalla hain hänet hotellille, otimme rauhassa oluet terassilla vähän katveessa hänen tuttujaan peläten. Hotellihuoneeseen mennessä olimme molemmat jo aivan kuumana ja olihan se mahtava nautinto panna hänen kanssaan pari tuntia mukavassa sängyssä. Olimme molemmat urheilijavartaloisia, nainen kurvikas isotissi ja minä isokaluinen atleetti eikä kunto loppunut kasken. Välillä kävimme tansseissa ja suutelimme kiihkeästi koko ajan ja kohta taas olimme hotellilla toistemme kimpussa.

Upea suhde päättyi, kun hänen miehensä aavisteli jotain, eikä päästänyt enää vahtimatta mihinkään.