Monenko mies haluaa joskus vain suuseksiä ilman mitään muita juttuja loppuun asti , normaalia vai ei?
Kommentit (12)
Toisinpäin meillä ei ainakaan halua moista : )
Rakastan suihinottoa yli kaiken, on ihanaa saada mies kiemurtelemaan ja vapisemaan nautinnosta.
Tosin mä oon alkanut tekemään tuota samaa eli kun mies saa mulle orgasmin nuolemalla tai sormilla niin häippäsen suihkuun eikä jatkoa tule jutuille =) Huomaa, että mies alkaa ymmärtämään mikä siinä pelkässä suihinotossa voi ärsyttää! (siis onhan se joskus ihan kivaa kun näkee miten toinen nauttii mutta jos sitä usein sattuu niin ärsyttää kun itse ei saa siitä mitään)
ainakaan usein, kun miehen laukeaminen kestää ihan tolkuttoman kauan. Missähän vika? Mitä voisin harjoitella tms? Mies on ympärileikattu (silläkin on varmaan osuutensa asiaan).
Hivele kädellä, anna pusuja, ota ensin vain pää suuhun , sitten kokonaan , ime ja pyöritä kielellä, välillä ilman käsiä, vaihda omaa asentoasi . peppusi mieheen päin ja toisinpäin, pyydä miehesi istumaan , seisomaan ja pyysä meihesi pöydälle istumaan kädet peppunsa alle ja ota suihin, kokeile peilin edessä ., laita valot päälle välillä ihan pimeässä, kyllä huomaat mistä mies tykkää , meillä tykkää katsella kun teen
Enkä mä aina jaksa itse keskittyä vastaanottamaan seksiä.
Otan ihan " tavallisesti" poskeen, runkkaan samalla toisella kädellä. Jos suu väsyy, käytän kättä enemmän ja sitten taas päinvastoin. Yleensä kun tekee sitä, mitä mieleen juolahtaa, menee ihan hyvin. MItään syväkurkkutemppuja en tee.
monesti otan vain suihin enkä vaadi iteselleni mitään,
sillä meillä mies haluaa seksiä pajon useammin kuin minä!
suihinotolla siitä selviää tosi helpolla ja nopeaan!!! =)
välillä hoitelemme toisemme käsin ilman yhdyntää,
sillä vaihtelu virkistää... ;)
eikä mies sitä yleensä edes toivokaan. kuulemma " ihan sama" . tällasta kiusailua lähinnä jos salaa paetaan lapsilta nurkan taakse pelleilemään
Pitäisi sitoa kiinni, ettei samalla hiplaisi minullekin orgasmia.