Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äidin käytös

Vierailija
09.02.2023 |

Oltiin naimisissa vuosia. Ei ikinä kysynyt minun kuulumisiani mieheltä, vaikka soitti viikoittain. Ei siis ikinä. Eikä ikinä kysynyt mitään minun ja miehen elämästä. Muuttaessamme yhteen, vastasi kehumalla miehen entistä asuinpaikkaa. Tavatessa ei ikinä kysynyt minun tai sukuni tai lapseni (vain minun) kuulumisia. Puhui minun kuullen toiselle miniälle kuinka hankkinut hänelle lahjatilauksia jne. Ahdistuin vuosia siitä etten ollut hyväksytty. Nyt erotessa itkenyt kuinka ei näyttänyt riittävästi pitävänsä minusta. Missä logiikka? Onko syyllisyydentuntoinen..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ikinä kutsunut minua ja lastani luokseen. Kun oma-aloitteisesti menin, teki siivoamisen vaivasta niin ison numeron, että kävi miehelle selväksi en ole tervetullut. Ap

Vierailija
2/18 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭😭😭😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas!

Vierailija
4/18 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulainen. Mies hoitaa.

Vierailija
5/18 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole rakkauden lahjaa. Jos sitä ei ole, sitä ei voi myöskään jakaa. Me kaikki olemme kaikkivaltiaan Jumalan rakastamia. Toivon elämääsi jatkossa hyvää.

Vierailija
6/18 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti monta kertaa viikossa ja kysyi miehen kuulumisia. Jos mies kertoi jostain meidän yhdessä tekemästä, ei vastannut mitään, sivuutti asian. Ap

Vierailija
7/18 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne anopit on nääs :)

Vierailija
8/18 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha murehtia, jos kerran olette eronneet, eikä ole yhteisiä lapsiakaan.

Vierailija
9/18 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todennäköisemmin narsisti(nen) kuin aidossa syyllisyydessä. Silti saattaa miehen seuraavalle naiselle esittää, että sinä olit se ainoa oikea miniä. 

Vierailija
10/18 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin huomaan, että anoppi arvostaa toista miniäänsä enemmän kuin mua, mm. Koulutuksen ja iän takia, mutta antaa olla. Lisäksi hän hyysää toki omaa tytärtä ja heidän lapsia eniten, mutta niinhän mäkin olen läheisempi omalle äidilleni kuin veljeni vaimo ja mitä sitten?

Ihan turhaa miettiä jotain vanhoja asioita! Jos erottukin jo.

Vierailija
11/18 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä, oliko meillä sama anoppi?

Minun anoppi on jo Toisella Puolella, mutta siinä oli sellainen akka että oksat pois, jos 15 minuuttia sujui kohtalaisesti, alkoi se kauhea itsekehu ja koko kylän haukkuminen, harmi, kun silloin olin nuori ja rakastunut, jos anoppi nyt eläisi, meillä olisi muutama kana kynimättä, hänen poikansa osoittautui pelkäksi riesaksi. 

Vierailija
12/18 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, ei ikinä kysy minun kuulumisiani. Jos vähän jostain kerron, ei kysy mitään jatkokysymyksiä.

Mutta, sitten jossain vaiheessa selvisi, että anoppi on kasvatettu niin, että EI SAA UDELLA. Lisäksi anopin oma anoppi on ollut todella tunkeilevainen, niinpä anoppi yrittää olla varovainen.

Tästä seuraa se, että esim. keskustelut pyörivät jossain ihan muissa aiheissa. Ja vaikka tämän käyttäytymisen syyt nyt tiedostan, silti koen, ettei minusta välitetä.

Ja ollaan tunnettu jo muutama kymmenen vuotta.

Vierailija
13/18 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitat nyt?

Vierailija
14/18 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte mehen kanssa?

Vierailija
15/18 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva muuten olla tänään anopilla. Mies ja hän jutteli varmaan 2 tuntia omia asioitaan kunnes minultakin kysyttiin mitäs minun arkeeni kuuluu?

Vierailija
16/18 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä, minulla samanlainen anoppi.

Nykyään pysyn hänestä kaukana.

Vierailija
17/18 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä itse teit? Kutsuitko kylään ja kyselitkö kuulumisia?

Vierailija
18/18 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas kiva muuten olla tänään anopilla. Mies ja hän jutteli varmaan 2 tuntia omia asioitaan kunnes minultakin kysyttiin mitäs minun arkeeni kuuluu?

Et osaa aukaista suutasi vaan vahtaat vain kelloa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme