Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko bi?

Vierailija
09.02.2023 |

Sitä olen hieman tässä miettinyt viimeaikoina, koska minulla on suht uusi tuttavuus, samaa sukupuolta oleva henkilö joka on mielestäni aivan ihana tyyppi, meillä natsaa huumori ja muu aika kynällä ja nauraa rätkötetään ties mille ja ties milloin. En olisi ikinä uskonut, että näin aikuisiällä vielä tutustuisin johonkin jonka kanssa synkkaa näinkin hyvin ja on mm istuttu iltaa kaksin että porukassa.
Ihailen hänen asennettaan asioihin, rohkeuttaan, varmuuttaan, jopa nauruaan.
Tiedän etten edes kehtaisi mitään "vehdata" hänen kanssaan, tosin en kenenkään muunkaan, koska ujous, mutta onpahan vain mainio persoona.
Olenkohan nyt sitten bi, vai voiko tämä olla "vain" ystävyyttä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun olet plääh.

Vierailija
2/5 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ero on siinä että tunnetko häneen seksuaalista vetovoimaa ja että haluat harrastaa seksiä hänen kanssaan. Toki tunne voi olla myös romanttista. Oletko mustasukkainen hänestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Jos voisit kuvitella haluavasi seksiä tämän ihmisen kanssa, niin sitten olisit mielestäni bi.

Vierailija
4/5 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyrmää ajatusta jonkinlaisesta "pikkukivasta", mutta kuten sanoin niin en kehtaisi.

Ap

Vierailija
5/5 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kerran toiseen naiseen oikein kunnolla, mutta en olisi ikinä voinut kuvitella mitään seksuaalista, en suutelemista tai edes halaamista hänen kanssaan. Ihastuminen kuitenkin oli aitoa. Olen pitänyt itseäni täysheterona,, mutta tuo kokemus jäi ihmetyttämään, kun ihastus oli niin vahvaa, eikä ollut tavallista naisten välistä ystävyyttä, mitä minulla tietysti on paljon ollut.