Ihailen kotirouvia jotka hoitavat kotia ja perhettä
kun mies käy viikot töissä,hän tekee maukasta kotiruokaa päivittäin ja leipoo herkkuja .Talvella tekee lumityöt ja tarvittaessa hiekottaa hyvin pihan ,hän huolehtii että lapset pääsevät turvallisesti kouluun ja harrastuksiin. ja ennen kaikkea pitää miehensä kaikin puolin tyytyväisenä.
Kommentit (45)
Arvokasta on hoitaa lapset kotona, sekä pitää koti kunnossa. Siitä vain ei kerry eläkettä sitä työeläkettä. Kansaneläkkeen saavat kaikki, työeläkkeen siihen lisäksi jos sitä on kertynyt. Lasten-ja kodinhoito ei ole yhteiskunnassa arvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Arvokasta on hoitaa lapset kotona, sekä pitää koti kunnossa. Siitä vain ei kerry eläkettä sitä työeläkettä. Kansaneläkkeen saavat kaikki, työeläkkeen siihen lisäksi jos sitä on kertynyt. Lasten-ja kodinhoito ei ole yhteiskunnassa arvostettua.
Valitettavasti näin. Moni mies puhuu kyllä kotiäitiyden/rouvuuden puolesta mutta ei ole silti itse valmis jäämään kotiin hoitamaan lapsia...Eli taitavat arvostaa vain puheiden tasolla
Lapsille parasta varmaan, jos hyvä palkka niin mikäs tuossa. Perhe on tärkein asia elämässä jos Perhe on perustettu! Voi käydä päivällä kävelee ja jumpassa mitä nyt tahtoo tehdä.
Teen kaikki nuo paitsi lapsia ei ole enää kotona ja lumityöt hoitaa mies. Tärkein tehtäväni on pitää mies tyytyväisenä ja olla kaunis. Nyt tosin olen kipeänä ja mies hoitaa ja palvelee.
Jännää, että eläkeikää nostetaan jatkuvasti ja silti ne iäkkäämmät yleensä heti ekana saneerataan yt-neuvotteluissa pois, koska nuoret tulevat työnantajalle halvemmiksi. Ei kenenkään kannata enää luottaa siihen, että työpaikka on vielä sittenkin kun joskus haluaa palata kotihoidontuelta töihin. Ja itse siis kannatan pienten lasten kotihoitoa mutta kannattaa esim sijoittaa omien eläkevuosien varalle siinä sivussa jos vaan pystyy