Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, lihava pitkä mies vai treenattu lyhyt mies?

Vierailija
09.02.2023 |

Kumpi?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattisempi tapaus, kiitos tänne

Vierailija
42/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämän kokemus lyhyestä ja treenatusta (kunnon habat) miehestä: oli kiinnostunut minusta, itse olen 171 cm, hän arviolta 168-169cm. Pituus ei oikein herättänyt suurempaa fyysistä vetovoimaa, vaikka muuten oli miehekäs mies. Yliopisto-opiskelijoita olimme eli hänen älykkyydessään ei ollut valittamista. Fyysisen vetovoiman tunteen vahvuus on kuitenkin tärkeä, ei sen puuttumista oikein voi sivuuttaa eikä itseään syyttää. 🤔 Siksi valitsen pitkän ja lihavan, älyä ym. toki unohtamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko se lihava sellainen sohvalla nyhjöttövä vätys. Jos on aktiivinen ja tykkää liikkua, ihan sama kumpi.

Vierailija
44/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti treenattu ja lyhyt. Eihän lyhyissä miehissä ole yleensä muuta vikaa kuin itsetunnon puute. Treenaaminen usein korjaa tämän vian päästä.

En voisi olla lihavan kanssa siksi, että ruokaan menisi liikaa rahaa ja siksi, että alkaisin siinä parisuhteessa varmasti lihoa itsekin.

Vierailija
45/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja pitkä. Ihana nallekarhu

Vierailija
46/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat kuorsaa ja hikoilee. Ei kiitos

Laihatkin hikoilee ja kuorsaa varsinkin keski iässä. Laiha voi haista paljon enemmän kuin lihava 😮‍💨

Vierailija
47/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosielämän kokemus lyhyestä ja treenatusta (kunnon habat) miehestä: oli kiinnostunut minusta, itse olen 171 cm, hän arviolta 168-169cm. Pituus ei oikein herättänyt suurempaa fyysistä vetovoimaa, vaikka muuten oli miehekäs mies. Yliopisto-opiskelijoita olimme eli hänen älykkyydessään ei ollut valittamista. Fyysisen vetovoiman tunteen vahvuus on kuitenkin tärkeä, ei sen puuttumista oikein voi sivuuttaa eikä itseään syyttää. 🤔 Siksi valitsen pitkän ja lihavan, älyä ym. toki unohtamatta.

Minulla taas tuo lihavuus on sellainen, etten pysty kokemaan fyysistä vetovoimaa. Eikä edes pelkästään lihavuus, vaan isokokoisuus muutenkin. 

Vierailija
48/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavasta pitkästä saa treenatun pitkän.

Todennäköisesti ei saa. Jos ihminen on lihava hän tulee yleensä aina olemaan sitä kuolemaansa asti.

Vierailija
49/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä onko se lihava sellainen sohvalla nyhjöttövä vätys. Jos on aktiivinen ja tykkää liikkua, ihan sama kumpi.

Oletkos nähnyt paljonkin aktiivisia lihavia jotka tykkää liikkua.

Vierailija
50/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt treenattu ja mielellään pieni rasvaprosentti. Tähän vielä kalju tai joku sotilaallinen kampaus

Vierailija
51/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se fiksumpi.

Vierailija
52/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavaa mut ei liian treenattuakaan.

Lihavuus kertoo laiskuudesta, huonosta elämänhallinnasta ja useista muista ongelmista.

Liian treenattu vartalo taas kertoo ongelmista tai siitä että ihmistä ei kiinnosta mikään muu.

Vierailija
53/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti treenattu ja lyhyt. Minulle pituus on aivan se ja sama, mutta olen itse aktiivinen urheilija, joten varmasti treenattu mies ymmärtäisi omaa elämäntapaani lihavaa paremmin. Ulkonäöllisesti kumpikin käy. Lisäksi valitsisin aina mieluummin vähän lihavan kun ylitreenatun bodaajan. Ei kiitos.

Vierailija
54/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites lihava ja lyhyt mies?

T.lihava ja lyhyt mies

Vierailija
55/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukaamatta ketää ylipainosta.Ei kiitos ylipainoinen ihminen.Keho kerto hänestä likaa ja kaiken..Kun itse olen aktiivinen liikkuja.Katson mitä laitan suhuni .Mitä sitä tulisi ,ei yhtän mitään.

Vierailija
56/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pitkistä enkä treenatuista niin nyt on vaikea. Varmaan sit se lyhyt kuitenkin.

Vierailija
57/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lihavat ei vaan sytytä. Saa olla ylimääräistä, ei tarvitse olla ihan hoikka tai lihaskimppu. Olen alle 160cm ja pidän itseäni pidemmistä miehistä. Ei haittaa vaikka olisi vain vähän pitempi. Olen myös hoikka ja terveelliset elämäntavat niin siksikin joku suurin piirtein samanlainen kiinnostaa.

Vierailija
58/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää lihaksikkaita, treenattuja miehiä ja muutenkin pidän pitkistä, joten helppo valinta.

Vierailija
59/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava voi olla 10 kiloa ylipainoinen tai 100 kiloa ylipainoinen. En jaksaisi ainakaan 400 kiloisen omaishoitajaksi ruveta ihopoimuja pesemään. Mikä muuten lasketaan lyhyeksi miehillä?

Vierailija
60/61 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailen lyhyttä ja lihavaa miestä. Pituus ja paino ei ollut kriteerit joilla valitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi