Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2023

Vierailija
09.02.2023 |

Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.

Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.

Kommentit (3743)

Vierailija
541/3743 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammakko mieltä. Ei täälaiseen maalaiselämää oikein juonittelu sopisikkaan. Veisi maalaiselämästä viiliksen. Niinpä tämäkin ketju on pysynyt leppoisana rupattelun, nii kuin tuvan penkillä.

Korjaan.. Samaa mieltä...

Vierailija
542/3743 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimenä on Farmi, kun kuitenkin ollaan Suomessa? Ohjelman nimeksi sopisi paremmin Torppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/3743 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ihastunut yhteen noista miehistä... 💖💖💖💖💖💖💖

Onkohan sinulla sama ihastus, kun minulla. Toivon hänelle pitkää reissua. Nimeä en viitsi sanoa, ettei alkaisi hänen mollaaminen.

Kyllä. Jaan saman ihastuksen Velttoon <3

Vierailija
544/3743 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

zaska kirjoitti:

Miksi tuo Jade on aina suu mutrussa? Kaikissa ohjelmissa, missä olen häntä nähnyt, niin ei hymynhäivää edes näytä.

Ja valittaa kaikesta.. "ärsyttää" vaikuttaa olevan lempisana.

Onko sinulla kenestäkäkään mitään myönteistä sanottavaa.

Vierailija
545/3743 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

zaska kirjoitti:

Miksi tuo Jade on aina suu mutrussa? Kaikissa ohjelmissa, missä olen häntä nähnyt, niin ei hymynhäivää edes näytä.

Ja valittaa kaikesta.. "ärsyttää" vaikuttaa olevan lempisana.

Onko sinulla kenestäkäkään mitään myönteistä sanottavaa.

Monestakin.

Vierailija
546/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimenä on Farmi, kun kuitenkin ollaan Suomessa? Ohjelman nimeksi sopisi paremmin Torppa.

No kun tuo rakennus ei ole mikään torppa. Tila voisi olla sopiva nimitys.

Vierailija
547/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon, että Veltto ei putoa tässä alussa. Tulisi tosi tylsä ohjelma.

Vierailija
548/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltto putusi ja seuraavaksi Jade

Vierailija
549/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Veltto Virtasella oikeasti psykologin koulutus? Luulisi, että korkeakoulutetut psykologit olisivat avarakatseisempia ja eivätkä myöskään suuttuisi niin herkästi kuin Veltsu.

Veltto on ollut myös presidentti ehdokkaana, koulutusta on.

FYI: ei presidenttiehdokkaalta edellytetä mitään koulutusta.

Vierailija
550/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pehtoori on kyllä jotenkin kuuma... En tajua, miksi, mutta huhheijaa! 🙈🤤😍

Jakaako kukaan samoja fiiliksiä? Peukkua ylös siinä tapauksessa! 😄

Vierailija
551/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Sampo putoaa. On niin itseäänkään oloinen ja kiero. En pidä, ja murrekin ärsyttää.

Vierailija
552/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsensushenkinen, kaikkia miellyttämään pyrkivä nuoriso ei ymmärrä Velton sarkasmia. Babyfacet jää ja persoonallisuudet putoavat.

Vierailija
553/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torppa on ihan eri asia kuin maatila eli farmi. 

Vierailija
554/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konsensushenkinen, kaikkia miellyttämään pyrkivä nuoriso ei ymmärrä Velton sarkasmia. Babyfacet jää ja persoonallisuudet putoavat.

Jaa jaa. Että ulosanniltaan täysin ilman punaista lankaa olevaa ja sisällötöntä ajatuksenvirtaa suoltava ilkimys onkin vain suuri persoona, jota "nuoriso" ei ymmärrä?

Lepakoita, Saturnus, hapertunut parta ja ankkaa osataan....Juuu juu. "Nuorisolla" tässä yhteydessä viitataan farmilla oleviin 30-50 vuotiaisiin muihin kilpailijoihin.

Sääli, että lepakoita, saturnuksia ja ankkojen puhetta sisältävä ajatusvirta on sinulle jotain tyhjänpäiväistä, jonka punaisesta langasta et saa kiinni. Kiinnostavan tajunnanvirran kumoaa kilpailu - hophophop. Minulle 50-vuotiaskin kuuluu henkisesti nuorisoon, mikäli hän ei saavuta mielenmaisemassaan mitään suvantopaikkaa, missä voi höpistä ja turista sinänsä turhia ja jonninjoutavia vain silkasta pähkäilemisen nautinnosta. Ilman kilpailua, ilman tuloksia. Joo, ja itse en ole viittäkymmentä enkä ihan neljääkymmentäkään vielä, mutta Farmilla viihtyisin varmaan kaikkein mieluiten aitan nurkalla vuolemassa puulusikkaa Velton kanssa ja filosofeeraamassa päivät pääksytysten.

Vierailija
555/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veltto kuulostaa siltä kuin olisi poiminut hieman erilaisia sieniä ruuaksi. 

Kuulostaa täysin sekolta, elää toisessa todellisuudessa. On vasta 71v, ei pitäis olla vielä noin höperö. Mun 90v mummo on täysin terävä, osaava ja tietävä.

Liian korkealentoista puhetta teille, jotka olette tottuneet av/Seiska-tyyppiseen puheeseen. 

Vierailija
556/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin uteliaisuuttani eka kerran katsomassa Susanna Penttilän vaateliike Boutigue FERRER verkkokauppaa. Siellähän on ihan mielettömän paljon ihania vaatteita. Hupsahdin yhden mekon tilaamaankin. On aloittanut kauppaliikkeen 19 vuotiaana.Saa varmaan kohtuullisen elantonsa. Vaatteet oli kohtuu hintaisia.

Kaikki liikkeen vaatteet on polyesteriä. Valmistettu Kiinassa. Halvalta näyttää.

Eiköhän ne kaikkien suurimpienkin vaateketjujen vaatteet ole teetetty jossain halvalla. Ei mitään uuttaa siis. Upea nainen tämä Susanna. Aloitti aikoinaan yritystoiminnan tyhjästä. Ei ole keneltäkään perinyt firmaansa, vaan tehnyt kaiken itse. Isot respectit. Ja osaa käyttäytyä fiksusti farmilla. Toivottavasti voittaa koko pas kan.

Susanna on symppis. Joskus olen pitänyt häntä bimbona ja pinnallisena, tai luullut häntä sellaiseksi, mutta hänhän onkin aidon hersyvä ja lämpimän oloinen. Kun taas mm. Marikon topakkuus ja takakireys itesäni hiukan tökkii. Pohdituttaa mm. mikä oikeastaan on aitoa, tai siis mitkä seikat lopulta tekevätkään aitouden.

Vierailija
557/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v.... on mielenvalmentaja?

Tätä minäkin mietin. Miten tuollaista nimikettä voi käyttää. Ei hälle ymmärtääkseni mitään tuon alan koulutusta ole.

No eipä siihen tarvitse käydä kuin joku kirjekurssi netissä niin saa tittelikseen "mental coach" eli mentaalivalmentaja. Samanlainen pilipalititteli kuin vaikka hyvinvointivalmentaja. 

Vierailija
558/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Veltto tippuu. Ei tuota olisi yhtään enempää jaksanut. 

Vierailija
559/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Mariko päsmäröi ja määrää muita koko ajan. Hirveen itsekeskeinen ja oli jo tota Selviytyjissä. Otti pehtorin tuomat eväät heti tyyliin minä määrään ja Susannaakin komensi: hae se farmikirja. Miksei ite hakenut. En tykkää hänestä yhtään.

Onko muuten raskaana?

Vieläkään ei ole. Googlaamalla saat helposti tietää tämänkin asian.

t. eri

Vierailija
560/3743 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Mariko päsmäröi ja määrää muita koko ajan. Hirveen itsekeskeinen ja oli jo tota Selviytyjissä. Otti pehtorin tuomat eväät heti tyyliin minä määrään ja Susannaakin komensi: hae se farmikirja. Miksei ite hakenut. En tykkää hänestä yhtään.

Onko muuten raskaana?

Oli ja synnytti, edellisenä vuonna. Siitä jääny vatsaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme