Rinnat kasvoivat e pillereistä :D
Olen 39 vuotias nainen, urheilen paljon ja olen hyvässä kunnossa. Mitä nyt rinnat olivat yhden lapsen jäljiltä hieman tyhjät. Aloitin aknen takia e pillerit, joita olen aina vältellyt ja parissa viikossa rinnoista tuli kiinteät ja ne kasvoivat kokoa :D
Onko muille käynyt näin?
Kommentit (44)
Älykäsmoukka kirjoitti:
Mitä pillereitä lie vaimo syönyt, perse kasvoi rinnat ennallaan.
Vessapaperi vaikuttaa naisilla noin.
Vierailija kirjoitti:
Laitatako yv:n olisin halukas tapaamaan.
Lähetin yv:n, tuutko heti? Paljaalla mennään!
ps en tiedä susta mitään, mutta kun vonkaat av:lla oot väkisinkin ihan huippuyksilö
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, aiemmin oli A-kuppi ja nyt lähestyy jo C-kuppia.
ai eiks e-pilleri teekään E-kuppeja?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä pillerit käytössä?
Jaahas, jopas rupesi ihmisiä kiinnostamaan, taisi markkinointikampanja purra?
E-rektio pillerikö se on? Senhän tuo tissien kasvatus aiheuttaa?
Taas yksi syy lisää miksi en halua aloittaa hormonaalista ehkäisyä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, aiemmin oli A-kuppi ja nyt lähestyy jo C-kuppia.
ai eiks e-pilleri teekään E-kuppeja?
Jollekkin varmaan tehnyt jos on jo ennestään ollut kookkaat. Aika hurjalta näyttäisi itsellä kun olen siro. Selkäkin olisi aivan paskana.
Vierailija kirjoitti:
Yasmin-merkkisistä on tutkimus, että on aiheuttanut paljon tukoksia naisille. Googlaa tutkimukset yhdysvalloista. Pillereissä on enemmän hormoneita kuin kierukoissa eli kannattaa miettiä muutosta kierukkaan.
Ap syö pillereitä aknen takia. Kierukka ei akneen auta, useimmiten päinvastoin. Yasmin ei ole aiheuttanut huomattavaa määrää veritulppia, mutta esimerkiksi se toinen aknen hoitoon käytetty pillerimerkki Diane Nova on Kiitoksia panoksestasi keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pieni muna, koska te naiset syötte noita ja kusette hormoninne juomaveteeni.
Te miehet ette suostu kondomiin?
Tottakai suostun...voin ostaa meille käyttöön naisten kondomeita.
- eri
Ei ne rinnat oikeasti kasva, ne on vaan turvoksissa hormonien vuoksi kuin raskauden alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yasmin-merkkisistä on tutkimus, että on aiheuttanut paljon tukoksia naisille. Googlaa tutkimukset yhdysvalloista. Pillereissä on enemmän hormoneita kuin kierukoissa eli kannattaa miettiä muutosta kierukkaan.
Ap syö pillereitä aknen takia. Kierukka ei akneen auta, useimmiten päinvastoin. Yasmin ei ole aiheuttanut huomattavaa määrää veritulppia, mutta esimerkiksi se toinen aknen hoitoon käytetty pillerimerkki Diane Nova on Kiitoksia panoksestasi keskusteluun.
Mutta aknen vuoksi pillerien syönti on joka tapauksessa aika typerää.
Monet teinitytöt haluaa e-pillerit jotta saisivat isommat tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pieni muna, koska te naiset syötte noita ja kusette hormoninne juomaveteeni.
Nainen päättää harrastetaanko seksiä vai ei. Jos ei kondomia halua käyttää niin haarat pysyy kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen päättää harrastetaanko seksiä vai ei. Jos ei kondomia halua käyttää niin haarat pysyy kiinni!
Olen eri mieltä. Jos mies ei halua seksiä niin tatti ei nouse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yksikään mies koskaan kieltänyt sinua käyttämästä naisten kondomia? Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
:D:D:D:D:D:D:D:xdxD 8) (|)
No niin, Jonnekin löysi paikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yksikään mies koskaan kieltänyt sinua käyttämästä naisten kondomia? Sitähän minäkin.
Taitaa teillä jäädä touhut tekemättä kun nuokin asiat on niin vaikeita. :o)
Mitä pillereitä lie vaimo syönyt, perse kasvoi rinnat ennallaan.