Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat kasvoivat e pillereistä :D

Vierailija
09.02.2023 |

Olen 39 vuotias nainen, urheilen paljon ja olen hyvässä kunnossa. Mitä nyt rinnat olivat yhden lapsen jäljiltä hieman tyhjät. Aloitin aknen takia e pillerit, joita olen aina vältellyt ja parissa viikossa rinnoista tuli kiinteät ja ne kasvoivat kokoa :D

Onko muille käynyt näin?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pojat saisi niitä syödä.. 😄

Vierailija
2/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aiemmin oli A-kuppi ja nyt lähestyy jo C-kuppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, en halua että ne noin paljon kasvavat! 

ap

Vierailija
4/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pillerit käytössä?

Vierailija
5/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatako yv:n olisin halukas tapaamaan.

Vierailija
6/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut pienet tissit ja elättelin toiveita, että e-pillerit saisi ne kasvamaan. Ehkäisyn takia siis aloin noita napsimaan. No, eipä ollut mitään vaikutusta mihinkään (?). 10 vuotta syönyt ja olisi tarkoitus ensi vuonna lopettaa niin näkee sitten.

Vierailija
7/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä pillerit käytössä?

Yasmin merkkiset käytössä.

Vierailija
8/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rinnat alkoivat kasvaa kun lopetin lihan syönnin. En tiedä mistä voisi johtua.

Vierailija
9/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausenehkäisy on keholle raskauslarppi. Syöt hormoneja, jotka ilmoittavat kohdulle "olen jo raskaana, älä kypsytä uusia munasoluja". Tissit voivat kasvaa, takamus leventyä ja joistakin tulee varovaisempia ja läheisyydenkaipuisempia.

Vierailija
10/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, en halua että ne noin paljon kasvavat! 

ap

Joo, yllätyin itsekkin miten paljon on kasvanut. Ei kyllä tarvitsisi kauheasti enempää kasvaa tästä. :D

Vierailija
11/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasmin-merkkisistä on tutkimus, että on aiheuttanut paljon tukoksia naisille. Googlaa tutkimukset yhdysvalloista. Pillereissä on enemmän hormoneita kuin kierukoissa eli kannattaa miettiä muutosta kierukkaan.

Vierailija
12/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Vierailija
13/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yasmin-merkkisistä on tutkimus, että on aiheuttanut paljon tukoksia naisille. Googlaa tutkimukset yhdysvalloista. Pillereissä on enemmän hormoneita kuin kierukoissa eli kannattaa miettiä muutosta kierukkaan.

Joo mutta se ei auta akneen.

Akne ilmaantui minulle ihan yhtäkkiä ja todella pahana. Koko ylävartalolla ja kasvoissa!

Pillerit auttavat joten en ole todelakaan niitä vaihtamassa Isotreninoidiin joka taas voi olla muilla tavoilla todella vahingollinen.

Vierailija
14/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi myös yasmin pillereistä rinnat , jopa harmillisen suuriksi alkoi niskaa painaa ja oli vaikea löytää liivejä ja istuvia vaatteita . Nykyjään en käytä mitään hormonaalista ja tissit enää 70D nyt ovat sopivat näin hoikalle naiselle .

Vierailija
15/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut pienet tissit ja elättelin toiveita, että e-pillerit saisi ne kasvamaan. Ehkäisyn takia siis aloin noita napsimaan. No, eipä ollut mitään vaikutusta mihinkään (?). 10 vuotta syönyt ja olisi tarkoitus ensi vuonna lopettaa niin näkee sitten.

Niin, se on aina henkilökohtaista miten eri pillerit vaikuttaa ihmiseen. Jotkut vaikutti omaan mielialaan ja halukkuuteen niin pitänyt vaihtaa useamman kerran.

Vierailija
16/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pieni muna, koska te naiset syötte noita ja kusette hormoninne juomaveteeni.

Te miehet ette suostu kondomiin?

Kyllä minä suostun. Laitatko yv:tä?

Vierailija
17/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut samaa, mutta tutuilla se tissiturvotus on tasaantunut ajan myötä. Käytän toista merkkiä ja sillä ei ole onneksi ollut tuollaista vaikutusta.

Vierailija
18/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi B-kupista D:hen myös pillereistä. Kun lopetin pillerit, tyhjenivät takaisin ja samalla jäivät roikkumaan ja vähän ryppyisiksi, eli iho ei palautunut vaikka olin vain 32 v.

Vierailija
19/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut nyt viime vuosina Desirett ja nyt on Slinda. Niiden aikana rinnat on kasvanut itsellä. Vaatteita tosiaan joutunut ostaa uusia ja rintaliivejä. Yasminia käytin aikoinaan, mutta ei sopinut itselle kun aiheutti mielialan vaihteluita.

Vierailija
20/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Jatkat syömistä kunnes ne on saavuttanut isotissien kokoluokan eli D- kuppi ja siitä ylöspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi