Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mirenan jälkeen...
25.08.2008 |
Heippa!
Olen uusi tällä palstalla. Tai uusi, vanha kun esikoisen saatuani turvauduin aika paljon vanvanhoito vinkkeihin. Nyt sitten kolmatta oltaisiin yrittämässä. Minulta poistettiin Mirena kierukka 31.7. ja nyt on odoteltu menkkoja mutta ei vieläkään ole kuulunut ja tehtiin jo miehen kanssa raskaustesti viikonloppuna, muttei mitään ollut. Onko muita, jolla olisi tuon kierukan poiston jälkeen saanut odotella niitä ensimmäisiä menkkoja ja kuinka kauan? Minulla oli kierukka kaksi vuotta ja sen aikana ei tullut kunnon vuotoa ollenkaan.
Kiitos jo etukäteen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Eli otetaanpa uudestaan...
Siis minulla alkoi heti parin päivän päästä poistosta ns. tyhjennysvuoto, josta gyne jo etukäteen mainitsi, ettei olisi oikeat kuukautiset. Sitten tuli jotain tiputteluja ja oikeat kuukautiset tuli parin viikon päästä poistosta. Minulla Mirenan aikaan ei tullut kuukautisia, mutta pientä tuhrua joskus ja tuosta tuhrusta laskettuna kierto Mirenan poistokierrossa oli 26 päivää eli aika lyhyt. Käsittääkseni kierto jatkuu siitä mihin on Mirenan kanssa jäänyt. Ehkäpä sinulla oli ikään kuin alkukierto menossa tai olet kuitenkin raskaana :). Minulle gyne antoi ultran perusteella arvion kierronvaiheesta.