Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* Enskat maanantaihin*~*

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, tuo sun mahas näyttää siltä, että parin viikon sisään se tulee pullahtamaan ja kovasti! Mulla on yksi kuva viikoilta 26+6, http://i89.photobucket.com/albums/k211/emmakko/P9270053.jpg

Tuo oli sellaisen pariviikkoisen kasvuspurtin jälkeen, eli aika pitkään näytin vaan lihonneelta. Sitten rv25 paikkeilla maha vaan päätti kasvaa nopeasti ja paljon. (Ja mahan iho päätti revetä nopeasti ja paljon, kappas kappas.)

LilSiskin vetelee viimeisiään, kivaa kun on vielä muutama mamma jonossa ennen mua ja Tikrua! :)

Ja AA, yritä vaan parannella flunssaasi keskiviikoksi! ;) Mullakin on ihan hirveä olo parhaillaan, mutta eiköhän se parin päivän vuodelevolla mene ohi. Niin ja apteekista saa muuten sellaista sitruunanmakuista paracetamol-pohjaista lääkettä, mikä liuotetaan kuumaan veteen. Jos siis tuo Panadol Hotin maku tökkii. Musta se mustaherukkaesanssin ja mentholin yhdistelmä on niin kamala, että oksu meinaa tulla pelkästä hajusta!

Siru, meillä kanssa hössö anoppi. Itse olen jo nyt sanonut, että kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa ja kaksi viikkoa syntymän jälkeen on rauhoitettua aikaa, silloin ei tarvitse tulla visiitille koska vastassa on niin kiukkuinen mamma, että välit vaan menee. Ainut liennytys tulee silloin, jos Muhku syntyykin kaksi viikkoa myöhässä: anopilla on talviloma viikolla 3, joten lupasin hänelle vierailuoikeuden silloin, vaikka vaavi olisikin vasta viikon ikäinen.

Osse laittoi ihania kuvia! :) Kiitoksia synnytyskertomuksesta. Kyllähän se vähän hurjalta kuulosti, mutta ei tosiaan mitenkään paniikinomaiselta. Kyllähän sairaaloissa vauvat saa parasta mahdollista hoitoa, mua ainakin lohduttaa se tieto tosi paljon.

Ladie, mulla kanssa kävely ottaa koville. Kyllähän sitä pakon edessä kävelee, mutta pitää vaappua aika hitaasti :)

Ja sitten omia kuulumisia: viikonloppu meni aika hulinassa, nyt on tosi kuumeinen olo ja väsyttää ihan älyttömästi. Lauantai-iltana oli miehen ex-työkaverin pikkujoulut, tultiin sieltä vasta keskiyöllä kotiin (tai JO keskiyöllä, kyse kuitenkin pikkujouluista ;)). Kivaa oli, ja saatiin pussillinen vaatteita 8kk pojan vanhemmilta!

Sunnuntaina aamulla pitikin herätä jo kahdeksalta, kun piti kävellä vesisateessa vajaa 2km juna-asemalle. Pikkaisen väsytti. Mutta baletti Tampereella oli ihana, musiikki veti karvat pystyyn ja meinasi kyllä tulla tippa linssiin kun siinä Joutsenlammessa oli niin koskettavia kohtia :) Muhkukin viihtyi, ainakin liikkeistä päätellen.

Olin vielä kaverilla yötä maanantaihin saakka, ja tänään poikkesin tulomatkalla Hämeenlinnassa moikkaamassa vanhan koulukaverin seitsemänviikkoista isoa pikkuvauvaa. Neidillä on painoa jo 5,8kg, ja pituuttakin jo 60cm. Siinä se tuhisi mun sylissä nätisti - tosin Muhku sai jonkun mustasukkaisuuskohtauksen, ja yritti potkia mahan vieressä nukkuvaa neitiä kauheasti :) Huvitti aika paljon, kun mietin, että siinä ne pikkuvauva ja isompi vauva köllii vierekkäin :) Oli kiva jutella kaverin kanssa, kun hän on niin hyvin toipunut synnytyksestä ja vauvanhoito sujuu. Tuli tosi positiivinen fiilis omankin äitiyden suhteen, kun toinen suhtautui niin mutkattomasti kaikkeen.

Nyt pitää lähteä katsomaan Mogadishu Avenueta, joten huomiseen!

Kandi & Muhku 34+4

Vierailija
22/24 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#DA70D6]IHANAA jushkalla näky juustonaksu :DDDDD

Hyvä nimi!!!Nyt sit varmaa voit lopettaa testin jatkuvan kurkkimisenkin, totta se on!!! :)

Kandi oli kirjottanu et maha repeili yhtäkkii, mä sitä just tässä pelkään ja yritän rasvailla joka päivä..Muisteisin joskus kuulleeni et paras olis toi natusan baby oil masun rasvaukseen, onko kokemuksia???

Riikka&d[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora79, ja mulle sanotaan, että mulla on pieni massu :O Sievä masu sinulla on! :)

Siru ja kandi " kärsivät" anopeista ja heidän hellästä huolenpidosta. Meillä ei tuota ongelmaa, koska anoppi asuu sen verran kaukana, ettei pysty täällä häärimään, vaikka haluaisikin. Eikä anoppi kyllä muutenkaan sen tyyppinen henkilö. Mutta olen minäkin vähän stressaillut, että miten jatkossa hoidetaan nuo vierailut tuolla anoppilassa. Matkaa on kuitenkin 400km suuntaansa ja autolla mennessä aikaa kuluu neljästä kuuteen tuntiin per suunta. Mukavaa sitten vauvan kanssa matkustaa tuollaisia matkoja yhden viikonlopun aikana :/// Mutta minkäs teet, isovanhemmilla on oikeus nähdä lapsenlastaan. En usko, että anoppilassa ymmärtäisivät sitä, ettei edes kuukausittain päästäisi käymään (mikä tarkoittaa sitä, että reissuja on " pakko" tehdä 1-2/kk). He eivät itse ole juuri koskaan matkustelleet, varsinkaan silloin kun heidän pojat olivat pieniä. Pisimmät matkat, mitä ovat matkustelleet, olivat suuntaansa n. 80km ja näissäkin paikoissa viettivät sitten kerralla viikon ajan. En usko, että he ymmärtävät, kuinka rankkoja viikonloppureissut ovat, saati jos pitää vauvan kanssa matkustaa. Kaksi päivää kuluu matkustamiseen ja yksi päivä siihen, että yrittää rauhoittua.

No joo, voihan se olla, että ymmärtävät ja minä stressaan ihan turhaan. En kuitenkaan halua mitään kamalia perheriitoja tämän asian takia, kun muuten ei ole mitään erimielisyyksiä. Mulla on ihan kympin arvoinen anoppi ja tuntuisi pahalta että välit menisivät sen takia, että matkustaminen on liian rasittavaa ja väsyttävää meille.

Tänään olinkin pökertyä luennolle. Tuli hirvittävä heikotus ja huimaus enkä pystynyt katsomaan luennoitsijan PowerPoint-esitystä enkä omia monisteita, koska niiden lukeminen kuvotti (rivit hyppi ja värisi ja ne olivat jotenkin liian " kirkkaita" ). Ensimmäisen 45min. yritin keskittyä vain hengittämiseen ja tuolilla pysymiseen. Alkoi onneksi vähitellen helpottamaan tuo olo. Loppupäivä meni ihan ok. Outoa :O

Nyt pitää vähän haukata jotain, hyvin kyllä tähän asti pärjännyt sillä, että söi keskipäivällä koulussa. Mikähän siinä on, että jos syön aamupäivällä kunnollisen aterian, ei välttämättä ole nälkä koko loppupäivänä, kun taas jos jätän aterioimisen myöhempään, esim. 16-18 on uusi nälkä jo muutaman tunnin päästä syömisestä?!? Kumma ilmiö.

Han ja Rumpali 29+5

Vierailija
24/24 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on taas tupsahtanut uusia odottajia, joita tarvitaankin, kun me vanhat aletaan poksahdella... =) Eli tervetuloa ja onnea uusille odottajille!

Ja vauvoja on taas tosiaan käyty hakemassa, toiset ajallaan, toiset vähän etuillen. Kuitenkin kaikille vauvan saaneille hirmuisesti onnea!!! Nyt en muista ketä kaikkia olen jo onnitellut ja ketä en, joten ihan tasapuolisesti kaikille onnea!

Ossella oli aika hurja synnytyskertomus ainakin synnytyksen pituuden osalta. Hienoa kuitenkin, että kaikki on lopulta hyvin!

Meillä elo jatkuu kiireisenä, sillä remppa uudessa kodissa jatkuu jo toista viikkoa ja kotosalla neiti pitää kiirettä. Nyt kuitenkin tänään ollut hiljainen ja rauhallinen ilta. Yleensä illalla neiti pirstaa ja sitten yön nukkuu. Käyköhän tänään sitten just toisin...? Tässä kuitenkin linkkiä, jos haluatte kurkata Mimmin uusimpia kuvia... http://s99.photobucket.com/albums/l302/La_My1975/?action=view&current=I…

Nyt kuitenkin katsomaan Täydellisiä naisia.... Vilkutuksia ja hyvää vointia kaikille! Toivottavasti nähdään sunnuntaina! (siitä lisää treffipinossa)

-Amy ja Mimmi, 4vkoa